MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
560SEC https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=9421 |
Strona 1 z 5 |
Autor: | zxvxv [ wt gru 07, 2004 11:06 am ] |
Tytuł: | 560SEC |
Witam moge kupić coś takiego. Na co mam zwrócić uwagę. Ile to cacko pali w mieście i na trasie? Pozdrawiam ZXVXV |
Autor: | Wookee [ wt gru 07, 2004 11:29 am ] |
Tytuł: | |
Witaj na forum! Poszukaj proszę najpierw w archiwum. Masz tam: zalecenia odnośnie silnika (najlepiej 300 HP) dane na temat spalania uwagi co do oceny Ponadto: http://www.mb-w126-club.de/ |
Autor: | georem [ wt gru 07, 2004 7:31 pm ] |
Tytuł: | |
Hej, kupuj jak najbardziej "coś takiego" zwróć uwagę na wszystko! Doprowadzanie tych aut do BDB stanu kosztuje, spalanie 10-25l (trasa - miasto). |
Autor: | zxvxv [ sob gru 11, 2004 9:07 pm ] |
Tytuł: | Kupiłem |
I obym nie żałował! 126 420SEC Auto w stanie zewnętrzym super. 230 tys z 1987r. 160 tys udokumentowanych przglądów w Niemczech, 2 lata już w kraju robiąc 16 tys. W poniedziałek przegląd - zobaczymy. Narazie : Wyciek ze skrzyni. Motor na wolnych obrotach nierówno pracuje - ponoć wtryski. I ostatnio zobaczyłem że wskaźnik ciśnienia oleju już po przekręceniu stacyjki (na niepracującym motorze) idzie na max. pokazując 3 atm. - coś mi tu nie pasuje! Kontrolka od oleju nie świeci wcale. Po wymiwnie tylnych klacków - wymieniałem sam - świeci mi ABS. Zobaczymy. |
Autor: | Wincior [ sob gru 11, 2004 10:21 pm ] |
Tytuł: | Sec |
Ktorys czujnik ABS do wymiany. Kontrolka oleju chyba zwarta na krotko...Zawsze bedzie 3 atm...Uwazaj..choc sam choruje na takie auto. Nikt mnie chyba nie wyleczy!!! |
Autor: | JareG [ sob gru 11, 2004 10:22 pm ] |
Tytuł: | Re: Kupiłem |
zxvxv pisze: I obym nie żałował! Moze i bedziesz rzucal miesem, ale zalowac nie ma czego ![]() Cytuj: Wyciek ze skrzyni. Motor na wolnych obrotach nierówno pracuje - ponoć wtryski. Skrzynia ma byc sucha. Nie ma innej mozliwosci Zas falowanie na wolnych to moga poza wtryskami byc usyfione swiece, albo regulator wolnych obrotow Cytuj: I ostatnio zobaczyłem że wskaźnik ciśnienia oleju już po przekręceniu stacyjki (na niepracującym motorze) idzie na max. pokazując 3 atm. - coś mi tu nie pasuje! Na 3 powinien isc ale po odpaleniu silnika.. zas po lekkim rozgrzaniu naturalnie powinien nieco opasc Cytuj: Kontrolka od oleju nie świeci wcale. A dokladniej: nie swieci podczas wlaczania zaplonu, czy po odpaleniu silnika..? Bo przy wlaczonym zaplonie powinna sie zaswiecic - sprawdz zarowke, moze sie przepalila; warto zeby ten czujnik byl na chodzie ![]() Cytuj: Po wymiwnie tylnych klacków - wymieniałem sam - świeci mi ABS.
Zobaczymy. A to nie ma nic do rzeczy - czujnik ABSu z tylu jest jeden, i w moscie = nie mogles raczej nic zmajstrowac podczas wymiany klockow BTW: Czy to ten 420SEC? |
Autor: | Wincior [ sob gru 11, 2004 10:24 pm ] |
Tytuł: | Sec |
Panowie....! Falowanie na wolnych obrotach to oczywiscie PRZEPLYWOMIERZ. Kazdy Wam to powie juz w Przedszkolu Mercedesowskim! |
Autor: | zxvxv [ sob gru 11, 2004 11:29 pm ] |
Tytuł: | Jak zresetować w tym cacku komputer z ABS'em?? |
Jak zresetować w tym cacku komputer z ABS'em?? Jak wyjąć szafe, żeby sprawdzić żarówki i oczywiście niczego nie uszkodzić. Bo auto jest super i chyba się zakochałem. Odkładam pare groszy na stare lata i chyba się podziele z moją nową miłością! |
Autor: | Wincior [ ndz gru 12, 2004 1:22 am ] |
Tytuł: | sec |
25 000 zl za seca ???? MOkry recznik na glowe! Powiem ci gdzie stoi 1990 r 500.....za 20 000 zl. |
Autor: | Antoni Janikowski [ ndz gru 12, 2004 3:00 am ] |
Tytuł: | |
Panie Wincior jak Pan rozbierzesz 10 KE-Jetronic'ów i naprawisz to będziesz mógł Pan rzucać takimi pewnikami. Obroty to falują raczej od zasyfionego albo uszkodzonego nastawnika. Od popsutego przepływomierza(czyt. buu pierdu LPG) to raczej silnik się zalewa, ciężko odpala. |
Autor: | and6412 [ ndz gru 12, 2004 3:25 am ] |
Tytuł: | Re: sec |
Wincior pisze: 25 000 zl za seca ???? MOkry recznik na glowe! Powiem ci gdzie stoi 1990 r 500.....za 20 000 zl.
Panie Wincior, piszesz Pan, jakbyś Pan wierzył, że przy 15 letnim aucie różnica paru lat ma jakieś znaczenie. Mogę powymieniać dzesiątki aut paroletnich w dużo gorszym stanie niż mój (prawie 30 lat) i wiele innych, albo bez problemu mozna znaleźć duużo młodsze samochody w gorszym stanie niż ten sam model, tylko starszy rocznik. Wszytsko zależy od właściciela, auto mozna za pare lat doprowadzic do ruiny jeśli sie chce. Więc nie pisz nikomu o mokrym ręczniku na głowę, chyba, że widziałeś na żywo auto które kupił (tak zrozumiałem, niewazne) i auto które polecasz i jesteś kompetentny do rzetelnego ich porównania. Pozdrawiam Andrzej |
Autor: | JareG [ ndz gru 12, 2004 8:15 am ] |
Tytuł: | |
Antoni Janikowski pisze: Panie Wincior jak Pan rozbierzesz 10 KE-Jetronic'ów i naprawisz to będziesz mógł Pan rzucać takimi pewnikami. Lewym prostym go! ![]() Cytuj: Obroty to falują raczej od zasyfionego albo uszkodzonego nastawnika. Od popsutego przepływomierza(czyt. buu pierdu LPG) to raczej silnik się zalewa, ciężko odpala.
Na 100% w moim obroty na wolnych faluja przez zmeczony wiekiem tzw. silnik krokowy, taka tuba, do ktorej pare rureczek i kabelkow dochodzi.. zacina sie cholera, szczegolnie jak jest zimno. |
Autor: | JareG [ ndz gru 12, 2004 8:21 am ] |
Tytuł: | Re: Jak zresetować w tym cacku komputer z ABS'em?? |
zxvxv pisze: Jak zresetować w tym cacku komputer z ABS'em?? A po co? ![]() Mozna wyjac wtyczke, modul jest na podszybiu.. Ale na 99% problem nie lezy w module, tylko albo w czujniku/ach, albo w kabelkologii miedzy czujnikiem a modulem. Acha: warto tez sprawdzic stan zebatek na piascie - czesto sa tak usyfione, ze ABS glupieje. Cytuj: Jak wyjąć szafe, żeby sprawdzić żarówki i oczywiście niczego nie uszkodzić. Odkrecic oslone nad nogami kierowcy, wsadzic lape/y i starac sie wypchnac zegary. Jesli nigdy nie byly ruszane, to latwo nie pojda ![]() Potem odpiac wtyczki, troche tego tam jest.. Cytuj: Bo auto jest super i chyba się zakochałem.
Odkładam pare groszy na stare lata i chyba się podziele z moją nową miłością! Zalecam ostroznosc. Bo potem mozna sie szybko i trwale zniechecic ![]() .. albo i znienawidzic - od milosci do nienawisci jeden krok, jak to mawiaja.. |
Autor: | Antoni Janikowski [ ndz gru 12, 2004 11:14 am ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Jak zresetować w tym cacku komputer z ABS'em??
Sam się resetuje po każdym zgaszeniu silnika. Autodiagnozy brak. Sprawdź przekaźnik antyprzepięciowy i styk D+ w alternatorze. Niemiły ten ABS w naprawie. |
Autor: | georem [ ndz gru 12, 2004 6:17 pm ] |
Tytuł: | Re: Kupiłem |
JareG pisze: Cytuj: I ostatnio zobaczyłem że wskaźnik ciśnienia oleju już po przekręceniu stacyjki (na niepracującym motorze) idzie na max. pokazując 3 atm. - coś mi tu nie pasuje! Na 3 powinien isc ale po odpaleniu silnika.. zas po lekkim rozgrzaniu naturalnie powinien nieco opasc Cytuj: Kontrolka od oleju nie świeci wcale. A dokladniej: nie swieci podczas wlaczania zaplonu, czy po odpaleniu silnika..? Bo przy wlaczonym zaplonie powinna sie zaswiecic - sprawdz zarowke, moze sie przepalila; warto zeby ten czujnik byl na chodzie ![]() Te czujniki oleju nie są tanie, u mnie miałem też uszkodzony. Jarku u mnie naturalnie nie opada poniżej 3 na wolnych obrotach, dziś bryknąłem się 20km z prędkością 200km/h po autostradzie i na wolnych obrotach wskazówka pokazuje 3! Po wrzuceniu biegu i wciśniętym hamulcu pokazuje 2,3-2,4. ![]() Podoba mi się mój silnik. ![]() |
Strona 1 z 5 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |