MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt cze 20, 2025 1:38 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz gru 19, 2004 12:57 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sty 06, 2003 3:14 pm
Posty: 21
Lokalizacja: wroclaw
Witam

Prosze o podpowiedź na co trzeba zwrócić uwage w MB 124 91r 2.3 benz manual . Gdy chce sie go kupić .
z góry dzięki
pozdrawiam
ROBWROC


Na górę
Post: ndz gru 19, 2004 9:44 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
Zwróc uwage na Vin
-blacharke
-mechanike
-silnik (czy nie klepie)

Wsumie to chyba tak jak przy innych autach .

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 19, 2004 9:58 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Jak ma gaz to powiedz co tam siedzi(reduktor, mikser, sterownik). Jak jest aftomato to zbacz czy nie ślizga się i czy nie przeciąga.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 19, 2004 10:31 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
manual*




*patrzy poczatek tematu [zlosnik]

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 19, 2004 10:35 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Nie wyspałem się :oops: :lol:

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 19, 2004 10:05 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sty 06, 2003 3:14 pm
Posty: 21
Lokalizacja: wroclaw
dzięki

ale głównie chodzi mi o uniknięcie niespodzianek takich , jakich można się doszukac np. w mb116 gdzie kupujesz autko ,spawdzasz wydaje ci się że masz dobrą blachę na podłodze a okazuje sie że to fajny , duży kawał maty wygłuszajacej w kolorze nadwozia,a blachy już dawnio nie ma. itp itd


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 19, 2004 10:28 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 15, 2003 8:25 pm
Posty: 681
Lokalizacja: ze Wsi <Katowice>
obacz wałek rozrzadu .
Moze bedzie okrągły :)

_________________
Kierownik 190(W201) '86 2,0E afftomat-ex
Z-ca Kierowniak Beka '81 300D afftomat-ex
Z-ca 124 `94 300D 24V leniuszek

Zmiana Audi 80 B4 1,9TDi Avant `95


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 19, 2004 10:52 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Ktoś pisał o tym niedawno & ja też zauważyłem a nawet doświadczyłem:
kolektor wydechowy przy 230E pęka w okolicy pierwszego cylindra.

Szukałbym śladów po przebytym dzwonie, a jeśli to nie przeszkadza, to nieudolnie naprawionym dzwonie. W tym roczniku blacharsko "samo z siebie" nic się nie dzieje.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 19, 2004 11:52 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 12, 2003 7:21 pm
Posty: 249
Lokalizacja: Bełżyce woj. lubelskie
(me: how) pisze:
Ktoś pisał o tym niedawno & ja też zauważyłem a nawet doświadczyłem:
kolektor wydechowy przy 230E pęka w okolicy pierwszego cylindra.

to ja pisałem o pekaniu kolektora ale nikt tego nie potwierdził.
Może znasz jakiś sposób żeby zatrzymać ten proces bo u mnie juz sie pojawiły rdzawe rysy :cry:.

_________________
MB W124 230E '88
2x Warszawa 224 '69
Syrena 104 '73
PF 126p 600 '76
PF 125p '83
Polonez '85
3xToyota Crown MS 55 '67


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 20, 2004 9:47 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Kamaru pisze:
to ja pisałem o pekaniu kolektora ale nikt tego nie potwierdził.
Może znasz jakiś sposób żeby zatrzymać ten proces bo u mnie juz sie pojawiły rdzawe rysy :cry:.



Jakoś umknął mi ten temat & skojarzyłem dopiero przy tej okazji :-? .

U mnie jest jeszcze gorzej, bo jest już pęknięcie. Ubytki widziałem także w 124. Przy moim ktoś w DE ratował sie poxiliną, ale myślę, że tylko wymiana na nieuszkodzony załatwi sprawę. Pytanie tylko na jak długo...

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 20, 2004 7:12 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 12, 2003 7:21 pm
Posty: 249
Lokalizacja: Bełżyce woj. lubelskie
(me: how) pisze:
. Przy moim ktoś w DE ratował sie poxiliną, ale myślę, że tylko wymiana na nieuszkodzony załatwi sprawę. Pytanie tylko na jak długo...

Powiem szczerze że też myślałem o jakims mazidle w stylu poxipol :oops: ale chyba to by było nieskuteczne no i wygladu by nie miało. Moze jakies spawanie?

_________________
MB W124 230E '88
2x Warszawa 224 '69
Syrena 104 '73
PF 126p 600 '76
PF 125p '83
Polonez '85
3xToyota Crown MS 55 '67


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 20, 2004 7:26 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Kamaru pisze:
(me: how) pisze:
. Przy moim ktoś w DE ratował sie poxiliną, ale myślę, że tylko wymiana na nieuszkodzony załatwi sprawę. Pytanie tylko na jak długo...

Powiem szczerze że też myślałem o jakims mazidle w stylu poxipol :oops: ale chyba to by było nieskuteczne no i wygladu by nie miało. Moze jakies spawanie?

Znane mi kleje epoxy mają dendencję do mięknięcia w wysokich temperaturach. Jest to zresztą wygodne przy zwykłej Poxylinie, bo np. sklejoną porcelanę można łatwo rozkleić za pomocą garnka z gorącą wodą [zlosnik]

Na pewno kleje specjalne będą miały podwyższoną oporność termiczną, ale wątpię żeby zdzierżyły. W każdym razie nie dłużej niż kilka(naście) km. Jak ktoś zna nazwę innego specyfiku, to poproszę.

Spawanie pomaga, choć na ile, to zależy od kilku kwestii. Wymagania:

1. odp. elektroda do żeliwa
2. wygrzanie elementów (opcjonalne? :-? )
3. spawanie w osłonie gazowej
4. powolne studzenie

Zabieg ma tę zaletę, że jest w sumie powtarzalny [hehe]

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 20, 2004 7:51 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Wookee pisze:
Na pewno kleje specjalne będą miały podwyższoną oporność termiczną, ale wątpię żeby zdzierżyły. W każdym razie nie dłużej niż kilka(naście) km. Jak ktoś zna nazwę innego specyfiku, to poproszę.

Spawanie pomaga, choć na ile, to zależy od kilku kwestii. Wymagania:

1. odp. elektroda do żeliwa
2. wygrzanie elementów (opcjonalne? :-? )
3. spawanie w osłonie gazowej
4. powolne studzenie


Masa nałożona u mnie nie wyglądała świeżo nawet na początku. Wygląd jest oczywiście obciachowy, ale po kliku tysiącach nic się nie działo. Spaliny nie szły bokiem na pewno.

Pewnie i można to pospawać, tylko czy jest sens, jeśli nie jest to element trudnodostępny, a wymontowany można obejrzeć dokładnie od wewnątrz.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl