MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 5:48 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr sie 28, 2019 5:04 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 19, 2004 9:12 am
Posty: 987
Numer GG: 5552450
Lokalizacja: Golczewo woj. Zachodniopomorskie
Witam, mam problem z moją ASB. Po zmianie silnika strasznie zamula i potrafi zaciąć się na 2 biegu i nie przerzuca na 3, po odpuszczeniu gazu zmiana na 3 jest, ale przyspieszenia brak. Jak delikatnie się rozpędzam jest w miarę ok. Jak wymieniałem silnik cięgna przepustnicy odpiąłem "w całości" (odpiąłem dwa jabłuszka 1i 2na foto) jednak po zamontowaniu wszystkiego nie zgrało się niestety z 2. odkręciłem aż opadło na sam dół i zapiąłem. Zacząłem jeździć dopiero teraz (ostatni rok praktyczne stał problem z zawieszeniem i szukanie przyczyn ale to inna historia) i jest lipa. Tak na szybko informacje: wiązka silnika zregenerowana, olej, filtr, uszczelki skrzyni nowe. kiedy oglądam te wszystkie dźwigienki, luz na lince gazu niewielki około 0,5 cm. Czy 2 powinna być tak nisko?


Załączniki:
IMG_20190828_164449.jpg
IMG_20190828_164449.jpg [ 131.63 KiB | Przejrzano 9466 razy ]

_________________
historia
pf 125 76r, dwie W-115, dwa Poldki Caro, Golf III i 124 ce
Obecnie
FSO Warszawa Truck 1995 1.6, FSO Polonez Caro 94r 1.6GLE (Złombol-car), Jakieś Exeo, Koreański Mercedes Korando 98r.
Na górę
Post: śr sie 28, 2019 7:35 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 19, 2004 9:12 am
Posty: 987
Numer GG: 5552450
Lokalizacja: Golczewo woj. Zachodniopomorskie
Aktualizacja, skróciłem cięgno między 1 a 2 (foto) auto żwawo reaguje nawet niewielkie dodanie gazu powoduje redukcję biegu, ciągnie do 5 tyś i ...... nie zmienia biegu na wyższy. Dopiero odpuszczeniu gazu powoduje zmianę biegu na wyższy. I o co chodzi?

_________________
historia
pf 125 76r, dwie W-115, dwa Poldki Caro, Golf III i 124 ce
Obecnie
FSO Warszawa Truck 1995 1.6, FSO Polonez Caro 94r 1.6GLE (Złombol-car), Jakieś Exeo, Koreański Mercedes Korando 98r.


Na górę
Post: śr paź 02, 2019 8:45 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 10:40 pm
Posty: 620
Lokalizacja: pogranicze DLW i DJE
Mam to samo w jednym turbo. Skrzynia jest bardzo czuła i nawet niewielkie dodanie gazu powoduje redukcję. Co ciekawe luzowanie linki od skrzyni nic nie daje, jedynie przy całkowitym jej poluzowaniu przestaje działać redukcja na 3 i 2.
Biegi też ciągnie i trzeba odpuścić gaz żeby wrzuciła na wyższy jeżeli jadę z pedałem do oporu, przy normalnej jeździe zmienia sama.

_________________
Samochody się psują. Nasze rzadziej niż inne.
'87 300TDT & '88 300TDT & '90 300TDT


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl