MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz maja 05, 2024 5:04 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lis 26, 2007 10:19 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:39 pm
Posty: 580
Lokalizacja: Legionowo/Warszawa
Korzystając z okazjij otwarcia nowego subfora zamieszczam krótką relację z remontu 280TKi - po zdjęciu cyrkli oraz paru miejsc zajętych przez rudą, widzianych jeszcze przed zakupem [oczko] .
Naprawy dokonał blacharz -lakiernik- pan Zdzisław, człowiek dla którego liczy się jakość nie czas. Warsztat niepozorny, rzekłbym dość prymitywny, ale mający wszystkie potrzebne sprzęty.Człowiek w latach 80-90 pracował w niemieckim warsztacie blacharsko-lakierniczym, tam też zajmował się renowacjami staruszków w tym MB- bo jako jeden z niewielu miał cierpliwość i umiejętnośći odtwarzania każdego elementu blacharskiego.
Obecny etap napraw obejmował: usunięcie cyrkli- naprawa nadkoli i błotnika tyln., tył progu lewego, spód kieszeni tylnego lewego błotnika oraz drzwi kierowcy i purchel na klapie bagażnika.Dodatkowo kosmetyka: piaskowanie i malowanie haka, zbiornika i podłogi nad zbiornikiem.
Oto fotki:
Tył lewego progu i rant błotnika- niestety nie mam fotek po zdjęciu samego cyrkla, ale ruda poczyniła spustoszenia- błotnik - pryszcze- dziury, nadkole wewnętrzne pod warstwą zabezpieczenia dziurawe wzdłuż rantu.Foto- jeszcze od poprzedniego właściciela [cool]- co na moją prośbę obfotografował wszystkie krzaki sprzedawanej 280TE.
Obrazek
po wycięciu chorych blach, pasowanie repareturki
Obrazek
Po punktowym spawie"asystującym" cynowanie i lub spawy ciągłe:
Obrazek
po cynowaniu...
Obrazek
grunt antykorozyjny ( nie pamiętam firmy - ale jakiś niemiecki chyba fabryczny VW )
Obrazek
podkład..
Obrazek
baza+klar....
Obrazek
gotowe [zlosnik] .
Obrazek
Oto parę zdjęć z innych miejsc np.błotnik tył lewy:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Szkoda że aura nie pozwala cieszyć się kombicą, ale cóż - garażowy sen zimowy oby do wiosny ;).
Reszta zdjęć innym razem lub dla zainteresowanych.

_________________
MB C123 230CE '83 Zypressengrün metallic
MB S123 280TE '81 Lapisblau metallic
MB W123 280E '77 Milanbraun metalic
MB S210 E430 4matic


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 27, 2007 2:04 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 22, 2006 6:36 pm
Posty: 436
Lokalizacja: Drzycim
Witam

Jestem pod wrazeniem. Tak trzymaj.
Chcialbym prosic o wiecej fotek z etapu cynwania/wyrownania spawu po wstawianiu reperaturki, moze troche wiecej o tym lub koszty tego zabiegu.

Pozdrawiam

_________________
MB W123 240D '78 - Remont
MB W124 200D '91 - TaToWa
MB W124 200D '86 - Bratowa
Daihatsu Cuore '92 - Bo tak...
Jawa 350 '82, WSK 125 '75, WSK 125 '79, WSK 175 '78, Komar, Trike 125 ,
Ex. PF 126p, Buggy 650, SHL M11, WSK 175, wiele innych..


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 07, 2007 5:18 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Perfekcyjna robota, tacy fachowcy już na wymarciu. Niestety takich aut też już nie robią, piękna sztuka.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 09, 2007 12:21 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
A mógł byś dać kontakt do swojego speca ??:) bo ciezko u nas o dobrego blacharza....
Ślicznie wyszło :) tylko pozazdroscić

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 31, 2010 2:42 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt kwie 06, 2007 11:21 pm
Posty: 103
Lokalizacja: Warszawa/Białystok
Troche odgrzewam stary temat, ale nieraz czytam na forum o tym jakie to cyrkle są be. Z czego to wynika? Pod cyrkami szybciej blacha rdzewieje czy co? Mnie się na przykład bardziej podoba mercedes z cyrklami choć w tym kombi wykonanie jest jak widzę pierwsza klasa i bez cyrkli też jest ładnie:)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 31, 2010 8:53 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 16, 2003 10:16 pm
Posty: 974
Lokalizacja: pomiędzy Legnicą a Wrocławiem
Z czego to wynika?

Zbiera się błoto, które uszkadza powłokę lakierniczą,
utrzymuje wilgoć, która wspomaga utlenianie żelaza.
Do tego, pod cyrklami nie widać ataku rudego
i właściciel zainfekowanego auta nie podejmuje
na czas odpowiednich kroków naprawczych.

_________________
MB 123 200D '81, wersja taxi, podłokietnik, elektryczne lusterko - najsympatyczniejszy dieselek.
MB 123 230E, ASB i gaz 82 - dawca
Audi 100 2,3, ASB i gaz 91.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl