MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt mar 29, 2024 12:28 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr kwie 05, 2017 10:42 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt lis 11, 2008 10:17 pm
Posty: 51
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Witam,

Potrzebna pomoc dla kolegi, V8 gaśnie mu zaraz po uruchomieniu.
Miałby ktoś może jakiś schemacik elektryczny dla przyspieszenia prac:)

dzięki
Błażej


Na górę
Post: czw kwie 06, 2017 9:12 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 901
Lokalizacja: Legionowo
Jaki rodzaj wtrysku?Trzeba wpiąć manometr w układ i sprawdzić ciśnienie.Zapewne startuje bo wtryskiwacz dodatkowy daje dodatkową dawkę paliwa .Przy K-jet najczęściej winne jest lewe powietrze pod klapę lub reg. termiczny paliwa,sitko na wejściu do rozdzielacza przewodu zasilającego.


Na górę
Post: czw kwie 06, 2017 11:17 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt lis 11, 2008 10:17 pm
Posty: 51
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Przepraszam już precyzuje, to D-Jetronic.


Na górę
Post: czw kwie 06, 2017 3:24 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 901
Lokalizacja: Legionowo
No to dupa ja już walczę kilka miesięcy z tym powalonym wtryskiem.I tak trzeba wpiąć manometr w układ jak ciśnienie na listwie jest w okol 2,2 a motor nie chce pracować to do sprawdzenia czujnik temperatury i stan wtryskiwaczy jak leja to klops ,nowy ok 1200zł szt


Na górę
Post: pn kwie 10, 2017 9:28 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1531
Lokalizacja: WROCŁAW
Ja na Twoim miejscu zaglądnąłbym do aparatu zapłonowego. W d-jetronicu wtryskami steruje aparat zapłonowy. W środku aparatu jest mini "wałek rozrządu", który swoimi krzywkami uruchamia odpowiednie wtryski, naciskając na styczniki (czarna magia,co? ). Pewnie jest zasyfiony i nie ma styku, albo się wyrobił i wymaga regeneracji albo wymiany. Jestem przekonany, że tam siedzi diabeł. Auto odpala na wtrysku rozruchowym. Działa on tylko wtedy, gdy trzymasz kluczyk w pozycji start. Jak puścisz kluczy to wtrysk rozruchowy wyłącza się i moto zdycha :(
Jeśli wiesz o czy w ogóle gadam, to wyjmuj aparat i zobacz miernikiem, czy przy obracaniu daje masę na poszczególne piny we wtyczce. Jeśli nie to masz odpowiedz na swój problem.
Jak umisz po angielsku to wygooglaj "d-jetronic trigger points in distributor"

i tu jeszcze, co prawda od 116 ale wtrysk ten sam
http://handbook.w116.org/matrix6.htm

i jeszcze od 107
https://www.startekinfo.com/StarTek/out ... ocId=11883

Do roboty!

_________________
W140 600SEL
W123 280 CE M119
W123 280 E - do remontu, nowe serce już jest!! :)
W116 450 SE - Babcia
R129 300SL-24
W212 350 CDI
ExW124 220TE
EX W210 290 TD -wierny jak stary pies
EX W124 320 TE


Na górę
Post: pn maja 15, 2017 11:28 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt lis 11, 2008 10:17 pm
Posty: 51
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Dziękuję bardzo,

Zapytanie było w imieniu kolegi, dlatego też nie miałem przyjemności spróbować chociaż zdiagnozować tego własnymi oczami i rękami:).
Problem tkwił w aparacie (styki sterujące wtryskiwaczami) i tu się należy pochwała odpowiedniemu koledze:) Zalecam wszystkim sprawdzanie tego na próbówkę ,gdyż sprawdzenie na "przejście" oszukiwało i pod obciążeniem tak naprawdę go nie było.

Błażej


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl