MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz cze 16, 2024 12:59 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt kwie 01, 2008 12:10 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 13, 2006 6:59 pm
Posty: 201
Lokalizacja: Lublin
Tempomat - zero odzewu - od czego zaczac sprawdzanie?
Regulacja swiateł - wszystkie przewody cisnieniowe za pokretłami na miejscu, brak reakcji, brak syczenia, reflektory sprawne, od czego zaczac sprawdzanie?


Na górę
Post: wt kwie 01, 2008 6:46 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
gizmo pisze:
Regulacja swiateł - wszystkie przewody cisnieniowe za pokretłami na miejscu, brak reakcji, brak syczenia, reflektory sprawne, od czego zaczac sprawdzanie?


Zobacz najpierw czy do regulatora dochodzi podciśnienie (przewód fioletowy) Jeżeli przy regulatorze są tylko dwa przewody podłączone do regulatora za pomocą gumowych rurek - to możesz je zdjąć i bezpośrednio połączyć ze sobą. Powinna być wyraźnie widoczna reakcja reflektorów. Przy rozwiązaniu "dwa przewody z gumkami" ważne jest również, w którym miejscu przewody są podłączone do regulatora. Przy podłączeniu odwrotnym układ działać nie będzie.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 12, 2008 5:23 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 13, 2006 6:59 pm
Posty: 201
Lokalizacja: Lublin
Odgrzewam temat troche, mianowicie regulacja lamp gora dol dalej nie dziela, podcisnienie najprawdopodobniej dochodzi, organoleptycznie ile moglem zajrzec pod maska i na ile widzialem wszystko jest na miejscu, a posiadam wersje 3 rurkowa, 2 bordowe i jedna zielona lub czarna nie pamietam dokladnie, mozliwe jest by samo pokretlo ulego uszkodzeniu?


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 12, 2008 10:08 am 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
To coś masz pochrzanione. Jeżeli jest wersja trzyrurkowa (nowsza) czyli do pokrętła dochodzą trzy rurki, to na środkowej (fioletowa) jest podciśnienie z silnika, a dwie skrajne (fioletowy z białym paskiem) połączone są odpowiednio z każdym z reflektorów.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
Post: ndz sty 17, 2016 10:54 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Dołożę pytanie do tematu:
Czy po odpaleniu silnika w W124, jeśli lampy były ustawione na samej górze, powinny wędrować w górę, czy istnieje jakiś zaworek, który utrzymuje stałe podciśnienie? U mnie po odpaleniu światła idą w górę, a chyba tak nie było.
Z lenistwa nie chce mi się sprawdzać w innym aucie - sorry.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Post: pn sty 18, 2016 1:03 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 26, 2004 12:13 pm
Posty: 2033
Lokalizacja: Warszawa
bary123ce pisze:
Dołożę pytanie do tematu:
Czy po odpaleniu silnika w W124, jeśli lampy były ustawione na samej górze, powinny wędrować w górę, czy istnieje jakiś zaworek, który utrzymuje stałe podciśnienie? U mnie po odpaleniu światła idą w górę, a chyba tak nie było.
Z lenistwa nie chce mi się sprawdzać w innym aucie - sorry.


U mnie też po odpaleniu idą w górę i zawsze tak było.

_________________
S 124 E 28, 269/001 '95
"Gwiazda do czegoś zobowiązuje"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl