MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt cze 20, 2025 7:45 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: 560SEC
Post: wt gru 07, 2004 11:06 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt gru 07, 2004 11:04 am
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
Witam moge kupić coś takiego.
Na co mam zwrócić uwagę.
Ile to cacko pali w mieście i na trasie?
Pozdrawiam ZXVXV


Ostatnio zmieniony sob gru 11, 2004 9:12 pm przez zxvxv, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 07, 2004 11:29 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Witaj na forum!

Poszukaj proszę najpierw w archiwum. Masz tam:

zalecenia odnośnie silnika (najlepiej 300 HP)
dane na temat spalania
uwagi co do oceny

Ponadto:
http://www.mb-w126-club.de/

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 07, 2004 7:31 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Hej, kupuj jak najbardziej "coś takiego"
zwróć uwagę na wszystko! Doprowadzanie tych aut do BDB stanu kosztuje, spalanie 10-25l (trasa - miasto).

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł: Kupiłem
Post: sob gru 11, 2004 9:07 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt gru 07, 2004 11:04 am
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
I obym nie żałował!
126 420SEC
Auto w stanie zewnętrzym super. 230 tys z 1987r. 160 tys udokumentowanych przglądów w Niemczech, 2 lata już w kraju robiąc 16 tys.
W poniedziałek przegląd - zobaczymy. Narazie :
Wyciek ze skrzyni. Motor na wolnych obrotach nierówno pracuje - ponoć wtryski.
I ostatnio zobaczyłem że wskaźnik ciśnienia oleju już po przekręceniu stacyjki (na niepracującym motorze) idzie na max. pokazując 3 atm. - coś mi tu nie pasuje! Kontrolka od oleju nie świeci wcale.
Po wymiwnie tylnych klacków - wymieniałem sam - świeci mi ABS.
Zobaczymy.


Na górę
 Tytuł: Sec
Post: sob gru 11, 2004 10:21 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz lis 28, 2004 9:52 pm
Posty: 38
Lokalizacja: Skierniewice
Ktorys czujnik ABS do wymiany. Kontrolka oleju chyba zwarta na krotko...Zawsze bedzie 3 atm...Uwazaj..choc sam choruje na takie auto. Nikt mnie chyba nie wyleczy!!!

_________________
Gwiazda forever.


Na górę
 Tytuł: Re: Kupiłem
Post: sob gru 11, 2004 10:22 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
zxvxv pisze:
I obym nie żałował!

Moze i bedziesz rzucal miesem, ale zalowac nie ma czego [hehe]

Cytuj:
Wyciek ze skrzyni. Motor na wolnych obrotach nierówno pracuje - ponoć wtryski.

Skrzynia ma byc sucha. Nie ma innej mozliwosci
Zas falowanie na wolnych to moga poza wtryskami byc usyfione swiece, albo regulator wolnych obrotow

Cytuj:
I ostatnio zobaczyłem że wskaźnik ciśnienia oleju już po przekręceniu stacyjki (na niepracującym motorze) idzie na max. pokazując 3 atm. - coś mi tu nie pasuje!

Na 3 powinien isc ale po odpaleniu silnika.. zas po lekkim rozgrzaniu naturalnie powinien nieco opasc

Cytuj:
Kontrolka od oleju nie świeci wcale.

A dokladniej: nie swieci podczas wlaczania zaplonu, czy po odpaleniu silnika..?
Bo przy wlaczonym zaplonie powinna sie zaswiecic - sprawdz zarowke, moze sie przepalila; warto zeby ten czujnik byl na chodzie [hehe]

Cytuj:
Po wymiwnie tylnych klacków - wymieniałem sam - świeci mi ABS.
Zobaczymy.

A to nie ma nic do rzeczy - czujnik ABSu z tylu jest jeden, i w moscie = nie mogles raczej nic zmajstrowac podczas wymiany klockow

BTW: Czy to ten 420SEC?

_________________
Pozdrawiam,

Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73
jareg@mb.org.pl
http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł: Sec
Post: sob gru 11, 2004 10:24 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz lis 28, 2004 9:52 pm
Posty: 38
Lokalizacja: Skierniewice
Panowie....! Falowanie na wolnych obrotach to oczywiscie PRZEPLYWOMIERZ. Kazdy Wam to powie juz w Przedszkolu Mercedesowskim!

_________________
Gwiazda forever.


Na górę
Post: sob gru 11, 2004 11:29 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt gru 07, 2004 11:04 am
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
Jak zresetować w tym cacku komputer z ABS'em??
Jak wyjąć szafe, żeby sprawdzić żarówki i oczywiście niczego nie uszkodzić.
Bo auto jest super i chyba się zakochałem.
Odkładam pare groszy na stare lata i chyba się podziele z moją nową miłością!


Na górę
 Tytuł: sec
Post: ndz gru 12, 2004 1:22 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz lis 28, 2004 9:52 pm
Posty: 38
Lokalizacja: Skierniewice
25 000 zl za seca ???? MOkry recznik na glowe! Powiem ci gdzie stoi 1990 r 500.....za 20 000 zl.

_________________
Gwiazda forever.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 12, 2004 3:00 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Panie Wincior jak Pan rozbierzesz 10 KE-Jetronic'ów i naprawisz to będziesz mógł Pan rzucać takimi pewnikami. Obroty to falują raczej od zasyfionego albo uszkodzonego nastawnika. Od popsutego przepływomierza(czyt. buu pierdu LPG) to raczej silnik się zalewa, ciężko odpala.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł: Re: sec
Post: ndz gru 12, 2004 3:25 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Wincior pisze:
25 000 zl za seca ???? MOkry recznik na glowe! Powiem ci gdzie stoi 1990 r 500.....za 20 000 zl.


Panie Wincior, piszesz Pan, jakbyś Pan wierzył, że przy 15 letnim aucie różnica paru lat ma jakieś znaczenie. Mogę powymieniać dzesiątki aut paroletnich w dużo gorszym stanie niż mój (prawie 30 lat) i wiele innych, albo bez problemu mozna znaleźć duużo młodsze samochody w gorszym stanie niż ten sam model, tylko starszy rocznik. Wszytsko zależy od właściciela, auto mozna za pare lat doprowadzic do ruiny jeśli sie chce.

Więc nie pisz nikomu o mokrym ręczniku na głowę, chyba, że widziałeś na żywo auto które kupił (tak zrozumiałem, niewazne) i auto które polecasz i jesteś kompetentny do rzetelnego ich porównania.

Pozdrawiam
Andrzej

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 12, 2004 8:15 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
Antoni Janikowski pisze:
Panie Wincior jak Pan rozbierzesz 10 KE-Jetronic'ów i naprawisz to będziesz mógł Pan rzucać takimi pewnikami.

Lewym prostym go! [zlosnik][oczko]

Cytuj:
Obroty to falują raczej od zasyfionego albo uszkodzonego nastawnika. Od popsutego przepływomierza(czyt. buu pierdu LPG) to raczej silnik się zalewa, ciężko odpala.

Na 100% w moim obroty na wolnych faluja przez zmeczony wiekiem tzw. silnik krokowy, taka tuba, do ktorej pare rureczek i kabelkow dochodzi.. zacina sie cholera, szczegolnie jak jest zimno.

_________________
Pozdrawiam,



Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73

jareg@mb.org.pl

http://www.mb.org.pl/


Na górę
Post: ndz gru 12, 2004 8:21 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
zxvxv pisze:
Jak zresetować w tym cacku komputer z ABS'em??

A po co? [hehe]
Mozna wyjac wtyczke, modul jest na podszybiu..
Ale na 99% problem nie lezy w module, tylko albo w czujniku/ach, albo w kabelkologii miedzy czujnikiem a modulem. Acha: warto tez sprawdzic stan zebatek na piascie - czesto sa tak usyfione, ze ABS glupieje.

Cytuj:
Jak wyjąć szafe, żeby sprawdzić żarówki i oczywiście niczego nie uszkodzić.

Odkrecic oslone nad nogami kierowcy, wsadzic lape/y i starac sie wypchnac zegary. Jesli nigdy nie byly ruszane, to latwo nie pojda [hehe]
Potem odpiac wtyczki, troche tego tam jest..

Cytuj:
Bo auto jest super i chyba się zakochałem.
Odkładam pare groszy na stare lata i chyba się podziele z moją nową miłością!

Zalecam ostroznosc. Bo potem mozna sie szybko i trwale zniechecic [zlosnik][hehe]
.. albo i znienawidzic - od milosci do nienawisci jeden krok, jak to mawiaja..

_________________
Pozdrawiam,



Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73

jareg@mb.org.pl

http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 12, 2004 11:14 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Cytuj:
Jak zresetować w tym cacku komputer z ABS'em??

Sam się resetuje po każdym zgaszeniu silnika. Autodiagnozy brak. Sprawdź przekaźnik antyprzepięciowy i styk D+ w alternatorze. Niemiły ten ABS w naprawie.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł: Re: Kupiłem
Post: ndz gru 12, 2004 6:17 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
JareG pisze:
Cytuj:
I ostatnio zobaczyłem że wskaźnik ciśnienia oleju już po przekręceniu stacyjki (na niepracującym motorze) idzie na max. pokazując 3 atm. - coś mi tu nie pasuje!

Na 3 powinien isc ale po odpaleniu silnika.. zas po lekkim rozgrzaniu naturalnie powinien nieco opasc

Cytuj:
Kontrolka od oleju nie świeci wcale.

A dokladniej: nie swieci podczas wlaczania zaplonu, czy po odpaleniu silnika..?
Bo przy wlaczonym zaplonie powinna sie zaswiecic - sprawdz zarowke, moze sie przepalila; warto zeby ten czujnik byl na chodzie [hehe]


Te czujniki oleju nie są tanie, u mnie miałem też uszkodzony.

Jarku u mnie naturalnie nie opada poniżej 3 na wolnych obrotach, dziś bryknąłem się 20km z prędkością 200km/h po autostradzie i na wolnych obrotach wskazówka pokazuje 3! Po wrzuceniu biegu i wciśniętym hamulcu pokazuje 2,3-2,4. [zlosnik]
Podoba mi się mój silnik. [zlosnikz]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl