MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Jak tak dalej pojdzie to 114C przestanie byc rarytasem... :)
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=51&t=26978
Strona 2 z 7

Autor:  sebi [ czw paź 18, 2007 9:39 pm ]
Tytuł: 

Hej

To sa te błotniki które przyjechały na aucie i są to podróbki. Były nowe tyle że długo stały i powierzchniowo zardzewiały.

Błotniki wyszkiełkowałem a następnie oddałem do galwanizerii. W zakładkach raczej nie ponieważ przy całym procesie cynkowania błotniki były wytrawiane w kadziach z kwasem więc pewnie tam też dotarł. Ale pewności oczywiście nie mam 100%. Całą akcję traktuję jako doświadczenie i próbę.
Cynkowanie wchodzi w grę wyłącznie galwaniczne bo do ogiowego te elementy się nie nadają. Blacha jest za delikatna i nikt się tego nie podejmie bo może powichrować zupełnie taki element.

Autor:  sebi [ wt lis 27, 2007 11:19 pm ]
Tytuł: 

Hej

Ponieważ są pytania o koszty takiej operacji (ocynk + grunt) to informuję:

-Czyszczenie mikro kulką szklana obu błotników to koszt ok 110 zł
-Ocynk to 90 zł
-Grunt Euroxy na oba to ok 50 zł materiał plus robota

Autor:  PK2 [ śr lis 28, 2007 10:00 am ]
Tytuł: 

Hej Sebi, jakie mają ograniczenia co do wymiarów przedmiotów podlegających ocynkowi Twoi ludzie od galwanicznego ocynku? Rozumiem, że do wanny wchodzi błotnik... Coś dłuższego?

Pozdrawiam

Autor:  sebi [ wt sty 22, 2008 7:55 pm ]
Tytuł: 

Witam

Kolejny etap prac a raczej wyrwana chwilka z ciągłej walki z innymi autami w warsztacie. Auto prawie rozebrane i trochę pozytywnie zaskakujący stan jego jak na czas jaki spędził nie przemierzając kilometrów. Odpływy zachowane w naprawdę przyzwoitym stanie. To co jest pod deską rozdzielczą aż szkoda rozpinać. Wszystko dziewicze i śrubokręta nie widziało. Silnik po kilku zabiegach odpalił i nawet pracował z zapalniczką na pokrywie !!!! Ale głowicę musimy zdjąć bo do wymiany jest wałek rozrządu więc przy okazji sprawdzimy stan tulei.
Drzwi już dopadł lakiernik resztą zajmę się sam niebawem jak ukradnę kilka godzinek.
Podłoga jak widać oryginalna nigdy nie łatana. Dostanie ode mnie dwie łatki po lewej przy kierowcy i po prawej malutki kawałeczek. Reszta bez zmian.



Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

PK2 pisze:
Hej Sebi, jakie mają ograniczenia co do wymiarów przedmiotów podlegających ocynkowi Twoi ludzie od galwanicznego ocynku? Rozumiem, że do wanny wchodzi błotnik... Coś dłuższego?


Hej

Widziałem że robią elementy nawet do 4 mb.
Jeżeli masz coś do zrobienia to chętnie Ci pomogę.

Autor:  sebi [ pt mar 14, 2008 10:56 pm ]
Tytuł: 

Hej

Jako że prace poszły dużo dalej i blacharka już skończona to zamieszczam nowe i "stare" fotki. Na zlot będzie chyba gotowa :-)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Zmysłowa miotła [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]
Obrazek

Obrazek

Autor:  richie [ wt mar 18, 2008 7:49 pm ]
Tytuł: 

hej, ile w aso kosztuje taki podtrzymywacz maski? :lol: :lol: :lol: :lol:

Autor:  sebi [ wt mar 18, 2008 9:26 pm ]
Tytuł: 

Cytuj:
ile w aso kosztuje taki podtrzymywacz maski?


w aso już niedostępne [zlosnik]

Autor:  sebi [ śr kwie 23, 2008 9:03 pm ]
Tytuł: 

Jako że prace postępują nie tylko przy lakierowaniu ale również przy silniki dodaję kolejny żer ;-)



Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Autor:  Monter [ czw kwie 24, 2008 9:30 pm ]
Tytuł: 

[smiech]

bryka już prawie żyje! [zlosnikz]

Honowaliscie cylindry? Jestem ciekaw jak wygladał silnik po długim staniu...

Jeszcze nie widziałem takiej głowicy (komór spalania) :-? [zlosnikz] , ale ja mało widziałem :-?

Autor:  sebi [ czw kwie 24, 2008 10:24 pm ]
Tytuł: 

Monter pisze:
Honowaliscie cylindry?


To są nowe tuleje. Oczywiście są po honowaniu.

Monter pisze:
Jestem ciekaw jak wygladał silnik po długim staniu..


Silnik odpalił po niewielu zabiegach i nawet zapalniczka stała na pokrywie silnika.


Monter pisze:
Jeszcze nie widziałem takiej głowicy (komór spalania) ,


To jest M114.920

Autor:  kudłaty [ pn kwie 28, 2008 10:51 pm ]
Tytuł: 

sebi pisze:
Obrazek


Co to jest to zielone na błotniku?

Autor:  kielbik [ wt kwie 29, 2008 12:00 am ]
Tytuł: 

Czy powierzchnie stykajace sie z uszczelkami (np. pod pokrywami plaszcza wodnego oraz z przodu bloku) a takze sruby mocujace lapy silnika zostana oczyszczone przed przykreceniem poszczegolnych elementow?

Autor:  sebi [ wt kwie 29, 2008 7:12 am ]
Tytuł: 

kudłaty pisze:
Co to jest to zielone na błotniku?


Miejsca gdzie są spawy po wstawieniu rep. błotnika lub łatki są szpachlowane szpachlą z włóknem.

kielbik pisze:
Czy powierzchnie stykajace sie z uszczelkami (np. pod pokrywami plaszcza wodnego oraz z przodu bloku) a takze sruby mocujace lapy silnika zostana oczyszczone przed przykreceniem poszczegolnych elementow?


To chyba oczywista oczywistość. :-)

Autor:  kielbik [ wt maja 13, 2008 11:41 pm ]
Tytuł: 

Sebi, doszly mnie sluchy, ze prace nad autem mocno sie od ostatniego posta posunely. A gdzie foty? Chyba nie masz nic do ukrycia, co? 8)

Autor:  arbies [ śr maja 14, 2008 10:30 pm ]
Tytuł: 

kielbik pisze:
Sebi, doszly mnie sluchy, ze prace nad autem mocno sie od ostatniego posta posunely. A gdzie foty? Chyba nie masz nic do ukrycia, co? 8)


Ma ma... [usmiech]
Sebi dawaj foty a zaraz wypiszemy Ci litanię rzeczy do poprawki [zlosnik] ;)

Strona 2 z 7 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/