MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

W140 350 TD Brak mocy trzesie motorem immobilizer swieci
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=69473
Strona 1 z 1

Autor:  wieska [ wt paź 17, 2017 12:22 am ]
Tytuł:  W140 350 TD Brak mocy trzesie motorem immobilizer swieci

W140 350 TD W czasie jazdy obroty spadly do 500, diody w lusterku migaja na zmiane Jakby paliwa nie dostawal. Filtry wszystkie wymienione przewody paliwowe do zbiornika predmuchane w filterku wstepnym plastikowym paliwo jest w zbiorniku 100 litrow. Dzialo sie tak tydzien temu po 15 minutach przerwy Silnik odpalil normalnie na parkingu 700obr przejechal 200km bez prpoblemow. az nagle rano po odpaleniu i 1 km to samo diody migaja cylindry wszystkie niew pracuja . Znow przerwa na dojazd do pracy 8 godz wszytko ok. Znalazlem info ze w okularach pada sterownik a tu podobny przejrzalem przelutowalem ewentualne zimne luty 19 lat ma auto.W skrzynce komputerow ten modul z bezpiecznikami ponoc on od immobilizera ale to chyba nieprawda na plytce 3 przekazniki i duzy procesor to chyba ASR ESp . Strach jezdzic bo po czasie odpala i jezdzi 5 dni az nagle pod domem garazem znow brak mocy. Kluczyki dwa oryginalne uzywane caly czas synchronizowane Odnalazlem urwany jeden przewod na gorze pompy wtryskowej kolo gaszaka ale nie od sterowania gaszakiem. Myslalem ze to to ale po podlutowaniu niestety dalej to samo niskie obroty i chyba wszystkie gary nie pracuja. Jakby brakowalo paliwa sie zachowuje. Albo imobilizer dziala i blokuje albo cos blokuje a imobilizer swieci diodami. MOze macie jakies sugestie?
Do pompy wtryskowej dochodzi wiazka 4 druty z boku pompy z przodu od czego to jest?
Tyl pompy na gorze zlaczka 2 druty od czego to. Czyzby zwiekszanie dawki paliwa przy obciazeniu?
Zasilanie elektrozaworu podcisnienia do gaszenia obok pompy

Załączniki:
Komentarz: Co te 4 przewody steruja ??
pompa 350TD.jpg
pompa 350TD.jpg [ 39.72 KiB | Przejrzano 4564 razy ]

Autor:  Jarek Cz. [ czw paź 19, 2017 8:40 am ]
Tytuł:  Re: W140 350 TD Brak mocy trzesie motorem immobilizer swieci

Objawy rzeczywiście podobne do tych, jakie występują przy problemach z immobilizerem. Dokładnie tak samo dzieje się wtedy, kiedy otworzymy drzwi z kluczyka i odpalimy auto, bez używania pilota. Rozumiem, że układ centralnego zamka reaguje na pilota bez zastrzeżeń ?

Autor:  wieska [ pt paź 20, 2017 10:05 pm ]
Tytuł:  Re: W140 350 TD Brak mocy trzesie motorem immobilizer swieci

Jarek Cz. pisze:
Objawy rzeczywiście podobne do tych, jakie występują przy problemach z immobilizerem. Dokładnie tak samo dzieje się wtedy, kiedy otworzymy drzwi z kluczyka i odpalimy auto, bez używania pilota. Rozumiem, że układ centralnego zamka reaguje na pilota bez zastrzeżeń ?


Tak dwa komplety pilotow prawidlowo dzialaja.
Teraz zauwazylem ze chyba najpierw pompie wtryskowej zaczyna brakowac paliwa a dopiero potem zapalaja sie lampki na zmiane immo. Zastanawiam sie cojest przyczyna z co skutkiem. Oczywiscie auto nie jezdzi Teraz jak postoi to po odoaleniu sa obroty i moc by po minucie brkowalo obrotow mocy czyli paliwa i jak spadna do 500 obr i popracuje jeszcze na takich obrotach to zapala sie IMMO lampki na zmiane. Filtry paliwa wymienione ale jeszcze w pompie wtryskowej jest przeciez pompka paliwa. Mialem kiedys w W123 taki przypadek ze stracila wydajnosc ta pompka i tez byl bardzo slaby wtedy silnik. A tu w 350 TD jeszcze jest jakas informacja do komputera immobilizera.
Moze ktos wie do czego jest ta wtyczka z 5 przewodami przy pompie wtryskowej. I czy w pompie wlasnie te przewody nie steruja odcinaniem paliwa sterowanym z IMMO jako blokowanie antyzlodziejskie.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/