MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Czy ktoś coś wie o silnikach 4,2L i 3,0L z W140 https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=8604 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Brandon [ sob paź 23, 2004 6:46 pm ] |
Tytuł: | Czy ktoś coś wie o silnikach 4,2L i 3,0L z W140 |
Witam wszystkich! chodzi mi po głowie założenie do W116 jednego z silnikow z tematu. obydwa to benzyniaki, silniejsze i ekonomiczniejsze od np. M110 seryjnie montowanych do W116. Prośba do Wszystkich: czy ma ktoś jakies parametry i schematy do tych silników, tez jakies fotki, ale wyjetych silnikow. Chyba że juz ktos z Forumowiczów rozwiązał kiedyś ten problem... Pozdrawiam |
Autor: | Antoni Janikowski [ sob paź 23, 2004 7:15 pm ] |
Tytuł: | |
Nie było silnika 3,0 benzynowego w W140. |
Autor: | Brandon [ sob paź 23, 2004 7:31 pm ] |
Tytuł: | |
a wersja 300 S z W140 jaki miała silnik??? |
Autor: | sebi [ sob paź 23, 2004 8:04 pm ] |
Tytuł: | |
To chyba nie jest temat na to forum!!!!!!!! i model dziwny!!!!!!! |
Autor: | Brandon [ sob paź 23, 2004 8:44 pm ] |
Tytuł: | |
Szanowny Sebi! W140 to jak wiesz tez Mercedes, tez S-klasa i tez baaardzo mi sie podoba (nastepny jakiego sobie kupie). tak jak pisalem w temacie chcialbym uzyc silnika z W140 do W116. pozdrawiam |
Autor: | Antoni Janikowski [ sob paź 23, 2004 10:00 pm ] |
Tytuł: | |
300 miał motor M104 o pojemności 2,8 i 3,2 |
Autor: | JareG [ ndz paź 24, 2004 9:00 am ] |
Tytuł: | Re: Czy ktoś coś wie o silnikach 4,2L i 3,0L z W140 |
Brandon pisze: chodzi mi po głowie założenie do W116 jednego z silnikow z tematu. obydwa to benzyniaki, silniejsze i ekonomiczniejsze od np. M110 seryjnie montowanych do W116. Silniejsze to na pewno, ale czy ekonomiczniejsze.. no, moze M104, bo M119 to V8. Oba silniki naszpikowane elektronika, wiec poza samym silnikiem trzeba jeszcze nieco zainwestowac w komputer na przyklad.. IMHO odpusc sobie, i lepiej poszukaj czegos mniej nowoczesnego, np. M103 Cytuj: Chyba że juz ktos z Forumowiczów rozwiązał kiedyś ten problem...
Jak mi sie uda wsadzic M104 2.8 to kombiaka, to dam znac - na razie jest silnik, jest modul komputera, i sa fachowcy ktorzy to zrobia. Czyli jest dobrze ![]() |
Autor: | Antoni Janikowski [ ndz paź 24, 2004 9:45 am ] |
Tytuł: | |
Stare M104 jeszcze z tą elektroniką nie są takie straszne, ale M119 jest ostro zCANowany o czym nawet MB pisał w materiałach reklamowych i może bc problem, chociaż nie ma takiej rury na świecie której nie można by odetkać. Do obu motorów można śmiało kłaść sekwencyjny wtrysk gazu. |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ ndz paź 24, 2004 12:39 pm ] |
Tytuł: | |
No moim zdaniem to juest wielka zaleta tych motorkow ze mozna je po ludzku zagazowac... i jezdzic bez stresu.... ![]() |
Autor: | Antoni Janikowski [ ndz paź 24, 2004 2:48 pm ] |
Tytuł: | |
Dobra sekwencja do M104 to koszt ok 6500zł. |
Autor: | JareG [ ndz paź 24, 2004 7:19 pm ] |
Tytuł: | |
Antoni Janikowski pisze: Stare M104 jeszcze z tą elektroniką nie są No nie ma co porownywac M104 do M119, ale juz ten pierwszy bedzie dosc trudnym orzechem do zgryzienia.. i przede wszystkim, _kosztownym_. A jak sie mozna domyslac, kasa to jest warunek wyjsciowy dla kolegi - tworcy tego watku ![]() Cytuj: takie straszne, ale M119 jest ostro zCANowany o czym nawet MB pisał w materiałach reklamowych i może bc problem, chociaż nie ma takiej rury na świecie której nie można by odetkać. Do obu motorów Widzialem i czytalem o wlozeniu M119 do w126. Ino ze to nie bylo u nas, a w USA, i koles kupil CALE auto, po crashtescie ![]() Cytuj: można śmiało kłaść sekwencyjny wtrysk gazu.
A pewnie. I wartosc SGI wyniesie polowe wartosci w116, jesli nie wiecej niz polowe.. ![]() Tylko M103 3.0 wg mnie - inne rozwiazania sa ekonomicznie nieoplacalne ![]() |
Autor: | Antoni Janikowski [ ndz paź 24, 2004 7:50 pm ] |
Tytuł: | |
M103 3,0 pali więcej jak M104 ale można załozyć II generację lpg i będzie tanio i dobrze. Poza tym M103 darzę jakimś takim szczególnym sentymentem... Do M104 będzie droższy sterownik wtrysku i podłączenie instalacji, chyba że to M104 3,0 gdzie jest KE. |
Autor: | JareG [ pn paź 25, 2004 11:28 am ] |
Tytuł: | |
Antoni Janikowski pisze: M103 3,0 pali więcej jak M104 ale można załozyć II generację lpg i będzie tanio i dobrze No wlasnie ![]() Cytuj: Poza tym M103 darzę jakimś takim szczególnym sentymentem... Do Fajny silnik jest ![]() Cytuj: M104 będzie droższy sterownik wtrysku i podłączenie instalacji, chyba że to M104 3,0 gdzie jest KE.
Widzialem taki u Voitassa. Wyglada calkiem fajnie ![]() ![]() |
Autor: | Antoni Janikowski [ pn paź 25, 2004 8:53 pm ] |
Tytuł: | |
To nie jest typowa IV generacja u Voitassa. To jest taki przerywany wtrysk, ale jego czas nie ma nic wspólnego polożeniem wału korbowego. Na forum są zdjęcia SEC z jakiegoś trójmiejskiego spotu z taką instalką.Producentem sterownika jest AEB. Temat podejmowałem na forum www.obd2.pl |
Autor: | Brandon [ pn paź 25, 2004 11:04 pm ] |
Tytuł: | |
Wow! dzięki za wsparcie merytoryczne! czyli mam rozumieć że: M103 to 3,0L benzyna - produkowana pewnie do połowy lat '90 M104 to 3,2L benzyna ze 140-tki a M119 to pewnie też coś ze 140-tki ... z kasą sobie poradzę (myślę).... byłem jakiśczas w temu w Holandii i zanalazłem na szrociarni tylko z silnikami do mesiów, silniki od W140 (były podpisane). ceny wahały sie od 500 do 1200 euro. do tych silników były też skrzynie automatyczne. za komputer (a raczej chyba 2), elemanty zapłonowe, deskę rozdzielczą i wiązkę z kablami trzeba zapłacić extra. ok. 500 euro jak się bierze komplet. silniki które widziałem to gównie 5,0 litra i 3,5 TD- jeżeli dobrze odczytałem. Czy któryś z Panów orientuje się co do spalania w w/w silnikach, najlepiej wyrażonych w litrach LPG na 100.... pozdrawiam |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |