MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 27, 2025 12:18 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr lis 30, 2005 3:46 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: śr lis 30, 2005 3:41 pm
Posty: 2
Lokalizacja: krk/wwa
doradzcie panowie bo sie męcze strasznie. jedni mowia strzela drudzy mowia da sie jezdzic. sam juz niewiem.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 30, 2005 4:02 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Jas mam M117 na LPG i chodzi na 5- a to przecierz taka sama konstrukcja technologicznie. Ina sprawa, że silnik musi być w pełni sprawny i trzeba bardzo dbac o odpalanie z benzyny i regulacje lPG bo wtedy faktycznie może strzelic. Wg mnie jak sie tego wszystkiego dopilnuje to nie ma prawa si nic stac. Ale decyzja nalezy do ciebie

PS.
No cześć ;-)

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Ostatnio zmieniony śr lis 30, 2005 4:19 pm przez and6412, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 30, 2005 4:19 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: śr lis 30, 2005 3:41 pm
Posty: 2
Lokalizacja: krk/wwa
no w sumie wacham sie bo mam automatika i moze nie trzymac obrotow. tak czy inaczej dzieki:)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 30, 2005 4:27 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Witaj na Forum. Trafiłeś do niewłaściwego działu, ale mod to poprawi.

O gazie i M102 jest na Forum (LPG + M102) sporo, natomiast automat i złe obroty na LPG, to chyba jakoś tak, jak piernik i wiatrak.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 30, 2005 4:51 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Sorry nie doczytałem, byłem pewny że masz M110. Ale i tak sądzę że bedzie podobnie.

Mylę się, czy 230 były na gaźniku?? Jeśli tak, to nie masz sie co strzałami przejmować.

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 30, 2005 5:29 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
and6412 pisze:
Mylę się, czy 230 były na gaźniku?? Jeśli tak, to nie masz sie co strzałami przejmować.


W beczce byla dwa silniki o tej pojemnosci: M115 gaznikowy i M102 K-Jetronic

Pozdrawiam

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 30, 2005 5:40 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
michau pisze:
byla dwa silniki

Słusznie, poszedłem po linii najmniejszego :oops:

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 30, 2005 6:43 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw gru 04, 2003 8:06 am
Posty: 219
Lokalizacja: Słupsk
Latem skorzystalem z rad piszacych tu kolegow i odwiedzilem zaklad instalacyjny znanego tu Kowala ((22) 723-94-99). Instalacja w W123 230 (M102 K-Jetronic ) automat spisuje sie bardzo dobrze. Warunek: Regularna wymiana swiec, dobry stan kabli wysokiego napiecia i dobrze wyregulowane zawory. W tej chwili auto chodzi naprawde rewelacyjnie. Rowne obroty, zadnego gasniecia i szarpania przy zmianie biegow. Nie ma tez bardzo odczuwalnego spadku mocy. Spalanie 13 l w trasie i 15 w miescie. Da sie uzyskac wieksze oszczednosci jezdzac ponizej 80 km/h

_________________
Obecnie: W140 S350 1995, Audi A6 C6 3,2
Dawniej:123 240D 1982, 123 200 1979, 123 240D 1981, 123 230TE 1982, Volvo 340 DL Variomatic, Volvo 760 2,3T, W163 3.2 W168 1.6, Volvo V70 1998, Lexus LS400 1995


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 30, 2005 7:01 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Hej, a widzę w profilu, że chyba z Krakowa jestes (krk??). Jeśli tak, to najlepszych gazowników znalazłem w BKZ Autogaz (jak coś dam dokladne namiary). Też nei są bez wad, ale w miarę solidni i mają o tym pojecie.
Generalizując, szukałem sporo dobrych gazowników, tych znalazłem najlepszych (do mnei też montowali LPG)

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 30, 2005 7:07 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 26, 2005 9:45 pm
Posty: 60
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kolega nie napisał jaki silnik... 102 czy 115..? Ja mam 115 (skrzynia manualna) na gazie i spadek mocy jest odczuwalny, spalanie 15l miasto i 13l trasa/110km/h przejechałem kilka tyś. km i nie było żadnego strzału w gaźnik - ani razu, dobrze trzyma obroty, nowe świece i kable - nie są wysokim kosztem. Pozdrawiam.

_________________
MB 123 230 M115 78r.
VFR 750. Junak 61r.
huberto73@gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 01, 2005 12:14 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 29, 2004 11:44 pm
Posty: 653
Lokalizacja: Kielce
U mnie jest M115. Na gazie sprawuje się nieźle. Ale trzeba się liczyć z tym że mogą wypalić się gniazda zaworowe. U mnie tak było. Zawory były regulowane regularnie ale po jakichś 60 -80 tys (nie pamiętam) skończyła sie regulacja. Zdjąłem głowicę i dałem do roboty. Wstawiono utwardzane gniazda zworów i jak na razie mam spokój.
Spalanie jak już wspomniano 12-15 litrów, zero strzałów.
Z M102 jest więcej problemów ale niektórzy tez sobie chwalą.

Aha jeszcze sprawa oryginalności. Jak ma to być auto na Niedzielę to zdecydowanie odradzam lpg. Ja mam W123 do codziennego użytku poza tym fabrycznie był diesel więc wsadzenie lpg i tak nie wpływa na oryginalność.
Pozdrawiam

_________________
MB - mój drugi dom


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 01, 2005 8:46 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
Jarek Cz. - to dużo Ci spala (mi przy 110 w trasie wychodzi 11l, miasto to 13l)
jak juz wielokrotnie pisalem (mam M102) nie mam najmniejszych problemow z LPG od 90k km, ale auto zawsze dostaje to co najlepsze i pewnie dlatego sie odwdziecza :)
(niestety MB nigdy tanimi autami nie bylo i o tym trzeba pamietac)
z wtryskowych silnikow na K-Jet M102 jest najlepsze pod katem LPG
przeszukaj forum , to znajdziesz cale referaty nt. LPG i M102, M115 i M110

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 01, 2005 9:06 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw gru 04, 2003 8:06 am
Posty: 219
Lokalizacja: Słupsk
lysy2 pisze:
Jarek Cz. - to dużo Ci spala (mi przy 110 w trasie wychodzi 11l, miasto to 13l)


W takim razie podpowiedz co jeszcze da sie zrobic, aby ograniczyc spalanie. Sa nowe kable, swiece, kopulka, palec, opony, silnik po remoncie, geometria i zbierznosc sa ok ...

Zwroc uwage, ze koledzy w tym watku maja podobne wyniki. czego nie dopilnowalismy?

_________________
Obecnie: W140 S350 1995, Audi A6 C6 3,2
Dawniej:123 240D 1982, 123 200 1979, 123 240D 1981, 123 230TE 1982, Volvo 340 DL Variomatic, Volvo 760 2,3T, W163 3.2 W168 1.6, Volvo V70 1998, Lexus LS400 1995


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 01, 2005 10:52 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 14, 2005 12:08 pm
Posty: 605
Lokalizacja: W-wa Ursus
lysy2 pisze:
Jarek Cz. - to dużo Ci spala (mi przy 110 w trasie wychodzi 11l, miasto to 13l)

U mnie podobnie:
miasto:13 l LPG
miasto zima: 13,5 l LPG
trasa katowicka (100 km/h)=9,2 l LPG
trasa katowicka (120 km/h)=10 l LPG

_________________
pozdrawiam
S211 220
W639
http://www.supermoto.pl" onclick="window.open(this.href);return false;


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 01, 2005 11:47 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw kwie 03, 2003 10:07 am
Posty: 352
Lokalizacja: Szczerców/Łódzkie
u mnie miasto do 14l
trasa(do140km/h) 12 litrow
zadnych strzałów i problemów z lpg nie mam!

_________________
W 123/ 81r - 2.3E " Helena"
W 168/ 01r - 1.7 CDI
ex:
W 221/ 04r - E320 4matic
W 140/ 98r - CL 500
W 124/ 91r - 300CE 24V


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl