MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt wrz 09, 2025 11:32 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw wrz 11, 2003 4:49 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
Bukol pisze:
Sebian, 113 to chyba roadster a nie coupe?


Fakt :oops: BTW: Czy roadster nie jest typem coupe? zawsze zastanawiam sie nad pochodzeniem [szalone]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 11, 2003 4:53 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
Luk o W113 pisze:
Nie wiem czy to miała być uboższa wersja 198 czy poprzednik 107ki ,ale ciekawy wynalazek niemieckiej firmy.


No wiesz, co? :o :evil:

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 11, 2003 4:57 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 03, 2003 8:50 pm
Posty: 798
Lokalizacja: Warszawa
Po prostu ciekawy samochód. Jak wiesz dużo to możesz się wykazać. Proszę oddaję głos Sebianowi [zlosnik] ...

_________________
W116 450SE 75' -"Niunia"-na emeryturze.
W116 280SE 75'-"Manual"-sprzedam(3500zł)
Opel Kadett 1,3S 81' - "Kwadrat" - kupiony z przebiegiem 18Kkm w stanie idealnym
503 076 116


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 11, 2003 4:58 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 03, 2003 8:50 pm
Posty: 798
Lokalizacja: Warszawa
Sebian pisze:
Luk o W113 pisze:
Nie wiem czy to miała być uboższa wersja 198 czy poprzednik 107ki ,ale ciekawy wynalazek niemieckiej firmy.


No wiesz, co? :o :evil:



Bardzo bym chciał mieć taki w garażu.

_________________
W116 450SE 75' -"Niunia"-na emeryturze.

W116 280SE 75'-"Manual"-sprzedam(3500zł)

Opel Kadett 1,3S 81' - "Kwadrat" - kupiony z przebiegiem 18Kkm w stanie idealnym

503 076 116


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 11, 2003 5:35 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
Nie da się porównać W 116 do W 113. Oba są piękne. :lol: Chciałbym mieć wiele aut, a m. in.: W 110 (właściwie to mam, ale WYMAGA restaurowania :cry: ), W 100, W 111, W 112, W108, W 109, W 113, W 114, W 115, W 107, W 116 ( 6.9 oczywiście, bo 280 SE to już mam), W 123, W 126 i już nic nowszego... :lol:

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 11, 2003 5:45 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
Bukol pisze:
Luk pisze:
W116 450 SEL 6.9 jest najlepsza i kuniec kropka! :evil: :evil: [zlosnik]


Jaaaasne! Argument w stylu: "Buzek na wózek" czy "Balcerowicz musi odejść". Wg mnie 116 6,9 jest niezłe, ale do jazdy takiego bym nie chciał ze względu za zużycie paliwa i nie chodzi yu nawet o koszta, ale o częstotliwość wizyt na stacji. Poza tym 116 jest trochę za nowoczesna. Jeśli chodzi o limuzyny MB do jazdy na codzień to bym jednak wybral 109 z silnikiem V8 (nie 6,3 z powodów jw) lub "Grosse Flosse".

Wybór dobry, a nawet bardzo dobry! Ale z tą jazdą na codzień to przesada, a szczególnie w zimę. Mocno zastanawiam się czy będę jeżdził W 116 po pierwszych śniegach i nasoleniu... W 109, nawet z motorem 3,5 (że nie wspomnę o W 112) nie jest autem do jazdy na codzień i to nie tylko ze względu na i tak wysokie zużycie paliwa, ale również na koszty części, a chyba nikt nie wstawiłby gazu do tak pięknego auta... :evil:
Nawet jazda W 116 w ładnym stanie w zimę to zbrodnia, szczególnie w naszym Kraju, choć z naszego punktu widzenia to auta nowoczesne( normalni ludzie tzn. przeciętni zjadacze chleba patrzą na W 116 "trochę" inaczej. Pozdrawiam. ;)

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 11, 2003 7:05 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Sebian pisze:
Bukol pisze:
Sebian, 113 to chyba roadster a nie coupe?


Fakt :oops: BTW: Czy roadster nie jest typem coupe? zawsze zastanawiam sie nad pochodzeniem [szalone]


Coupe to nadwozie zamknięte, 2 lub 3 drzwiowe.
Roadster: nadwozie otwarte, dwumiejscowe (4 miejscowa Pagoda to wynalazek dla ... piiiiiiiiiiii... amerykanów). Pierwsze roadstery to chyba robili anglicy, tak czy inaczej to ONI uszlachetnili ten rodzaj pojazdu i spowodowali swoisty boom ... na małe, głośne, twarde, niepraktyczne ... kochane i przez wszystkich uwielbiane autko. Po długim okresie martwym dla roadsterów Mazda odważyła się na wypuszczenie MX5 i od tej pory moda trwa.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 11, 2003 7:09 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Luk pisze:
Chłopaki to "kuniec i kropka" to był taki jok. Chciałem się tylko z wami trochę podroczyć. Gusta macie świetne to muszę przyznać. 113 nie znam szczegółowo ,ale bardzo mi się podoba bo dla mnie jest pewą zagadką. Nie wiem czy to miała być uboższa wersja 198 czy poprzednik 107ki ,ale ciekawy wynalazek niemieckiej firmy. Pozdrawiam. A jeszcze do Bukola: dlaczego miałbyś mieć objekcje co do jazdy sekiem? Pzrecież to raczej nowoczesne auto z niezłym silnikiem i nie należy do "staruszków" dlatego nie ma co seka trzymać w garażu jak masz na wachę. Teraz pozdrawiam.


Wiem, że "kuniec i kropka" to wic, czyli żort [zlosnik] .
W113 Pagoda to poprzednik W107, klasa SL. Klasyka. Luk - poczytaj trochę o tym modelu bo warto. Ma pewiem gag stylistyczny, któremu zawdzięcza nazwę ...
Jedyna obiekcje do jazdy SEK'iem dotyczą soli - zimna i wilgoci się nie boję. Obecnie SEK przechodzi drobną kurację blacharską - likwidowane są wszelkie zalążki rudego i robione zabezpieczenia.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 11, 2003 9:05 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 03, 2003 8:50 pm
Posty: 798
Lokalizacja: Warszawa
Pamiętaj o teflonie. Na zimę raz w miesiącu obowiązkowo. Jak zadbasz to nic Ci się nie stanie z autem. Ja teraz też robię blachę, zabezpieczam i szukam auta na zimę bo nie zamierzam "rżnąć" mojej ślicznotki po śniegach i soli. Najpierw jednak muszę sprzedać 107kę aby kupić auto na zimę.

_________________
W116 450SE 75' -"Niunia"-na emeryturze.

W116 280SE 75'-"Manual"-sprzedam(3500zł)

Opel Kadett 1,3S 81' - "Kwadrat" - kupiony z przebiegiem 18Kkm w stanie idealnym

503 076 116


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 15, 2003 11:24 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
Bukol pisze:
Coupe to nadwozie zamknięte, 2 lub 3 drzwiowe.
Roadster: nadwozie otwarte, dwumiejscowe (4 miejscowa Pagoda to wynalazek dla ... piiiiiiiiiiii... amerykanów).


Ale mnie szuje zmyliły [zlosnik] Teraz mam pełną jasność [cool]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 15, 2003 11:25 am 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Sebian pisze:

Ale mnie szuje zmyliły [zlosnik] Teraz mam pełną jasność [cool]


Jasność, widzę jasność !!! [zlosnik]

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 01, 2005 6:50 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 26, 2004 12:13 pm
Posty: 2033
Lokalizacja: Warszawa
Hej! Dzisiaj jeździliśmy 6.9 i postanowiliśmy nie dorabiać dymu pod kołami.
Nie chce tu nikogo obrażać, ale ten filmik pokaże kto tak naprawde miał racje. A więc Mitu wygrał.

http://s46.yousendit.com/d.aspx?id=02P3 ... XXSRCYSJK7

Pozdrawiam.

_________________
S 124 E 28, 269/001 '95
"Gwiazda do czegoś zobowiązuje"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 02, 2005 12:24 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lis 20, 2004 6:02 pm
Posty: 1919
Numer GG: 12453483
Lokalizacja: Warszawskie Jelonki
Cem pisze:
Hej! Dzisiaj jeździliśmy 6.9 i postanowiliśmy nie dorabiać dymu pod kołami.
Nie chce tu nikogo obrażać, ale ten filmik pokaże kto tak naprawde miał racje. A więc Mitu wygrał.

http://s46.yousendit.com/d.aspx?id=02P3 ... XXSRCYSJK7

Pozdrawiam.

Jak już palicie gumy to konkretnie a nie takie pitu pitu.
Teraz w życiu bym tego nie zrobił ale moją 240 D 3.0 robiłem po trzy ,cztery obroty na dwójce.Tam to dopiero paliły się gumy.A jaka różnica mocy między 6.9!
Tylko w efekcie przegrzałem głowicę i zgięły mi się dwa popychacze.
Nigdy więcej katowania oldtimera [oczko]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 02, 2005 1:10 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 26, 2004 12:13 pm
Posty: 2033
Lokalizacja: Warszawa
Waciak, my nie "paliliśmy gumy" tylko Adam lekko dodając gazu postanowił zrobić kółko i tak poprostu wyszło.
Szkoda opon.

_________________
S 124 E 28, 269/001 '95
"Gwiazda do czegoś zobowiązuje"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 02, 2005 8:48 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
Waciak pisze:
Jak już palicie gumy to konkretnie a nie takie pitu pitu.

Chyba nie zrozumiałes intencji tego postu.
Tu nie chodziało o palenie gumy a o to jak to auto się zachowuje przy lekkim dodoaniu gazu przy skrecie, co miało potwierdzić wairygodność cofajacego 116 6.9 w filmu "Ronin".
Waciak pisze:
Nigdy więcej katowania oldtimera

No to co Ty robiłes 240D 3.0 to faktycznie katowanie w odróznieniu od zakrecenia tyłkiem najmocniejszej 116 [oczko]

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl