MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr cze 25, 2025 8:46 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob mar 18, 2006 2:57 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Auto stało od roku jest 1/2 baku paliwa (starego).
Iskra jest jednak ze potrafi strzelic do wtrysku to podmieniłem wszystkie chyba elementy uklady z wyjatkiem kopułi, palca rozdzielacza i kabli.Moduł, cewka, srebrny przekaźnik z bezpiecznikami, świece zostały podmienione oraz sprawdzone w innym aucie. Ten sam los spotkał przekaźnik pompy paliwa, sterownik wtrysku. Do dyspozycji mam drugie auto z którego moge pobrac cześci i sprawdzic w nim części z tego co nie chce opdalić. Raz zapalił i nawet ładnie chodził (dość wysokie obroty miał na wolnych) jednak zgasł przy próbie ruszenia (automat z zapieczonymi hamulcami) i juz nie odpalił. Zastanawiam się co jeszcze może być nie tak.

P.S. Może ktos chętny pogrzebać i pomóc w odpaleniu??

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 18, 2006 11:08 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob mar 11, 2006 6:21 pm
Posty: 15
Sprawdz czy kopulka nie jest peknieta albo czy palec nie robi cwarcia do walka.

W 3.04 24V tak mialem - tyle ze moj palil bez problemu bo nim jezdzilem ale przed wymiana kopulki i palca to nie mial prawie wcale wolnych obrotow i dopiero powyzej 2 tys rowno chodzil.

_________________
Rób jak uważasz, uważaj jak robisz...

WDB 124 051 1B 426153 :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 20, 2006 2:47 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 20, 2006 1:19 am
Posty: 19
Lokalizacja: opolskie
A moze tak sprawdzic silnik krokowy do wolnych obrotow oraz przewody gumowe doprowadzajace powietrze. Czesto i gesto bywa, jezeli taki przewod spadnie (lub peknie) to silnik zaczyna kichac-strzelac i pracowac dopiero na 3-tys. obrotow lub wogole nieodpali. Ale to i tak jedna z wielu przyczyn jakie moga byc powodem nie odpalenia silnika.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 20, 2006 6:36 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Winna byla woda w kopulce która odkrecalem dobre 45 min i paliwo które po roku nie chcialo się palić ( dodadki zrobiły swoje)

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl