MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw cze 19, 2025 6:33 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob paź 23, 2004 6:46 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 20, 2001 2:00 am
Posty: 104
Lokalizacja: kraków
Witam wszystkich!
chodzi mi po głowie założenie do W116 jednego z silnikow z tematu.
obydwa to benzyniaki, silniejsze i ekonomiczniejsze od np. M110 seryjnie montowanych do W116.
Prośba do Wszystkich: czy ma ktoś jakies parametry i schematy do tych silników, tez jakies fotki, ale wyjetych silnikow.
Chyba że juz ktos z Forumowiczów rozwiązał kiedyś ten problem...
Pozdrawiam

_________________
I LOVE MY 116 280SE Automatic!!!!!
Mimi (wiadomo kto...) jeździ i jeździ!!! Silnik po kolejnym remoncie. Teraz kolej na zawieszenie (znów, po 95tyś.km)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 23, 2004 7:15 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Nie było silnika 3,0 benzynowego w W140.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 23, 2004 7:31 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 20, 2001 2:00 am
Posty: 104
Lokalizacja: kraków
a wersja 300 S z W140 jaki miała silnik???

_________________
I LOVE MY 116 280SE Automatic!!!!!

Mimi (wiadomo kto...) jeździ i jeździ!!! Silnik po kolejnym remoncie. Teraz kolej na zawieszenie (znów, po 95tyś.km)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 23, 2004 8:04 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
To chyba nie jest temat na to forum!!!!!!!! i model dziwny!!!!!!!

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 23, 2004 8:44 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 20, 2001 2:00 am
Posty: 104
Lokalizacja: kraków
Szanowny Sebi!
W140 to jak wiesz tez Mercedes, tez S-klasa i tez baaardzo mi sie podoba (nastepny jakiego sobie kupie).
tak jak pisalem w temacie chcialbym uzyc silnika z W140 do W116.
pozdrawiam

_________________
I LOVE MY 116 280SE Automatic!!!!!

Mimi (wiadomo kto...) jeździ i jeździ!!! Silnik po kolejnym remoncie. Teraz kolej na zawieszenie (znów, po 95tyś.km)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 23, 2004 10:00 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
300 miał motor M104 o pojemności 2,8 i 3,2

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
Post: ndz paź 24, 2004 9:00 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
Brandon pisze:
chodzi mi po głowie założenie do W116 jednego z silnikow z tematu.
obydwa to benzyniaki, silniejsze i ekonomiczniejsze od np. M110 seryjnie montowanych do W116.

Silniejsze to na pewno, ale czy ekonomiczniejsze.. no, moze M104, bo M119 to V8. Oba silniki naszpikowane elektronika, wiec poza samym silnikiem trzeba jeszcze nieco zainwestowac w komputer na przyklad..
IMHO odpusc sobie, i lepiej poszukaj czegos mniej nowoczesnego, np. M103

Cytuj:
Chyba że juz ktos z Forumowiczów rozwiązał kiedyś ten problem...

Jak mi sie uda wsadzic M104 2.8 to kombiaka, to dam znac - na razie jest silnik, jest modul komputera, i sa fachowcy ktorzy to zrobia. Czyli jest dobrze [hehe][ok]

_________________
Pozdrawiam,

Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73
jareg@mb.org.pl
http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 24, 2004 9:45 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Stare M104 jeszcze z tą elektroniką nie są takie straszne, ale M119 jest ostro zCANowany o czym nawet MB pisał w materiałach reklamowych i może bc problem, chociaż nie ma takiej rury na świecie której nie można by odetkać. Do obu motorów można śmiało kłaść sekwencyjny wtrysk gazu.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 24, 2004 12:39 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
No moim zdaniem to juest wielka zaleta tych motorkow ze mozna je po ludzku zagazowac... i jezdzic bez stresu.... [zlosnik]

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 24, 2004 2:48 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Dobra sekwencja do M104 to koszt ok 6500zł.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 24, 2004 7:19 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
Antoni Janikowski pisze:
Stare M104 jeszcze z tą elektroniką nie są

No nie ma co porownywac M104 do M119, ale juz ten pierwszy bedzie dosc trudnym orzechem do zgryzienia.. i przede wszystkim, _kosztownym_. A jak sie mozna domyslac, kasa to jest warunek wyjsciowy dla kolegi - tworcy tego watku [hehe]

Cytuj:
takie straszne, ale M119 jest ostro zCANowany o czym nawet MB pisał w materiałach reklamowych i może bc problem, chociaż nie ma takiej rury na świecie której nie można by odetkać. Do obu motorów

Widzialem i czytalem o wlozeniu M119 do w126. Ino ze to nie bylo u nas, a w USA, i koles kupil CALE auto, po crashtescie [hehe]

Cytuj:
można śmiało kłaść sekwencyjny wtrysk gazu.

A pewnie. I wartosc SGI wyniesie polowe wartosci w116, jesli nie wiecej niz polowe.. [zlosnik]

Tylko M103 3.0 wg mnie - inne rozwiazania sa ekonomicznie nieoplacalne [ok]

_________________
Pozdrawiam,



Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73

jareg@mb.org.pl

http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 24, 2004 7:50 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
M103 3,0 pali więcej jak M104 ale można załozyć II generację lpg i będzie tanio i dobrze. Poza tym M103 darzę jakimś takim szczególnym sentymentem... Do M104 będzie droższy sterownik wtrysku i podłączenie instalacji, chyba że to M104 3,0 gdzie jest KE.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 25, 2004 11:28 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
Antoni Janikowski pisze:
M103 3,0 pali więcej jak M104 ale można załozyć II generację lpg i będzie tanio i dobrze

No wlasnie [ok]

Cytuj:
Poza tym M103 darzę jakimś takim szczególnym sentymentem... Do

Fajny silnik jest [ok]

Cytuj:
M104 będzie droższy sterownik wtrysku i podłączenie instalacji, chyba że to M104 3,0 gdzie jest KE.

Widzialem taki u Voitassa. Wyglada calkiem fajnie [usmiech], dziala tez dobrze [ok] Tyle, ze on ma SGI

_________________
Pozdrawiam,



Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73

jareg@mb.org.pl

http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 25, 2004 8:53 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
To nie jest typowa IV generacja u Voitassa. To jest taki przerywany wtrysk, ale jego czas nie ma nic wspólnego polożeniem wału korbowego. Na forum są zdjęcia SEC z jakiegoś trójmiejskiego spotu z taką instalką.Producentem sterownika jest AEB. Temat podejmowałem na forum www.obd2.pl

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 25, 2004 11:04 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 20, 2001 2:00 am
Posty: 104
Lokalizacja: kraków
Wow! dzięki za wsparcie merytoryczne!
czyli mam rozumieć że:
M103 to 3,0L benzyna - produkowana pewnie do połowy lat '90
M104 to 3,2L benzyna ze 140-tki
a M119 to pewnie też coś ze 140-tki ...
z kasą sobie poradzę (myślę).... byłem jakiśczas w temu w Holandii i zanalazłem na szrociarni tylko z silnikami do mesiów, silniki od W140 (były podpisane). ceny wahały sie od 500 do 1200 euro. do tych silników były też skrzynie automatyczne. za komputer (a raczej chyba 2), elemanty zapłonowe, deskę rozdzielczą i wiązkę z kablami trzeba zapłacić extra. ok. 500 euro jak się bierze komplet. silniki które widziałem to gównie 5,0 litra i 3,5 TD- jeżeli dobrze odczytałem.
Czy któryś z Panów orientuje się co do spalania w w/w silnikach, najlepiej wyrażonych w litrach LPG na 100....
pozdrawiam

_________________
I LOVE MY 116 280SE Automatic!!!!!

Mimi (wiadomo kto...) jeździ i jeździ!!! Silnik po kolejnym remoncie. Teraz kolej na zawieszenie (znów, po 95tyś.km)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl