MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr cze 18, 2025 10:14 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt lip 09, 2004 11:53 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz lip 04, 2004 3:30 am
Posty: 9
No wiec problem ten tyczy sie felg które sa za szerokie 7.5".Załozenie opon o szerokosci 195 jest wykluczone,z racji szerokosci felgi.A 205 obcieraja o nadkola,problem ten podejrzewam dotyczy tylko wersji "Sportline".Potrzebuje informacji,dobrego blacharza w okolicy Warszawy który umiejetnie i nieznacznie poszerzy moje nadkola.


Na górę
Post: sob lip 10, 2004 10:47 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:57 pm
Posty: 422
Lokalizacja: Gdynia
Sekunda pisze:
No wiec problem ten tyczy sie felg które sa za szerokie 7.5"

Miom zdaniem problem dotyczy ET (odsadzenia) felgi, a nie szerokości - gdybyś znalazł taki wzór (może być 7,5 cala), ale z wyższą wartością ET, zmiściłaby się bez problemów
Powodzenia

_________________
Pozdrawiam, Marcin
BMW E60 530D, Suzuki Intruder VZR 1800
Ex: Peugeot 505 2.5D, W123 240D, W124 200E, W210 E320, C126 500 SEC, Yamaha Drag Star, Audi A8 4.2Q


Na górę
Post: sob lip 10, 2004 3:12 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
Sekunda pisze:
.Potrzebuje informacji,dobrego blacharza w okolicy Warszawy który umiejetnie i nieznacznie poszerzy moje nadkola.


Co to za broblem wystarczy dwa razy mocno walnac mlotem od wewnatrz i to robocie

P.S. To nie jest forum do wymiany informacji typu "jak zepsuc mercedesa" , "jak zochydzic mercedesa" oraz "jak poprawic Stuttgart" [szalone] :cry:

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 10, 2004 5:43 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
ET ma być mniejsze chyba, żeby felga głębiej weszła. W201 AMG miały koła 16" i na 100% nic nie zacierało. [zlosnik] U mnie gość miał felgi od W220 i też było ok.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 10, 2004 8:50 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 15, 2003 8:25 pm
Posty: 681
Lokalizacja: ze Wsi <Katowice>
Jest jeszcze inne rozwiazanie ... blotniki od wersji EVO :lol:

_________________
Kierownik 190(W201) '86 2,0E afftomat-ex
Z-ca Kierowniak Beka '81 300D afftomat-ex
Z-ca 124 `94 300D 24V leniuszek

Zmiana Audi 80 B4 1,9TDi Avant `95


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 11, 2004 12:08 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Albo sprzedać i kupić EVO (2.5 16V agresjaaaaaaaa!!! :evil: )

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 11, 2004 1:59 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
W tam od razy Evo, wystarczy wezsze felgii.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 11, 2004 2:13 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 20, 2003 10:31 pm
Posty: 580
Lokalizacja: Malbork
Taniej i rozsądniej będzie chyba dopasować fele do wozu niz odwrotnie :o
Zabierasz sie za to od d... strony.

_________________
W115, 240D 3.0 ** W123, 250 ** W126, 300SE ** W124 250TD ** Zetor 50 Super 62r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 12, 2004 11:47 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Nie wiem jak jest w W201 ale w 124 dodatkową przestrzeń można uzyskać poprzez ORYGINALNE dystanse montowane pod dolne śruby trzymające błotnik. Były w min. wersjach AMG i napewno w E420. Wypychają dół błotnika, także opona nie trze a i optyka jest o niebo lepsza.

No i nie jest to chyba znowu taka zbrodnia przeciw MB...

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 13, 2004 8:42 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz lip 04, 2004 3:30 am
Posty: 9
Dziekuje serdecznie,mysle ze najrozsadniejsze sa te dystansy,spróbuje zorientowac sie gdzie i za ile....dziekuje. [oczko]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 13, 2004 11:59 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Z tego co jest mi wiadomo to 500E, E500 i E60 AMG mialy poprostu inne przednie blotniki z szerszymi nadkolami, bo inne bylo zawieszenie. Nadal nie wiem o jakich dystansach pisze mehow.Jakis link, fotki, albo cos poprosze Cie

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 14, 2004 8:28 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Antoni Janikowski pisze:
Z tego co jest mi wiadomo to 500E, E500 i E60 AMG mialy poprostu inne przednie blotniki z szerszymi nadkolami, bo inne bylo zawieszenie. Nadal nie wiem o jakich dystansach pisze mehow.Jakis link, fotki, albo cos poprosze Cie


Szukam szkicu z EPC. Patent stosuje się do zwykłych błotników.

Zestaw na jeden błotnik to cztery plastikowe dystanse 2cm, cztery dłuższe śruby do mocowania błotnika i tyle samo podkładek.
Koszt w DC: 13 Euro.

Sprawa jest tak prosta, że dużo osób w DE decyduje się dobrać coś w zwykłym sklepie i efekt jest taki sam, czyli zabójczy. Niby to tylko 2 cm, ale optycznie różnica jest obłędna. Widziałem live na E220C dobrego kolegi.

Nr części podam jutro.

I podaję: B 66020072

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 16, 2004 12:31 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Bardzo cię me:how proszę o szkic albo fotkę bo nie mam EPC.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 16, 2004 11:02 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
a w W123 jest ciekawe rozwiązanie końcówek drążków kierowniczych :evil: ( w nowszych MB są one bliżej osi samochodu, bardziej schowane)

dostałem alu buty ( NÓWKI!! Mercedesa ) 15" z oponkami 195, i była lipa bo felgi wchodziły "zagłęboko" na piaste i opona obcierała o końcówke drążka. Już myślałem że lipa - ale żaróweczka w głowie [zlosnik] , dystanse 15mm ( MB do felg 5ramiennych do W123, fabryka [zlosnik] ) i jak oryginał- tylko dłuższe sruby [zlosnik] i jazda [oczko]

teraz tylko tył jest zabardzo w nadkolach schowany - ale narazaie tak musi być ;) - i chyba inaczej nei będzie [zlosnik]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 17, 2004 3:28 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Za duże ET miałeś, bo to nie były felgi na beczkę. Dystanse obciążają łożyska w piastach i wogóle to jest półśrodek. Ale zawsze możesz spytać się me:how'a, może znajdzie jakiś patent w EPC [zlosnik] np. od W124 400E

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl