Cześć
Dzięki za odpowiedź, silnik i skrzynia wyciągnięte.
Wycieki z uszczelniacza wału od strony skrzyni i pokrywa rozrządu oraz z podstawy filtra oleju.
Głowica sucha bo robiona była 2lata temu.
Pozdrawiam
jakub_gozdzik pisze:
Wiadomo, że razem ze skrzynią. Na co zwrócić uwagę, hmm żeby nie połamać plastikow jak zaczepisz łańcuch od dźwigu. No i wyjmij chłodnicę wody i zdemontuj wiatrak, żebyś czuł się pewniej.
Jak będziesz odkręcał skrzynię, to konwerter odkręć od koła zamachowego i wyjmuj skrzynię razem z konwerterem. Przy składaniu tak samo, najpierw konwerter w skrzynię i całość do silnika... hyba,że masz patyk?
Nie bardzo wiem co tam chcesz kompleksowo uszczelniać? skąd się leje?
No chyba, że wcześniej jakiś kowal remoncił i poskładał byle jak. W M104 zazwyczaj uszczelniacz na wale siada i poci się pod głowicą, reszta raczej pancerna.