MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
r129 https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=67173 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | THC [ pt paź 09, 2015 5:10 pm ] |
Tytuł: | r129 |
Nowy rydwan ![]() 280 koniec 93 roku. 215 przebiegu ![]() Kolor jedyny właściwy 199.Wewnątrz zupełny brak miejsca , skrzynia 722,5 pewnie zaraz padnie:) Ale dach działa olej w silniku syntetyczny, trzyma moc w komplecie hardtop. Przywieziony z Marsylii , nie wiem po ilu właścicielach nie ma żadnych kwitów. Z wypasu to klimatyzacja, elektryczne fotele ale to raczej seria i tempomat. Nawet wszystko działa, troche był zastany (dach,hamulce ,lusterka,antena) Teraz wymiana oleju i płynów w inne sprawy nie trzeba ingerować puki co. Bez dachu już jeździłem teraz mam L4:) Skóre na fotelach ma nową , wygląda jak ta dzisiejsza eko derma, ale fotele sa obszyte perfekcyjnie ,a przynajmniej ja takiego szycia jeszcze nie widziałem. Jak na razie nakręciłem 600 km w trasie i 200 w mieście. W trasie pali 8 litrów na tempomacie głównie tak do 140 km/h w porywach z Vmax. W mieście lekko ponad dychę , ale tragedii nie ma . Od spodu zdrowy wydech oryginalny z katalizatorami , opony ładne , zdaje się że były oba boki lakierowane ale ładnie to wygląda . Z wyglądu daje radę, z prowadzenia niczym bmw. Jest to cztero osobowa wersja i nawet jest komplet kluczy ![]() Załącznik: Załącznik: Załącznik: Poszycie musiało być kiedyś wymienione ,szybki sa w idealnym stanie , ma też cztery nowe amortyzatory oryginał MB. W porównaniu do eski to wnętrze jak w seicento ![]() |
Autor: | alexxander [ pt paź 09, 2015 7:20 pm ] |
Tytuł: | Re: r129 |
Czyli tym razem Francuz płakał jak sprzedawał? albo Włoch bo w sumie blisko, niedawno zjeździłem całą Francję ale tam nie byłem - podobno jest ciepło. Spodziewaj się wszystkiego..... a to śrubka nie taka bo się zgubiła a to oleju gdzieś nie dolał bo kontrolka się nie zaświeciła, a przynajmniej ja tak mam z samochodem z Italii. Francuzi to bałaganiarze podobni do Włochów. Pozatym tak jak wspominasz blachy super, lakiernik za głowę się łapie jak widzi moje 210 że rdzy prawie nie ma. Mój też był malowany chyba cały i to dość dobrze im wyszło. Oby sprawował się jak najlepiej i nie czyścił portfela. |
Autor: | THC [ pt paź 09, 2015 7:34 pm ] |
Tytuł: | Re: r129 |
Tym razem cieszyli sie w komisie bo mimo , że poniżej kosztów to w końcu poszedł za połowę ceny wywoławczej sprzed roku. No jakby miał taką historię i takie kwity jak 211 to by kosztował 60 tysięcy. Lakierowany był już w u nas, fotele tez u nas obszyte, tamte podobno były wypłowiałe nie wiem. Portfel to może wyczyścić częśc typowa dla 129, reflektor ,zderzak itp. Ale np. siłowniki klapy bagażnika sa nawet po 30zł szt. febi chyba po 60. Zawieszenie,hamulce i silnik jak w 124 , zegary ze 140 stki. W zajechanego poniżej 20 tysięcy to bym się nie pchał wcale. Jedynie chciałem uniknąć skrzyni 722.5 ale się nie udało. No i największa lipa tu się nie da gazu zamontować hehe |
Autor: | alexxander [ sob paź 10, 2015 9:14 pm ] |
Tytuł: | Re: r129 |
To nie Francuz to handlarz płakał jak sprzedawał ![]() Z tymi kosztami to miałem na myśli właśnie tą skrzynię bo tam kontrolki nie ma albo most z jakimś nietypowym przełożeniem (ja wymieniałem 2 razy bo 1 kupiony przez forum W210 był g....) albo coś tam z mechanizmem otwierania dachu, nigdy nie wiesz co w starym samochodzie może się wydarzyć. Ja właśnie przekonałem się o tym jak ostatnio poczułem smród płynu chłodniczego z nawiewów a konkretnie z prawej strony. A taki niby prosty i tani w utrzymaniu samochód. Czemu gazu nie da się zamontować? Nie ma miejsca na butlę? Bo nie wiem jak to jest zorganizowane w R129. M104 nadaje się do gazu wybitnie, mam jego skróconą wersję i na gazie ma już przejechane ok. ćwierć miliona kilometrów. |
Autor: | THC [ sob paź 10, 2015 11:30 pm ] |
Tytuł: | Re: r129 |
W SL koło zapasowe leży talerzem felgi do góry. Pod kołem na dnie bagażnika jest pompa do dachu. Można wstawić butę cylindryczną ale to gimnastyka i pozbawienie sie 300 litrowego bagażnika całkiem. Dziś trochę pogrzebałem i technicznie jak każdy inny MB. Da się żyć z takim samochodem pod domem . Ale zastanawia mnie jedna rzecz. Mam jeszcze 140stkę , która waży 100 kg więcej od 129. Ale to jak on przyspiesza w porównaniu do 140 to jest przepaść. W 140stce siedzi ten sam silnik co w 129. Jest inna skrzynia i jak widzę to 140 nie jedzie i nie trzyma sie drogi heh Pewnie mniejszy Cx ,a prowadzenie zapewnia mniejszy rozstaw osi. 211 to w ogóle odpuszczam bo to zupełnie inna sprawa . W140 mam m104 z lpg i super śmiga , ale licząc wszystkie koszty to R129 na samej benzynie nie wyjdzie wiele drożej na 100 km. |
Autor: | kit [ wt paź 13, 2015 7:46 pm ] |
Tytuł: | Re: r129 |
THC pisze: W porównaniu do eski to wnętrze jak w seicento ![]() Odważę się zaryzykować stwierdzenie, że w seicento jest więcej miejsca. Według mnie to jeden z najładniejszych Mercedesów, niestety nie jest przeznaczony dla osób wysokich. W R107 jest jeszcze gorzej, a to również piękne auto. Nie bardzo rozumiem co mieli na myśli projektanci odpowiedzialni za ergonomię: flagowe, drogie auto, ważące prawie 2 tony, z mocnymi silnikami a kierowca ze wzrostem powyżej powiedzmy 190cm, czuje się jak średniowieczny heretyk zamknięty w żelaznej dziewicy. Gratuluję zakupu. Niech cieszy właściciela i cieszy oczy gapiów, bo nie sposób przejść obok takiego auta obojętnie. |
Autor: | kokosz [ wt paź 13, 2015 7:55 pm ] |
Tytuł: | Re: r129 |
kit pisze: THC pisze: W porównaniu do eski to wnętrze jak w seicento ![]() Odważę się zaryzykować stwierdzenie, że w seicento jest więcej miejsca. Według mnie to jeden z najładniejszych Mercedesów, niestety nie jest przeznaczony dla osób wysokich. W R107 jest jeszcze gorzej, a to również piękne auto. A Prima jeździ tyle lat i nie narzeka |
Autor: | kokosz [ wt paź 13, 2015 7:55 pm ] |
Tytuł: | Re: r129 |
ja też ![]() |
Autor: | THC [ wt paź 13, 2015 8:30 pm ] |
Tytuł: | Re: r129 |
Do 180cm wzrostu jest ok , powyżej już nie jest do jazdy . Albo fotel będzie zbyt pionowo , albo za blisko kierownicy. Dziś rozruszałem bat hirschmanna chodzi ładnie. Wczoraj cały licznik w drobny mak, ta sama awaria co miałem w 140 nie nabijał kilometrów. Zostało jeszcze kilka drobnych spraw. Na włączonym zapłonie pompka dobija ciśnienie i coś pstryka nad nogami kierowcy. No i zapala sie dioda od pałąka , chce żeby był podniesiony . Znalazłem w nim jeszcze świece zapłonowe i wszystkie filtry z gwiazdą ![]() ![]() A reszta to już kosmetyka jak podklejenie podsufitki czy wymiana kilku uszczelek od hard topu i wiosną od brezentu. kokosz pisze: ja też ![]() No chyba wiesz dlaczego ![]() |
Autor: | THC [ wt paź 13, 2015 9:11 pm ] |
Tytuł: | Re: r129 |
No migająca kontrolkę rozpracowałem. Przy wyjętym liczniku moduł dachu nie dostaje sygnału prędkości. dlatego chce żeby podnieść pałąk ręcznie, bo sam nie wyskoczy w razie dachowania. Podniesiony zasłania pół widoku do tyłu przez szybę. |
Autor: | szymon.dziawer [ śr paź 21, 2015 3:35 pm ] |
Tytuł: | Re: r129 |
THC pisze: w porywach z Vmax. A ile to poleci z tym podłym motorem? Choć ćwierć tysiąca wyciągnie? |
Autor: | THC [ śr paź 21, 2015 4:12 pm ] |
Tytuł: | Re: r129 |
www.google.com |
Autor: | szymon.dziawer [ śr paź 21, 2015 4:21 pm ] | ||
Tytuł: | Re: r129 | ||
Żeś zabrylował! Aż taki wstyd? A na tej Twojej stronie nic nie piszą:
|
Autor: | THC [ śr paź 21, 2015 4:59 pm ] |
Tytuł: | Re: r129 |
Ciągle zapominam o tym co Cię spotkało w szkole podstawowej z tym blokiem co mama musiała załatwiać. Dlatego tak jak lubisz : 1-wchodzisz na stronę www.google.com 2-w taki biały prostokącik pod napisem google musisz pisać takie coś: v max r129 280 sl i naciśnij lupę. Pokaże się dużo stron tzn. takie niebieskie większe napisy , a pod nimi czarne mniejsze. Pierwszy od góry naciskasz lewym na myszce na niebieską literę obojętnie którą, może być s jak Szymon lub d jak Dziawer Wtedy schodzisz na dół strony i tam jest tabela(litery i cyfry odgrodzone liniami pionowymi i poziomymi) Pierwsze od góry i pierwsze z prawej cyfry są tymi których szukasz . |
Autor: | Cem [ pt paź 23, 2015 9:00 am ] |
Tytuł: | Re: r129 |
THC pisze: W SL koło zapasowe leży talerzem felgi do góry. Pod kołem na dnie bagażnika jest pompa do dachu. Można wstawić butę cylindryczną ale to gimnastyka i pozbawienie sie 300 litrowego bagażnika całkiem. Wystarczy przenieść pompę na bok: http://www.benzworld.org/forums/r129-sl ... 600sl.html |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |