MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob cze 21, 2025 12:05 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: 124 250TD 24v
Post: sob paź 16, 2004 9:06 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt lip 08, 2003 8:57 pm
Posty: 258
Lokalizacja: z kątowni
Witam , co możecie powiedzieć o tym silniku?? rok 1994
250 TD 24V Jak się sprawuja te motory??
Pozdrawiam

_________________
1.w123 240 d limuzynka z 1976 roku :-) sprzedany
2.w201 200d 1988 nowy nabytek :)


Na górę
Post: sob paź 16, 2004 9:54 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr kwie 07, 2004 5:29 pm
Posty: 2204
Beczko Maniak pisze:
Witam , co możecie powiedzieć o tym silniku?? rok 1994
250 TD 24V Jak się sprawuja te motory??
Pozdrawiam

Coś chyba przesadziłeś o jeden cylinder [oczko]


Na górę
Post: sob paź 16, 2004 10:10 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:32 am
Posty: 86
Lokalizacja: Poznań
Beczko Maniak pisze:
Witam , co możecie powiedzieć o tym silniku?? rok 1994
250 TD 24V Jak się sprawuja te motory??
Pozdrawiam


Ja mam E250TD ale 20V,

napisz co chcesz wiedzieć?

harryON

p.s. na wszelki wypadek dodam ze TD to nie oznaczenie turbodiesel ale kombi z dieslem [oczko]

_________________
Mercedes Benz W124 300TE


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 16, 2004 11:39 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Kolega miał bardzo długo i nie popsuło mu się nic w motorze(3 lata intensywnej eksploatacji). W miarę dynamiczny i dość cichy.W mieście palił 10l (automat). Przyjemniej jeździło mi się E300 Diesel 24V głównie ze względu na dynamikę i dźwięk silnika [zlosnik] . Te dwa "zaworowe" silniki to chyba najfajniesze diesle w W124, no może poza trzylitrową turbiną.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 17, 2004 12:26 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:32 am
Posty: 86
Lokalizacja: Poznań
Antoni Janikowski pisze:
Kolega miał bardzo długo i nie popsuło mu się nic w motorze(3 lata intensywnej eksploatacji). W miarę dynamiczny i dość cichy.W mieście palił 10l (automat). Przyjemniej jeździło mi się E300 Diesel 24V głównie ze względu na dynamikę i dźwięk silnika [zlosnik] . Te dwa "zaworowe" silniki to chyba najfajniesze diesle w W124, no może poza trzylitrową turbiną.


mój pali 8,5 -9 w mieście z klimą

_________________
Mercedes Benz W124 300TE


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 17, 2004 2:38 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Silniki po zmianie w 06.’93 są znacznie cichsze. Trwałość z powodu wzrostu mocy na pewno mniejsza niż przy 2V/cyl. ale i tak na bardzo wysokim poziomie. Stąd częstsze niż wczesniej uszkodzenia uszczelki pod głowicą. W dieslach z 4V zastosowano system AGR (powrotny obieg spalin, Euro2).
Efektem ubocznym są osady w ukł. dolotowym. System można odłączyć (+10 PS na dzień dobry) a na pewno warto wyczyścić dolot, by odzyskać trochę mocy.

_________________
123. W, S i C.


Ostatnio zmieniony pn paź 18, 2004 9:10 am przez _me: how_, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 17, 2004 3:01 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
EGR, a nie AGR. Z tym odłączeniem recyrkulacji to popieram bo syfu jest od cholery z naszej polskiej ropy święconej!

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 17, 2004 3:13 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Antoni Janikowski pisze:
EGR, a nie AGR. Z tym odłączeniem recyrkulacji to popieram bo syfu jest od cholery z naszej polskiej ropy święconej!


Abgasrueckfuehrung (AGR) - taka nazwa funkcjonuje w DE. Może Twoja to z angielska ale nie potrafię wymyśleć jak miałaby brzmieć.
W każdym razie to samo.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 17, 2004 8:00 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:32 am
Posty: 86
Lokalizacja: Poznań
Antoni Janikowski pisze:
EGR, a nie AGR. Z tym odłączeniem recyrkulacji to popieram bo syfu jest od cholery z naszej polskiej ropy święconej!


panowie, napiszcie coś wiecej o tym odłączaniu. 10 PS więcej fajnie brzmi :lol:

_________________
Mercedes Benz W124 300TE


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 17, 2004 9:01 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Obrazek


Strzałką zaznaczone jest miejsce w które zamiast oryginalnej uszczelki przychodzi blacha blokująca. Musi być odporna na temperaturę.
Wyżej brakuje cięgna od klapki, która jest w obudowie mniej więcej pod tym cięgnem, które pozostało. Samą klapkę można wykręcić lub przyfastrygować w pozycji FULL OPEN, w 300 chyba się ją wycina na amen.

A na dowód jaki syf tamtędy krąży, dorobiona blaszka blokująca po trzystu kilometrach:


Obrazek

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 18, 2004 12:21 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:32 am
Posty: 86
Lokalizacja: Poznań
dziękuję

jestem ciekawy efektów :-))

_________________
Mercedes Benz W124 300TE


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 18, 2004 8:00 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
W De to by chyba cos takiego na TUV nie przeszło.... [oczko] [zlosnik] [oczko]

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 18, 2004 9:11 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
MERCEDES 4 EVER pisze:
W De to by chyba cos takiego na TUV nie przeszło.... [oczko] [zlosnik] [oczko]



Dlatego montuje się na pół godzinki, raz na dwa lata [oczko] .

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 18, 2004 9:25 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:32 am
Posty: 86
Lokalizacja: Poznań
Dlatego montuje się na pół godzinki, raz na dwa lata [oczko] .[/quote]

ja też chcę tylko sprawdzić [oczko]

_________________
Mercedes Benz W124 300TE


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 18, 2004 9:28 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:32 am
Posty: 86
Lokalizacja: Poznań
Masz może obrazej 1:1 tej blaszki albo uszczelki. Oszczędziło by to czasu bo jedno rozkręcanie.

_________________
Mercedes Benz W124 300TE


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl