MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
[S123] 280TE - Naprawy po cyrklach https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=50&t=30189 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Jacku [ pn lis 26, 2007 10:19 pm ] |
Tytuł: | [S123] 280TE - Naprawy po cyrklach |
Korzystając z okazjij otwarcia nowego subfora zamieszczam krótką relację z remontu 280TKi - po zdjęciu cyrkli oraz paru miejsc zajętych przez rudą, widzianych jeszcze przed zakupem ![]() Naprawy dokonał blacharz -lakiernik- pan Zdzisław, człowiek dla którego liczy się jakość nie czas. Warsztat niepozorny, rzekłbym dość prymitywny, ale mający wszystkie potrzebne sprzęty.Człowiek w latach 80-90 pracował w niemieckim warsztacie blacharsko-lakierniczym, tam też zajmował się renowacjami staruszków w tym MB- bo jako jeden z niewielu miał cierpliwość i umiejętnośći odtwarzania każdego elementu blacharskiego. Obecny etap napraw obejmował: usunięcie cyrkli- naprawa nadkoli i błotnika tyln., tył progu lewego, spód kieszeni tylnego lewego błotnika oraz drzwi kierowcy i purchel na klapie bagażnika.Dodatkowo kosmetyka: piaskowanie i malowanie haka, zbiornika i podłogi nad zbiornikiem. Oto fotki: Tył lewego progu i rant błotnika- niestety nie mam fotek po zdjęciu samego cyrkla, ale ruda poczyniła spustoszenia- błotnik - pryszcze- dziury, nadkole wewnętrzne pod warstwą zabezpieczenia dziurawe wzdłuż rantu.Foto- jeszcze od poprzedniego właściciela ![]() ![]() po wycięciu chorych blach, pasowanie repareturki ![]() Po punktowym spawie"asystującym" cynowanie i lub spawy ciągłe: ![]() po cynowaniu... ![]() grunt antykorozyjny ( nie pamiętam firmy - ale jakiś niemiecki chyba fabryczny VW ) ![]() podkład.. ![]() baza+klar.... ![]() gotowe ![]() ![]() Oto parę zdjęć z innych miejsc np.błotnik tył lewy: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Szkoda że aura nie pozwala cieszyć się kombicą, ale cóż - garażowy sen zimowy oby do wiosny ![]() Reszta zdjęć innym razem lub dla zainteresowanych. |
Autor: | monster18.09 [ wt lis 27, 2007 2:04 pm ] |
Tytuł: | |
Witam Jestem pod wrazeniem. Tak trzymaj. Chcialbym prosic o wiecej fotek z etapu cynwania/wyrownania spawu po wstawianiu reperaturki, moze troche wiecej o tym lub koszty tego zabiegu. Pozdrawiam |
Autor: | darus [ pt gru 07, 2007 5:18 pm ] |
Tytuł: | |
Perfekcyjna robota, tacy fachowcy już na wymarciu. Niestety takich aut też już nie robią, piękna sztuka. |
Autor: | BrunoGiamatti [ ndz gru 09, 2007 12:21 pm ] |
Tytuł: | |
A mógł byś dać kontakt do swojego speca ??:) bo ciezko u nas o dobrego blacharza.... Ślicznie wyszło ![]() |
Autor: | andrejko [ ndz sty 31, 2010 2:42 pm ] |
Tytuł: | |
Troche odgrzewam stary temat, ale nieraz czytam na forum o tym jakie to cyrkle są be. Z czego to wynika? Pod cyrkami szybciej blacha rdzewieje czy co? Mnie się na przykład bardziej podoba mercedes z cyrklami choć w tym kombi wykonanie jest jak widzę pierwsza klasa i bez cyrkli też jest ładnie:) |
Autor: | holyfido [ ndz sty 31, 2010 8:53 pm ] |
Tytuł: | |
Z czego to wynika? Zbiera się błoto, które uszkadza powłokę lakierniczą, utrzymuje wilgoć, która wspomaga utlenianie żelaza. Do tego, pod cyrklami nie widać ataku rudego i właściciel zainfekowanego auta nie podejmuje na czas odpowiednich kroków naprawczych. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |