MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

560SEC
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=9421
Strona 1 z 5

Autor:  zxvxv [ wt gru 07, 2004 11:06 am ]
Tytuł:  560SEC

Witam moge kupić coś takiego.
Na co mam zwrócić uwagę.
Ile to cacko pali w mieście i na trasie?
Pozdrawiam ZXVXV

Autor:  Wookee [ wt gru 07, 2004 11:29 am ]
Tytuł: 

Witaj na forum!

Poszukaj proszę najpierw w archiwum. Masz tam:

zalecenia odnośnie silnika (najlepiej 300 HP)
dane na temat spalania
uwagi co do oceny

Ponadto:
http://www.mb-w126-club.de/

Autor:  georem [ wt gru 07, 2004 7:31 pm ]
Tytuł: 

Hej, kupuj jak najbardziej "coś takiego"
zwróć uwagę na wszystko! Doprowadzanie tych aut do BDB stanu kosztuje, spalanie 10-25l (trasa - miasto).

Autor:  zxvxv [ sob gru 11, 2004 9:07 pm ]
Tytuł:  Kupiłem

I obym nie żałował!
126 420SEC
Auto w stanie zewnętrzym super. 230 tys z 1987r. 160 tys udokumentowanych przglądów w Niemczech, 2 lata już w kraju robiąc 16 tys.
W poniedziałek przegląd - zobaczymy. Narazie :
Wyciek ze skrzyni. Motor na wolnych obrotach nierówno pracuje - ponoć wtryski.
I ostatnio zobaczyłem że wskaźnik ciśnienia oleju już po przekręceniu stacyjki (na niepracującym motorze) idzie na max. pokazując 3 atm. - coś mi tu nie pasuje! Kontrolka od oleju nie świeci wcale.
Po wymiwnie tylnych klacków - wymieniałem sam - świeci mi ABS.
Zobaczymy.

Autor:  Wincior [ sob gru 11, 2004 10:21 pm ]
Tytuł:  Sec

Ktorys czujnik ABS do wymiany. Kontrolka oleju chyba zwarta na krotko...Zawsze bedzie 3 atm...Uwazaj..choc sam choruje na takie auto. Nikt mnie chyba nie wyleczy!!!

Autor:  JareG [ sob gru 11, 2004 10:22 pm ]
Tytuł:  Re: Kupiłem

zxvxv pisze:
I obym nie żałował!

Moze i bedziesz rzucal miesem, ale zalowac nie ma czego [hehe]

Cytuj:
Wyciek ze skrzyni. Motor na wolnych obrotach nierówno pracuje - ponoć wtryski.

Skrzynia ma byc sucha. Nie ma innej mozliwosci
Zas falowanie na wolnych to moga poza wtryskami byc usyfione swiece, albo regulator wolnych obrotow

Cytuj:
I ostatnio zobaczyłem że wskaźnik ciśnienia oleju już po przekręceniu stacyjki (na niepracującym motorze) idzie na max. pokazując 3 atm. - coś mi tu nie pasuje!

Na 3 powinien isc ale po odpaleniu silnika.. zas po lekkim rozgrzaniu naturalnie powinien nieco opasc

Cytuj:
Kontrolka od oleju nie świeci wcale.

A dokladniej: nie swieci podczas wlaczania zaplonu, czy po odpaleniu silnika..?
Bo przy wlaczonym zaplonie powinna sie zaswiecic - sprawdz zarowke, moze sie przepalila; warto zeby ten czujnik byl na chodzie [hehe]

Cytuj:
Po wymiwnie tylnych klacków - wymieniałem sam - świeci mi ABS.
Zobaczymy.

A to nie ma nic do rzeczy - czujnik ABSu z tylu jest jeden, i w moscie = nie mogles raczej nic zmajstrowac podczas wymiany klockow

BTW: Czy to ten 420SEC?

Autor:  Wincior [ sob gru 11, 2004 10:24 pm ]
Tytuł:  Sec

Panowie....! Falowanie na wolnych obrotach to oczywiscie PRZEPLYWOMIERZ. Kazdy Wam to powie juz w Przedszkolu Mercedesowskim!

Autor:  zxvxv [ sob gru 11, 2004 11:29 pm ]
Tytuł:  Jak zresetować w tym cacku komputer z ABS'em??

Jak zresetować w tym cacku komputer z ABS'em??
Jak wyjąć szafe, żeby sprawdzić żarówki i oczywiście niczego nie uszkodzić.
Bo auto jest super i chyba się zakochałem.
Odkładam pare groszy na stare lata i chyba się podziele z moją nową miłością!

Autor:  Wincior [ ndz gru 12, 2004 1:22 am ]
Tytuł:  sec

25 000 zl za seca ???? MOkry recznik na glowe! Powiem ci gdzie stoi 1990 r 500.....za 20 000 zl.

Autor:  Antoni Janikowski [ ndz gru 12, 2004 3:00 am ]
Tytuł: 

Panie Wincior jak Pan rozbierzesz 10 KE-Jetronic'ów i naprawisz to będziesz mógł Pan rzucać takimi pewnikami. Obroty to falują raczej od zasyfionego albo uszkodzonego nastawnika. Od popsutego przepływomierza(czyt. buu pierdu LPG) to raczej silnik się zalewa, ciężko odpala.

Autor:  and6412 [ ndz gru 12, 2004 3:25 am ]
Tytuł:  Re: sec

Wincior pisze:
25 000 zl za seca ???? MOkry recznik na glowe! Powiem ci gdzie stoi 1990 r 500.....za 20 000 zl.


Panie Wincior, piszesz Pan, jakbyś Pan wierzył, że przy 15 letnim aucie różnica paru lat ma jakieś znaczenie. Mogę powymieniać dzesiątki aut paroletnich w dużo gorszym stanie niż mój (prawie 30 lat) i wiele innych, albo bez problemu mozna znaleźć duużo młodsze samochody w gorszym stanie niż ten sam model, tylko starszy rocznik. Wszytsko zależy od właściciela, auto mozna za pare lat doprowadzic do ruiny jeśli sie chce.

Więc nie pisz nikomu o mokrym ręczniku na głowę, chyba, że widziałeś na żywo auto które kupił (tak zrozumiałem, niewazne) i auto które polecasz i jesteś kompetentny do rzetelnego ich porównania.

Pozdrawiam
Andrzej

Autor:  JareG [ ndz gru 12, 2004 8:15 am ]
Tytuł: 

Antoni Janikowski pisze:
Panie Wincior jak Pan rozbierzesz 10 KE-Jetronic'ów i naprawisz to będziesz mógł Pan rzucać takimi pewnikami.

Lewym prostym go! [zlosnik][oczko]

Cytuj:
Obroty to falują raczej od zasyfionego albo uszkodzonego nastawnika. Od popsutego przepływomierza(czyt. buu pierdu LPG) to raczej silnik się zalewa, ciężko odpala.

Na 100% w moim obroty na wolnych faluja przez zmeczony wiekiem tzw. silnik krokowy, taka tuba, do ktorej pare rureczek i kabelkow dochodzi.. zacina sie cholera, szczegolnie jak jest zimno.

Autor:  JareG [ ndz gru 12, 2004 8:21 am ]
Tytuł:  Re: Jak zresetować w tym cacku komputer z ABS'em??

zxvxv pisze:
Jak zresetować w tym cacku komputer z ABS'em??

A po co? [hehe]
Mozna wyjac wtyczke, modul jest na podszybiu..
Ale na 99% problem nie lezy w module, tylko albo w czujniku/ach, albo w kabelkologii miedzy czujnikiem a modulem. Acha: warto tez sprawdzic stan zebatek na piascie - czesto sa tak usyfione, ze ABS glupieje.

Cytuj:
Jak wyjąć szafe, żeby sprawdzić żarówki i oczywiście niczego nie uszkodzić.

Odkrecic oslone nad nogami kierowcy, wsadzic lape/y i starac sie wypchnac zegary. Jesli nigdy nie byly ruszane, to latwo nie pojda [hehe]
Potem odpiac wtyczki, troche tego tam jest..

Cytuj:
Bo auto jest super i chyba się zakochałem.
Odkładam pare groszy na stare lata i chyba się podziele z moją nową miłością!

Zalecam ostroznosc. Bo potem mozna sie szybko i trwale zniechecic [zlosnik][hehe]
.. albo i znienawidzic - od milosci do nienawisci jeden krok, jak to mawiaja..

Autor:  Antoni Janikowski [ ndz gru 12, 2004 11:14 am ]
Tytuł: 

Cytuj:
Jak zresetować w tym cacku komputer z ABS'em??

Sam się resetuje po każdym zgaszeniu silnika. Autodiagnozy brak. Sprawdź przekaźnik antyprzepięciowy i styk D+ w alternatorze. Niemiły ten ABS w naprawie.

Autor:  georem [ ndz gru 12, 2004 6:17 pm ]
Tytuł:  Re: Kupiłem

JareG pisze:
Cytuj:
I ostatnio zobaczyłem że wskaźnik ciśnienia oleju już po przekręceniu stacyjki (na niepracującym motorze) idzie na max. pokazując 3 atm. - coś mi tu nie pasuje!

Na 3 powinien isc ale po odpaleniu silnika.. zas po lekkim rozgrzaniu naturalnie powinien nieco opasc

Cytuj:
Kontrolka od oleju nie świeci wcale.

A dokladniej: nie swieci podczas wlaczania zaplonu, czy po odpaleniu silnika..?
Bo przy wlaczonym zaplonie powinna sie zaswiecic - sprawdz zarowke, moze sie przepalila; warto zeby ten czujnik byl na chodzie [hehe]


Te czujniki oleju nie są tanie, u mnie miałem też uszkodzony.

Jarku u mnie naturalnie nie opada poniżej 3 na wolnych obrotach, dziś bryknąłem się 20km z prędkością 200km/h po autostradzie i na wolnych obrotach wskazówka pokazuje 3! Po wrzuceniu biegu i wciśniętym hamulcu pokazuje 2,3-2,4. [zlosnik]
Podoba mi się mój silnik. [zlosnikz]

Strona 1 z 5 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/