MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
[W108] remont kapitalny https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=50&t=44124 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | sławas [ sob paź 10, 2009 7:05 pm ] |
Tytuł: | [W108] remont kapitalny |
Witam kolegów Jak już niektórzy wiedzą jakiś czas temu stałem się posiadaczem sto ósemki. Plan działania jest następujący: Uzupełnić braki - co już prawie się udało Wymienić nieoryginalny silnik na 2,8 - już zamówiony. Piaskowanie - prace blacharsko lakiernicze Nowe tapicerki Regeneracja podzespołów. Póki co od dzisiaj jestem na etapie rozbierania i weryfikacji części. Jutro dam zdjęcia i co jakiś czas wrzucę aktualne zdjęcie wraz z opisem wykonanych prac. Pozdrawiam i wracam dalej do pracy. |
Autor: | bary123ce [ ndz paź 11, 2009 7:42 pm ] |
Tytuł: | |
kto i gdzie będzie Ci go robił w ZG? |
Autor: | szyki [ śr paź 21, 2009 3:27 pm ] |
Tytuł: | |
sławas pisze: Jutro dam zdjęcia i co jakiś czas wrzucę aktualne zdjęcie wraz z opisem wykonanych prac.
chciałbym zauważyć tylko, że "jutro" już dawno minęło... ![]() sorry, my tu zwyczajnie nie możemy się doczekać. przynajmniej, ja nie mogę ![]() pozdro. |
Autor: | sławas [ pn sty 18, 2010 10:06 pm ] |
Tytuł: | |
od dziś - 'jutro' ma całkiem nowy wymiar. Niestety musiałem wyjechać na truskawki co odcięło mnie od komputera , a później zamiast klepać w klawisze wolałem brać się do roboty. Póki co zamieszczę zdjęcia które miałem wstawić jutro. ![]() Niestety silnik do 115, co prawda ładnie się kręci, ale poszukiwania 130 już trwają. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Obecnie jestem na etapie prac blacharskich oraz lakierniczych. Komora silnika już przygotowana, zregenerowane servo , przekładnia kierownicza oraz przednie zawieszenie, wymienione końcówki, drążki amortyzator skrętu. łożyska w kołach przód itp. ![]() |
Autor: | sławas [ czw sty 21, 2010 12:39 am ] |
Tytuł: | |
Poniżej zdjęcia z telefonu wiec nie najlepszej jakości. Nie robiłem ich systematycznie. Niestety nie ma zdjęć przedstawiających stan blacharki komory silnika przed spawaniem. po piaskowaniu Radosna twórczość poprzednika: |
Autor: | sławas [ ndz sty 24, 2010 5:30 pm ] |
Tytuł: | |
Co wy tacy wygadani wszyscy ??? Nie dość ze człowiek samotnie przesiaduje w warsztacie to jeszcze na forum pisze sam do siebie ![]() ![]() Jeszcze nie tykam tyłu bo czekam aż mi sie przypomni. Niemiaszek wstawił nową podłoge i pas tylny trochę nie udolnie - ale grunt że jest co poprawiać. ![]() ![]() ![]() ![]() Tu pod szpachlą również doszukałem sie tej sławetnej niemieckiej precyzji. ![]() Błotnik po wycięciu rudej i wyspawaniu. ![]() Ten zrobiony przed piaskowaniem: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Gajowy [ ndz sty 24, 2010 10:25 pm ] |
Tytuł: | |
A jaki pomysł na małe dziurki, cynowanie ?, Jak sobie poradziłeś z komorą silnika ,szczotka stalowa na wiertarce ,szlifierce? zawieszenie lakierowane proszkowo ? Czekam na więcej fotek w stylu było a jest i troche opisu technologi wykonania przyda mi się ta wiedza za dwa lata jak się do swojej zabiorę. życzę wytrawłości. |
Autor: | sławas [ pn sty 25, 2010 12:26 am ] |
Tytuł: | |
Tak zastanawiam się nad cynowaniem, ale raczej odpuszczę. Kiedyś próbowałem robić w ten sposób motocykl i chyba sceptycznie do tego podchodzie, jednak nie neguje tej metody , być może ze jest nawet lepsza niż wycięcie , dorobienie i wspawanie jednak brakuje mi tych umiejętności/ wiedzy na temat właściwego wykonania i póżniejszej obróbki. komorę doczyściłem szczotką na szlifierce i papierem ściernym owiniętym na palcu ![]() Niestety w ZG zamknięto lakiernie z którą dobrze układała mi sie współpraca, a jedyna która jest, ze względu na to że jest jedyna nie chętnie podejmuje się lakierowania drobnicy (+ długie terminy, ceny) wiec pozostało piaskowanie zawieszenia, podkład epoks, farba. Jeden z kolegów pisał do mnie na PRV jednak nie moge odpowiadać gdyż : Pisanie PRV od 10 postów. Wiec podaje adres tutaj: slawdanski@gmail.com dzieki i pozdrawiam |
Autor: | mmb [ pt sty 29, 2010 11:03 am ] |
Tytuł: | |
a mógłbyś powiedzieć coś odnośnie regeneracji serwa?amortyzator drgań kupowałeś nowy? |
Autor: | sławas [ pt sty 29, 2010 4:53 pm ] |
Tytuł: | |
amortyzator nowy , drążek też. do serwo zamontowany zestaw napraczy, dostępny na ebay.de |
Autor: | mmb [ pt sty 29, 2010 9:56 pm ] |
Tytuł: | |
a miałeś u siebie blaszane nadkola/osłony od błota pod błotnikami przednimi?chodzi o to, że chcę je dorobić...orientujesz się czy mają taki sam kształt?czy się różnią prawa z lewą? |
Autor: | sławas [ sob sty 30, 2010 3:07 pm ] |
Tytuł: | |
tak mam , w przyzwoitym stanie, jesli chcesz moge wysłać zdjęcia, zwymiarować albo odrysować szablon na brystolu, albo weź browary przyjedź do mnie i dorobimy ![]() ps. nie lepiej będzie kupić oryginaly ? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |