MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

problem z felgami 16"na przód w W201SPORTLINE
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=7043
Strona 1 z 1

Autor:  Sekunda [ pt lip 09, 2004 11:53 pm ]
Tytuł:  problem z felgami 16"na przód w W201SPORTLINE

No wiec problem ten tyczy sie felg które sa za szerokie 7.5".Załozenie opon o szerokosci 195 jest wykluczone,z racji szerokosci felgi.A 205 obcieraja o nadkola,problem ten podejrzewam dotyczy tylko wersji "Sportline".Potrzebuje informacji,dobrego blacharza w okolicy Warszawy który umiejetnie i nieznacznie poszerzy moje nadkola.

Autor:  MarcinMer [ sob lip 10, 2004 10:47 am ]
Tytuł:  Re: problem z felgami 16"na przód w W201SPORTLINE

Sekunda pisze:
No wiec problem ten tyczy sie felg które sa za szerokie 7.5"

Miom zdaniem problem dotyczy ET (odsadzenia) felgi, a nie szerokości - gdybyś znalazł taki wzór (może być 7,5 cala), ale z wyższą wartością ET, zmiściłaby się bez problemów
Powodzenia

Autor:  AMG [ sob lip 10, 2004 3:12 pm ]
Tytuł:  Re: problem z felgami 16"na przód w W201SPORTLINE

Sekunda pisze:
.Potrzebuje informacji,dobrego blacharza w okolicy Warszawy który umiejetnie i nieznacznie poszerzy moje nadkola.


Co to za broblem wystarczy dwa razy mocno walnac mlotem od wewnatrz i to robocie

P.S. To nie jest forum do wymiany informacji typu "jak zepsuc mercedesa" , "jak zochydzic mercedesa" oraz "jak poprawic Stuttgart" [szalone] :cry:

Autor:  Antoni Janikowski [ sob lip 10, 2004 5:43 pm ]
Tytuł: 

ET ma być mniejsze chyba, żeby felga głębiej weszła. W201 AMG miały koła 16" i na 100% nic nie zacierało. [zlosnik] U mnie gość miał felgi od W220 i też było ok.

Autor:  wiedzmin [ sob lip 10, 2004 8:50 pm ]
Tytuł: 

Jest jeszcze inne rozwiazanie ... blotniki od wersji EVO :lol:

Autor:  Antoni Janikowski [ ndz lip 11, 2004 12:08 am ]
Tytuł: 

Albo sprzedać i kupić EVO (2.5 16V agresjaaaaaaaa!!! :evil: )

Autor:  laudan [ ndz lip 11, 2004 1:59 am ]
Tytuł: 

W tam od razy Evo, wystarczy wezsze felgii.

Autor:  Robert Belzyt [ ndz lip 11, 2004 2:13 pm ]
Tytuł: 

Taniej i rozsądniej będzie chyba dopasować fele do wozu niz odwrotnie :o
Zabierasz sie za to od d... strony.

Autor:  _me: how_ [ pn lip 12, 2004 11:47 am ]
Tytuł: 

Nie wiem jak jest w W201 ale w 124 dodatkową przestrzeń można uzyskać poprzez ORYGINALNE dystanse montowane pod dolne śruby trzymające błotnik. Były w min. wersjach AMG i napewno w E420. Wypychają dół błotnika, także opona nie trze a i optyka jest o niebo lepsza.

No i nie jest to chyba znowu taka zbrodnia przeciw MB...

Autor:  Sekunda [ wt lip 13, 2004 8:42 pm ]
Tytuł: 

Dziekuje serdecznie,mysle ze najrozsadniejsze sa te dystansy,spróbuje zorientowac sie gdzie i za ile....dziekuje. [oczko]

Autor:  Antoni Janikowski [ wt lip 13, 2004 11:59 pm ]
Tytuł: 

Z tego co jest mi wiadomo to 500E, E500 i E60 AMG mialy poprostu inne przednie blotniki z szerszymi nadkolami, bo inne bylo zawieszenie. Nadal nie wiem o jakich dystansach pisze mehow.Jakis link, fotki, albo cos poprosze Cie

Autor:  _me: how_ [ śr lip 14, 2004 8:28 pm ]
Tytuł: 

Antoni Janikowski pisze:
Z tego co jest mi wiadomo to 500E, E500 i E60 AMG mialy poprostu inne przednie blotniki z szerszymi nadkolami, bo inne bylo zawieszenie. Nadal nie wiem o jakich dystansach pisze mehow.Jakis link, fotki, albo cos poprosze Cie


Szukam szkicu z EPC. Patent stosuje się do zwykłych błotników.

Zestaw na jeden błotnik to cztery plastikowe dystanse 2cm, cztery dłuższe śruby do mocowania błotnika i tyle samo podkładek.
Koszt w DC: 13 Euro.

Sprawa jest tak prosta, że dużo osób w DE decyduje się dobrać coś w zwykłym sklepie i efekt jest taki sam, czyli zabójczy. Niby to tylko 2 cm, ale optycznie różnica jest obłędna. Widziałem live na E220C dobrego kolegi.

Nr części podam jutro.

I podaję: B 66020072

Autor:  Antoni Janikowski [ pt lip 16, 2004 12:31 pm ]
Tytuł: 

Bardzo cię me:how proszę o szkic albo fotkę bo nie mam EPC.

Autor:  Marcin S [ pt lip 16, 2004 11:02 pm ]
Tytuł: 

a w W123 jest ciekawe rozwiązanie końcówek drążków kierowniczych :evil: ( w nowszych MB są one bliżej osi samochodu, bardziej schowane)

dostałem alu buty ( NÓWKI!! Mercedesa ) 15" z oponkami 195, i była lipa bo felgi wchodziły "zagłęboko" na piaste i opona obcierała o końcówke drążka. Już myślałem że lipa - ale żaróweczka w głowie [zlosnik] , dystanse 15mm ( MB do felg 5ramiennych do W123, fabryka [zlosnik] ) i jak oryginał- tylko dłuższe sruby [zlosnik] i jazda [oczko]

teraz tylko tył jest zabardzo w nadkolach schowany - ale narazaie tak musi być ;) - i chyba inaczej nei będzie [zlosnik]

Autor:  Antoni Janikowski [ sob lip 17, 2004 3:28 pm ]
Tytuł: 

Za duże ET miałeś, bo to nie były felgi na beczkę. Dystanse obciążają łożyska w piastach i wogóle to jest półśrodek. Ale zawsze możesz spytać się me:how'a, może znajdzie jakiś patent w EPC [zlosnik] np. od W124 400E

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/