MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 26, 2025 11:25 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt wrz 13, 2005 11:24 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 26, 2004 12:13 pm
Posty: 2033
Lokalizacja: Warszawa
Pod co powinien być podłączony obrotomierz w M110?
Pod moduł zapłonowy?

_________________
S 124 E 28, 269/001 '95
"Gwiazda do czegoś zobowiązuje"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 14, 2005 2:53 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Słabo widać, ale spróbuj powiększyć. Bardzo rzadko pod cewkę (11a), najczęściej obok cewki (11b + foto), albo pod 1. pin w tym czymś dumnie zwanym "kostką diagnostyczną".


Obrazek


Obrazek

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 14, 2005 4:11 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 26, 2004 12:13 pm
Posty: 2033
Lokalizacja: Warszawa
Dzięki wielkie! [ok]

_________________
S 124 E 28, 269/001 '95
"Gwiazda do czegoś zobowiązuje"


Na górę
Post: ndz paź 23, 2005 10:44 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 16, 2004 3:01 pm
Posty: 999
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdanska
Pod co powinien byc podpiety obrotomierz w w123 z tyłi sa dwie wtyczki 1 pin na "+" a drugi na "ot" czy jakos tak, gzie powinien byc podpiety ten drugi?? bo nie chce mi dzialac... :(

_________________
W220 -S 500 L - VIPOWÓZ
W110 -200E automatic - SKRZYDEŁKO
EX:
R129- 500SL NALEŚNIK
W126C- 560SEC SECZYSKO
W123C- 230 CE 2.8 vel 200D BANDYTA


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 24, 2005 12:23 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 26, 2004 12:13 pm
Posty: 2033
Lokalizacja: Warszawa
Powinien być podpięty np. pod cewke.
Poszukaj w archiwum, (me:how) umieścił ładny schemacik. ;)

_________________
S 124 E 28, 269/001 '95
"Gwiazda do czegoś zobowiązuje"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 24, 2005 8:24 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 16, 2004 3:01 pm
Posty: 999
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdanska
Po podłaczeniu pod pluz lub minus w cewce nie dziala... :(

JUZ DZIALA :) [cool]

_________________
W220 -S 500 L - VIPOWÓZ
W110 -200E automatic - SKRZYDEŁKO
EX:
R129- 500SL NALEŚNIK
W126C- 560SEC SECZYSKO
W123C- 230 CE 2.8 vel 200D BANDYTA


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 19, 2006 2:26 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
JaKon pisze:
z tyłi sa dwie wtyczki 1 pin na "+" a drugi na "ot"

"OT" to pewnikiem oberer Totpunkt, czyli zewnetrzny punkt zwrotny (ZW). Prawdopodobnie chodzi o zlacze czujnika polozenia walu

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 19, 2006 2:40 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
(me: how) pisze:
Słabo widać, ale spróbuj powiększyć. Bardzo rzadko pod cewkę (11a), najczęściej obok cewki (11b + foto), albo pod 1. pin w tym czymś dumnie zwanym "kostką diagnostyczną".


Obrazek


Obrazek


Czesc (me: how), czy ten schemat dotyczy rownierz podlaczenia w M123? Czy moge prosic ew. o wieksze zdjecie na priva? Z gory dziekuje

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl