MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
124 250TD 24v https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=8466 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Beczko Maniak [ sob paź 16, 2004 9:06 pm ] |
Tytuł: | 124 250TD 24v |
Witam , co możecie powiedzieć o tym silniku?? rok 1994 250 TD 24V Jak się sprawuja te motory?? Pozdrawiam |
Autor: | wojz [ sob paź 16, 2004 9:54 pm ] |
Tytuł: | Re: 124 250TD 24v |
Beczko Maniak pisze: Witam , co możecie powiedzieć o tym silniku?? rok 1994
250 TD 24V Jak się sprawuja te motory?? Pozdrawiam Coś chyba przesadziłeś o jeden cylinder ![]() |
Autor: | harryON [ sob paź 16, 2004 10:10 pm ] |
Tytuł: | Re: 124 250TD 24v |
Beczko Maniak pisze: Witam , co możecie powiedzieć o tym silniku?? rok 1994
250 TD 24V Jak się sprawuja te motory?? Pozdrawiam Ja mam E250TD ale 20V, napisz co chcesz wiedzieć? harryON p.s. na wszelki wypadek dodam ze TD to nie oznaczenie turbodiesel ale kombi z dieslem ![]() |
Autor: | Antoni Janikowski [ sob paź 16, 2004 11:39 pm ] |
Tytuł: | |
Kolega miał bardzo długo i nie popsuło mu się nic w motorze(3 lata intensywnej eksploatacji). W miarę dynamiczny i dość cichy.W mieście palił 10l (automat). Przyjemniej jeździło mi się E300 Diesel 24V głównie ze względu na dynamikę i dźwięk silnika ![]() |
Autor: | harryON [ ndz paź 17, 2004 12:26 am ] |
Tytuł: | |
Antoni Janikowski pisze: Kolega miał bardzo długo i nie popsuło mu się nic w motorze(3 lata intensywnej eksploatacji). W miarę dynamiczny i dość cichy.W mieście palił 10l (automat). Przyjemniej jeździło mi się E300 Diesel 24V głównie ze względu na dynamikę i dźwięk silnika
![]() mój pali 8,5 -9 w mieście z klimą |
Autor: | _me: how_ [ ndz paź 17, 2004 2:38 pm ] |
Tytuł: | |
Silniki po zmianie w 06.’93 są znacznie cichsze. Trwałość z powodu wzrostu mocy na pewno mniejsza niż przy 2V/cyl. ale i tak na bardzo wysokim poziomie. Stąd częstsze niż wczesniej uszkodzenia uszczelki pod głowicą. W dieslach z 4V zastosowano system AGR (powrotny obieg spalin, Euro2). Efektem ubocznym są osady w ukł. dolotowym. System można odłączyć (+10 PS na dzień dobry) a na pewno warto wyczyścić dolot, by odzyskać trochę mocy. |
Autor: | Antoni Janikowski [ ndz paź 17, 2004 3:01 pm ] |
Tytuł: | |
EGR, a nie AGR. Z tym odłączeniem recyrkulacji to popieram bo syfu jest od cholery z naszej polskiej ropy święconej! |
Autor: | _me: how_ [ ndz paź 17, 2004 3:13 pm ] |
Tytuł: | |
Antoni Janikowski pisze: EGR, a nie AGR. Z tym odłączeniem recyrkulacji to popieram bo syfu jest od cholery z naszej polskiej ropy święconej!
Abgasrueckfuehrung (AGR) - taka nazwa funkcjonuje w DE. Może Twoja to z angielska ale nie potrafię wymyśleć jak miałaby brzmieć. W każdym razie to samo. |
Autor: | harryON [ ndz paź 17, 2004 8:00 pm ] |
Tytuł: | |
Antoni Janikowski pisze: EGR, a nie AGR. Z tym odłączeniem recyrkulacji to popieram bo syfu jest od cholery z naszej polskiej ropy święconej!
panowie, napiszcie coś wiecej o tym odłączaniu. 10 PS więcej fajnie brzmi ![]() |
Autor: | _me: how_ [ ndz paź 17, 2004 9:01 pm ] |
Tytuł: | |
![]() Strzałką zaznaczone jest miejsce w które zamiast oryginalnej uszczelki przychodzi blacha blokująca. Musi być odporna na temperaturę. Wyżej brakuje cięgna od klapki, która jest w obudowie mniej więcej pod tym cięgnem, które pozostało. Samą klapkę można wykręcić lub przyfastrygować w pozycji FULL OPEN, w 300 chyba się ją wycina na amen. A na dowód jaki syf tamtędy krąży, dorobiona blaszka blokująca po trzystu kilometrach: ![]() |
Autor: | harryON [ pn paź 18, 2004 12:21 am ] |
Tytuł: | |
dziękuję jestem ciekawy efektów ![]() |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ pn paź 18, 2004 8:00 am ] |
Tytuł: | |
W De to by chyba cos takiego na TUV nie przeszło.... ![]() ![]() ![]() |
Autor: | _me: how_ [ pn paź 18, 2004 9:11 am ] |
Tytuł: | |
MERCEDES 4 EVER pisze: W De to by chyba cos takiego na TUV nie przeszło....
![]() ![]() ![]() Dlatego montuje się na pół godzinki, raz na dwa lata ![]() |
Autor: | harryON [ pn paź 18, 2004 9:25 am ] |
Tytuł: | |
Dlatego montuje się na pół godzinki, raz na dwa lata ![]() ja też chcę tylko sprawdzić ![]() |
Autor: | harryON [ pn paź 18, 2004 9:28 am ] |
Tytuł: | |
Masz może obrazej 1:1 tej blaszki albo uszczelki. Oszczędziło by to czasu bo jedno rozkręcanie. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |