MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt cze 24, 2025 12:50 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw sty 26, 2006 8:12 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 08, 2006 7:28 pm
Posty: 351
Lokalizacja: Konin
No musze napisac bo nie cholera bierze

Jak pewnie niedawno napisałem kupiłem samochód (oczywiscie wiadomo jaki :-) ) troszke wydałem ale ogolnie taki samochód zawsze chciałem, jak kupiłem samochód to standardowo wymieniłem olej, filtr oleju i filtr powietrza. Samochodem jak narazie za wiele nie pojezdzilem bo wyszlo jeszcze kilka wydatków zarejestrowanie 700 zl plus oc wiec ogolnie autko bylo jezdzone sporadycznie bo wszystkie pieniadze z wyplaty poszły na moje dziweczyny (Eweline i Mercedes ;-) no ale juz wyszedłem na prostą finansową i dzisaj po wyplacie mowie sobie jade zatankowac do pełna i przepalic samochód i tu sie pojawił problem

Odpalam, odpalam i kiszka silnik za cholere nie chce zapalic, wczesniej nawet podładowałem akumulator ale nie dalo to rezultatów za wielkich hm w sumie to żadnych :( nie wiem co jest na dworze tylko -10C a przeciez samochód na bezyne powienien spokojnie odpalac, planuje jeszcze wymienic świece ale nie wiem czy to pomoże jakie macie sugestie.


Silnik nie jest zjeżdzony bo samochód duzo czasu przestał we włoskim salonie jako pokazówka i pierwsza rejstracje mial dopiero w 98 roku mimo ze jego rok produkcji to 92, akumulator jest nowy z sierpnia 2005 nie wiem co jeszcze mam podac, aż normalnie wstyd troche zeby mercedes nie chciał zapalić.

Aha czy jak sie tak strasznie długo odpala to mozna jakoś rozrusznik uszkodzic czy po prostu wtedy sie tylko akumulator rozładuje ?

Pozdrawiam i z góry dziekuje za pomoc

_________________
124 CE 92r 2.0 Nitro (LPG) VIN WDB1240411B800530 M 102.963


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 27, 2006 12:18 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz maja 08, 2005 1:29 pm
Posty: 17
Lokalizacja: Poznań
Haj,
Oj kęcac za długo rozrusznikiem można go przepalić z przegrzania, taki rozrusznik to może nawet z 300 A pradu wziąć. Akumulator zreszta tez dostaje wtedy ostro w kosc. Sprawdz przewody wysokiego napięcia, iskrę czy jest na swiecach.
A wogole ja jak krecisz to, czy sa pojedyncze wybuchu czy nie ma nic?
Powodzenia w rozruchu.
Pozdrawiam

_________________
nemon W123 200D, rocznik: 1977


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 27, 2006 2:41 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Mam pytanie... sorry za offtopic

Wczoraj po ładowaniu aku postanowiłem odpalić wóz...
Nie zagadał, ale po cyklu kręcenia 5sek. zaleciał smrodek z akumulatora.
Jakaś siarka czy coś - taki syntetyczny zapach, ale nie topiącego się
plastiku ;)

Czy to jest zapach gazów wydobywających się przy dużym poborze?

Czy może coś nie tak z tym aku?

Chyba jestem przewrażliwiony he he... aha maska była otwarta na maxa.

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Ostatnio zmieniony sob sty 28, 2006 1:15 am przez MercBeginner, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 27, 2006 3:28 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 10, 2005 2:30 pm
Posty: 205
Lokalizacja: Slask górny
Wlej do samochodu srodek absorbujacy wodę w paliwie , bo na bank Ci gdzies jakiś kryształek lodu przyblokował
Swiece narazie zostaw , wez natomiast kable wymien na swiece te co idą
albo wez je do domu na noc i miej na grzejniku , rano złozysz i odpalisz !

_________________
MB 124 300 td automat ,sprzedany !
potem CLK 3200 cm
teraz okular 2001 rok 2.7 cdi
vin-WBD2100161B476884
http://www.youtube.com/watch?v=NNi2tJ7H7FM
http://www.youtube.com/watch?v=ui5K4TrSGMI


Na górę
Post: pt sty 27, 2006 3:31 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
janus pisze:
Odpalam, odpalam i kiszka silnik za cholere nie chce zapalic, wczesniej nawet podładowałem akumulator ale nie dalo to rezultatów za wielkich hm w sumie to żadnych :( nie wiem co jest na dworze tylko -10C a przeciez samochód na bezyne powienien spokojnie odpalac, planuje jeszcze wymienic świece ale nie wiem czy to pomoże jakie macie sugestie.


Tak to jest jak auta stoją [oczko] ale do rzeczy, jak bedzie iskra + paliwo to musi zagadać, chociaż na chwilę, mogła się gdzieś woda w układ paliwowy dostać i kicha, przy tankowaniu wlej jakiś uszlachetniacz do paliwa w dawce 2x do zalecanej, a na razie ja bym go wstawił do garażu (pomieszczenia z temperaturą dodatnią) żeby się odmroził. Jeżeli to nie pomoże to będzie trzeba szukać przyczyny.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 27, 2006 5:47 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 08, 2006 7:28 pm
Posty: 351
Lokalizacja: Konin
No udalo sie odpalić chyba moze po prostu nie miał wczoraj dnia na odpalanie wiadomo kobiety maja humory :P:P

Teraz jak bede tankował to zrobie jak mowicie tak na wszelki wypadke doleje tego uszlachetniacza.


A kable pewnie będzie trzeba wymienić po 10-tym to zrobie z tego co wyczytalem to Beru chyba najlepsze

_________________
124 CE 92r 2.0 Nitro (LPG) VIN WDB1240411B800530 M 102.963


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl