MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

E320 lub 300 24V
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=9085
Strona 1 z 1

Autor:  Idzik [ sob lis 20, 2004 12:39 am ]
Tytuł:  E320 lub 300 24V

Mam pytanie dotyczące praktycznie wszystkiego o co się można zapytać... Jak z wytrzymałością i trwałośią tych motorków, jakie koszty części, spalanie ??? Jak znoszą gaz ??? Ktoś miał do czynienia z tymi motorami ?? Prosze o wszelkie opinie [cool]

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ sob lis 20, 2004 12:48 am ]
Tytuł: 

Antoni tu pewnie sie wypowie-ale ten pierwszy motor był tez kładziony do okulara i ten silnik moze byc tylko na wtrysku gazu! inna instalka to mozna na tym motorze postawic krzyzyk!.Ten drugi motor jest nie czesto spotykany-nie bardzo wiem co i jak!acha instalacja do 320 E kosztuje około 6500 zł!

Autor:  Idzik [ sob lis 20, 2004 2:15 am ]
Tytuł: 

No właśnie żeby było precyzyjnij chodzi mi tu o W124

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ sob lis 20, 2004 9:25 am ]
Tytuł: 

nie ma znaczenia czy to 124 czy 210 ten jesli chodzi o 320 E t te sane silniki ta sama konstrukcja i ten sam gaz jak by co [zlosnik] 3,0 24v to był raczej w 124 koło lat 90,tych ale niewiele tego było.

Autor:  Antoni Janikowski [ sob lis 20, 2004 5:40 pm ]
Tytuł: 

M104 3,2 od okulara jest troszkę inny (choćby cewki na świecach, motronic). Na wtrysku gazu chodzi pięknie.Były dwie wersje tego motoru w W124, ale obie może mozna zasilac tylko wtryskiem gazu i to najlepiej IVgeneracją, a nie paprać się w jakieś III. IIgeneracja, czyli mikserek wykluczony, chyba, że ktoś lubi kleić plastikowe kolektory ssące. Kit montażowy PRINS VSI kosztuje 5350zł. Za montaż walną jakis 1000-2000zł.

M104 3,0 to jest trochę dzwiny. Silniczek zasila KE-Jetronic. Kolektor nie jest wielki i metalowy Zawsze występował z katalizatorem, zatem zawsze będzie sonda lambda. Samochód raczej stary, więc koszty wtrysku III generacji nieproporcjonalnie duże do jego wartości. Jak ktoś chce to można sobie nawet pseudo IV gen robić. Wniosek nasuwa się sam - IIgeneracja. Mikser OBOWIĄZKOWO Landi Renzo, parownik jakiś lepsiejszy, sterownik Bingo M. W 2000zł powinno się zamknąć. Podbno te motory nie mają najlepszej opinii(głowica) i dostępność częsci jest gorsza.

Pozdrawiam

Autor:  georem [ sob lis 20, 2004 7:14 pm ]
Tytuł: 

Walnij pytanie do "MERC W107", 300E24V stoi u Niego na podwórku i to z gazem, a o M104 też coś powie.
Pozdrawiam!

Autor:  Idzik [ pn lis 22, 2004 2:47 am ]
Tytuł: 

Antoni Janikowski pisze:

Podbno te motory nie mają najlepszej opinii(głowica) i dostępność częsci jest gorsza.



Czyli darować sobie zainteresowanie tym silnikiem 300 24V ?? A jak z awaryjnościa 320-tki ?? Ceny części pewnie są też niezłe skoro do okulara to pchali ??

Autor:  Merc W107 [ pn lis 22, 2004 8:25 pm ]
Tytuł: 

Idzik pisze:
Antoni Janikowski pisze:

Podbno te motory nie mają najlepszej opinii(głowica) i dostępność częsci jest gorsza.



Czyli darować sobie zainteresowanie tym silnikiem 300 24V ?? A jak z awaryjnościa 320-tki ?? Ceny części pewnie są też niezłe skoro do okulara to pchali ??


Części do 300-24V są tanie i ogólnie dostępne (mechanika silnika - pionu jest w 90 % taka jak w 3.2 )
Kable wys napięcia od 160 zł , kopułka 90 zł.
Mam 124 z 300e-24V i jeźdźi to bardzo dobrze na benzynie jak i na gazie .
Jest dynamiczny , mocny.
Problemem tych silników jest uszczelnienie wyciekającego oleju .

Autor:  Antoni Janikowski [ pn lis 22, 2004 9:05 pm ]
Tytuł: 

Lepiej sie zbira od M103 , ale części jest jednak mniej do niego. 3,0 M104 chodzi dobrze na gazie jak M103.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/