Zaraz na wstepie: wiem oczywiscie jaka jest roznica miedzy tapicerka sportline a "zwykla" karo. Foteli Sportline (z poprzecznymi przeszciami nigdy nie bylo w coupé), reszta wyposazenia jest jak w Sportline (kody "281" i "653").
VINWDB1240421C277464
ModelE 220
Nr nadwozia1240421C277464
Numer silnika111960 12 098876
Nr skrzyni biegow722428 03 840619
Zamowienie0 6 203 01921
DealerPrzedstawicielstwo Ratyzbona (203)
Data dostawy23.08.1995
ReflektoryBosch
WnetrzeCzarna tkanina (karo) (371)
KolorOnyxgrau met. (721)
Wyposazenie211 ASD
240 Wskaznik temperatury zewnetrzenej
281 Sportowa kierownica (390 mm) i dzwignia zmiany biegow obszyte skora
291 Airbag pasazera
300 Schowek w konsoli srodkowej zamykany na kluczyk
412 Odsuwany i uchylany dach
420 Automatyczna skrzynia biegow czterobiegowa
430 Zaglowki z tylu
440 Tempomat
515 Radio MB Classic z RDS
531 Automatyczna antena
540 Elektryczna roleta szyby tylnej
570 Podlokietnik z przodu
580 Klimatyzacja
584 Elektryczne podnosniki szyb, z przodu i z tylu
611 Lampki podswietlajace podloze przy wysiadaniu
620 Uklad oczyszczania spalin (katalizator)
653 Sportwe zamieszenie oraz aluminiowe felgi, 8-mio dziurowe z szerokimi oponami
731 Okladziny drewniane z korzenia orzecha wloskiego
873 Przendie fotele podgrzewane
885 Centralny zamek z pilotem na podczerwien i immobiliserem
980 Karta pojazdu i numer swiadecktwa homologacji na tabliczce znamionowej
Dolozone ogrzewanie postojowe. Jeden oryginalny kluczyk, brak ksiazek - sa wylacznie dokumenty rejestracyjne. Wiazka silnika wymieniona, luz na kierownicy praktycznie niewyczuwalny, auto prowadzi sie pewnie i sztywno (to sie chyba ostatnio nazywa "zwarty woz"?). Felgi tylko stalowe na zimowych oponach - za to praktycznie nowe kolpaki.
Dzialaja praktycznie wszystkie extrasy, tj.:
- centralny zamek i pilot
- tempomat
- ASD
- wszystkie szyby
- klimatyzacja (!)
- roleta
- mechanizm opuszczania zaglowkow
- ogrzewanie foteli (siedzisko fotela kierwcy ewentualnie nie, bylo za cieplo zeby dokladnie sprawdzic)
- ogrzewanie postojowe nie sprawdzone bo silnik byl goracy, ale zegar dziala, dmuchawa wlacza sie po wlaczeniu ogrzewania
- odsuwany dach (uchylanie ok, przy odsuwaniu i zamykaniu trzeba pomagac - prowadnice sa cale)
Wady (bez gwarancji, ze wymienione sa wszystkie):
- stuki w przednim zawieszeniu
- szklo lewego reflektora z II serii
- prawy kierunkowskaz podroba
- czasami nie trzyma wolnych obrotow - najczesciej na zimnym silniu i w fazie nagrzewania
Reszta na zdjeciach:
https://drive.google.com/open?id=1aPbKb ... KnxqCOUkkaCena loco Stuttgart: 3600 EUR