Mam taki wynalazek silnikiem 3.0 CDI i skrzynią 7g tronic. Rocznik 2007 nie ma już SBC i jeszcze nie ma DPF , kiedyś o to pytałem tu. Ogólnie z W211 zawieszenie i elektronika.Wygląda jak wygląda, jest dość szybki ale i ciężki czuć masę bardziej niż w 140 stce. Skrzynia 722.9 daje radę gdzie 722.6 juz była bardzo ok. silnik 224 koni dużo pali . Trasa średnia prędkość 110 km/h wyszło 9.3 l na setkę. Momentami dłuższy czas 230 km/h potem max 120 km/h . Jadąc 120km/h to jakby stał-męczarnia.
To jest ogólnie mercedes W211 i mam z nim dwa problemy . Pierwszy to cały czas pali się dioda na dźwigni tempomatu LIM , może ktoś coś wie ? Nie działa oczywiście tempomat tylko kiedy kiedy lekko tą dźwignie wcisnę ,ale tak się nie da jechać . Jednym słowem nie można zgasić diody od LIM.
Drugi problem jest taki , że czasem walnie gorącym do schowka między fotele i na tył . Pomaga zmiana temperatury z tyłu na low na high i znów na low i jakiś zcas trzyma tyle ile ma trzymać. Klima raczej wymaga dobicia bo chłodzi tak sobie , może to miec związek? No wiadomo,że jest czarny i ma wielkie koła , ale nagłośnienie harman kardon to lekka lipa .
_________________ W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI C219 320 CDI
|