Witam!
W związku ze zbliżającym się coraz szybciej terminem zlotu, zapraszam po raz kolejny wszystkich klubowiczów, forumowiczów i sympatyków MB. Jeśli macie jeszcze jakieś pytania i wątpliwości, to w tym wątku postaram się to rozwiać. Na początek przypominam skład ekipy organizacyjnej: Voitass, Wurcel, Misiek, Michcio, Wróbel i WHT. Oprócz tego w całą "aferę" będzie zamieszanych kilku moich kolegów z Automobilklubu
Morskiego, których zapewne będziecie mieli okazję poznać, ale do rzeczy. Zlot odbędzie się pod patronatem burmistrza miasta Pucka (konkretnie Pani burmistrz) i starosty powiatu puckiego ( konkretnie to pan starosta). Sponsorzy to Gdańska Kompania Energetyczna "Energa", Okocim,
drukarnia "Top- Design". Możliwe, że będzie też trojmiejski dealer MB - rozmowy sa "w tłoku"
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
. W tej chwili jest do rozdania 6 pucharów - 3 za rajd i 3 za elegancję. Najprawdopodobniej każda załoga otrzyma pamiątkowy dyplom uczestnictwa w zlocie. Tego jeszcze nie było wcześniej na naszych zlotach, a będzie to doskonała pamiątka. Oprócz tego przewidujemy za "miejsca na podium" jakieś nagrody rzeczowe, ale póki co ta kwestia musi pozostać tajemnicą
![[oczko]](./images/smilies/oczko.gif)
. Zlot rozpocznie się na rynku w Pucku 20.09.2003. Tam odbędzie się odprawa i start do
rajdu. Do dyspozycji będzie scena, na której w niedzielę odbędzie się rozdanie nagród i zakończenie zlotu. Trasa rajdu podzielona będzie na 2 etapy. Pierwszy ma długość około 50 km i zakończy się KJS'em.
Drugi etap będzie trochę dłuższy i wyniesie około 80 km. Łącznie trasa będzie miała około 130 km. Trasa prowadzi w całości drogami asfaltowymi, obfituje w przyjemne dla oka widoki,choć czasami
tchnie epoką minioną nie tak dawno
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
. Przewidujemy kilka zadań, które otrzymacie na punktach kontrolnych, a także kilka zadań do wykonia na trasie samemu - nie muszę oczywiście dodawać, że będą one podchytliwe/tendencyjne itp. Ale w pewnym sensie przysłużą się poznaniu
regionu kaszubsko-pomorksiego
![[oczko]](./images/smilies/oczko.gif)
. Jedną z ciekawostek będzie zwiedzanie tzw. Grot Mechowskich. Na mecie, którą będzie baza lotnicza Marynarki Wojennej, odbędą się pozostałe próby sportowe. Ale najpierw wszystkie załogi otrzymają gorący posiłek. Przewidujemy 2, moze 3 sprawnościówki. W tym jeden prawdziwy "OS" pomiędzy oponami na asfaltowej nawierzchni, na którym ponad 2 lata temu jeździły samochody biorące udział w eliminacji mistrzostw Polski pojazdów
zabytkowych. Potem powrót w kolumnie do bazy i impreza, podczas której wstępnie podsumujemy i ogłosimy wyniki. Wspomnę jeszcze o przejeździe w kolumnie. Nietety, póki co to nic pewnego, ale prawdopodobnie kolumnę uda się przeprowadzić głównymi ulicami Gdyni, Rumi i Redy, a także Estakadą Kwiatkowskiego. Będzie więc to spore wydarzenie, w którym naprawdę warto będzie wziąść udział.
W niedzielę około godz. 10.00 przejedziemy na rynek, gdzie rozpocznie się konkurs elegancji. W tym miejscu chciałem zaapelować do uczestników o pozostanie na tym konkursie do końca oraz o
przebranie się w strój odpowiadający epoce auta. Do komisji oceniającej zaprosiliśmy osoby z lokalnych władz i chcielibyśmy, aby konkurs wypadł jak najlepiej, a przy okazji, żeby była dobra i wesoła zabawa. Ogłoszenie wyników i za elegancję i za cały zlot odbędzie się na puckim rynku.
Puchary wręczą przedstawiciele lokalnych władz.Oczywiście w piątek po przyjeździe w godzinach wieczornych będzie ognisko lub grill i jak zawsze
sprawy kwaterunkowo-księgowe
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
. W związku z różnymi zapytaniami i wcześniejszym postem Idzika, chciałem też zapowiedzieć, że możemy spodziewać się delegacji kilku aut innych niż MB
(oczywiście będą to "klasyki") zrzeszonych własnie w Automobilklubie Morskim. Tak więc zapraszam do udziału w zlocie. Panowie, wypełniajcie formularz i przyjeżdżajcie, bo naprawdę warto. Jeśli macie jakieś pytania to w tym wątku pytajcie. Ja lub ktoś z organizatorów na pewno odpowie. Przy okazji z tego miejsca chciałem podziękować ekipie organizacyjnej za wysiłek jaki do tej pory poświęcili w przygotowanie imprezy - dzięki
Pozdrawiam