MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

[w208) CLK 230 kompressor problem z dyferencjałem
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=64471
Strona 1 z 1

Autor:  ArlaAppetina [ wt cze 10, 2014 11:01 am ]
Tytuł:  [w208) CLK 230 kompressor problem z dyferencjałem

Witam serdecznie,
Drodzy Koledzy mam do Was gorącą prośbę, poradźcie mi co mam zrobić. Od 4 lat jeźdzę MB CLK 230k. Jakieś dwa lata temu zerwał mi się napęd (dyferencjał siè rozsypał) nie będe ukrywać, że łaskawa nie byłam, szalałam bokami, paliłam na suchym i takie tam. Most wymieniłam wraz z przegubami, wszystko było cacy. Nieco bardziej szanowałam ale "spod świateł" się zdarzało;-). Ok. 3 msc temu powtórka, koła zaczeły boksować, huk i boom! Kolejny most rozsypał się. Teraz moje pytanie. Planuje wsadzić most od czegoś mocniejszego np. CLK 55AMG lub CLK 320... Tylko pojawia się problem kwestii przełożenia. Coś, kiedyś obiło mi się o uszy, że u mnie, fabrycznie powinno być 3.46 ale nie jestem pewna, te dyferencjały od AMG mają blisko 2.06 -2.50. Wiem, że ustawienie będzie wpływało na V-max oraz na samo przyspieszenie, natomiast czy będzie również wpływało na żywotność? Co radzicie?

Autor:  THC [ wt cze 10, 2014 12:14 pm ]
Tytuł:  Re: [w208) CLK 230 kompressor problem z dyferencjałem

Dyfer i jego przełożenie jest powiązane z silnikiem i skrzynią.
AMG nie ma tu nic do rzeczy.
Będzie dyfer z niższym przełożeniem to spadnie przyspieszenie wzrośnie Vmax.
I odwrotnie.
Jeśli kochasz upalanie sprzętu bardziej niż zamykanie szafy , zakup i zainstaluj z wyższym przełożeniem.

Na żywotność nie będzie miało to wpływu i padnie znów w kłębach dymu.

Autor:  beet [ wt cze 10, 2014 1:18 pm ]
Tytuł:  Re: [w208) CLK 230 kompressor problem z dyferencjałem

THC pisze:
Na żywotność nie będzie miało to wpływu i padnie znów w kłębach dymu.


A mnie się wydaje, że dyfer od aemdżi będzie mocniejszy, bo fabrycznie przystosowany do większej mocy i momentu obrotowego. Sam założyłbym coś mocniejszego do 250tki, ale na razie węższa guma zdaje egzamin i odciąża trochę most i półosie. Swoją drogą ciekawe, czemu w przypadku auta Koleżanki/Kolegi z pierwszego postu półosie pierwsze nie podziękowały za współpracę.

Autor:  THC [ wt cze 10, 2014 2:06 pm ]
Tytuł:  Re: [w208) CLK 230 kompressor problem z dyferencjałem

Mocniejszy czyli jaki? Z innych stopów czy wzmocnione powierzchnie robocze trybów?

420 paliła opony jak oszalała , ale 123 230E produkował tyyle samo dymu z oponami 225 .
Nic mi tam nie wybuchało poza oponami heheh

Autor:  Omen [ wt cze 10, 2014 6:46 pm ]
Tytuł:  Re: [w208) CLK 230 kompressor problem z dyferencjałem

VIN poprosze to się sprawdzi przełożenie jakie było fabrycznie

Autor:  Perzu126 [ czw cze 12, 2014 3:24 am ]
Tytuł:  Re: [w208) CLK 230 kompressor problem z dyferencjałem

Również uważam, że most od AMG wiele nie wpłynie na trwałośc. Wszystko zależy od stanu uzywki. Jak ktos prędzej upalał lacza na tym z AMG to on równiez wiele nie wytrzyma

Autor:  ArlaAppetina [ czw cze 12, 2014 7:55 pm ]
Tytuł:  Re: [w208) CLK 230 kompressor problem z dyferencjałem

Pragnę zaznaczyć, że nie katuje auta jakoś wyjątkowo mocno czy często. Po prostu pare razy paliłam kapcie a dyfer walną przy ostrzejszym ruszaniu ze świateł. Myślałam o amg ponieważ jest (ponoć) bardziej przystosowany do większych obciążeń.
Vin auta: WDB2083471F016480
Przelozenie to chyba 3.46

Autor:  kokosz [ pt cze 13, 2014 5:14 pm ]
Tytuł:  Re: [w208) CLK 230 kompressor problem z dyferencjałem

ArlaAppetina pisze:
Pragnę zaznaczyć, że nie katuje auta jakoś wyjątkowo mocno czy często. Po prostu pare razy paliłam kapcie a dyfer walną przy ostrzejszym ruszaniu ze świateł.


Powiedz tylko po co? Jesli roznosi Cię adrenalina to kup/ zrób rajdówkę jak Erio i pokaż co umiesz na torze. Palące gumę na skrzyzowaniu clk może już tylko wywołać usmiech politowania a nie pianie pod niebiosa

Autor:  ArlaAppetina [ pt cze 13, 2014 5:38 pm ]
Tytuł:  Re: [w208) CLK 230 kompressor problem z dyferencjałem

Bo lubie:-) dlatego:-) nie mam na celu szpanowac czy cos w tym stylu:-) po prostu lubie ostra jazde zupelnie jak Boguś z BMW;-) jezeli chodzi o palienie gumy to robie to raczej na spotach kiedys cargo dzic MOP Brwinow albo m1 marki:-)

Autor:  kokosz [ pt cze 13, 2014 6:39 pm ]
Tytuł:  Re: [w208) CLK 230 kompressor problem z dyferencjałem

Gratuluje idola. Pamietaj tylko,ze nie jestes sama na drodze.

Autor:  ArlaAppetina [ pt cze 13, 2014 7:26 pm ]
Tytuł:  Re: [w208) CLK 230 kompressor problem z dyferencjałem

-.-' napisałam, ze moj idol? Proponowałabym, skupić się na technicznym aspekcie moich postów a nie na ocenianiu, mojej osoby albo stylu jazdy.

Autor:  THC [ pn cze 16, 2014 5:15 pm ]
Tytuł:  Re: [w208) CLK 230 kompressor problem z dyferencjałem

Tak od strony technicznej. Wystarczy jeden zapieczony cylinderek z tyłu i opony płoną dużo lepiej .
wtedy też nie obciąża się aż tak skrzyni i dyfra :):)

Autor:  WeebShut [ wt cze 17, 2014 1:50 pm ]
Tytuł:  Re: [w208) CLK 230 kompressor problem z dyferencjałem

kokosz pisze:
Palące gumę na skrzyzowaniu clk może już tylko wywołać usmiech politowania a nie pianie pod niebiosa

Taaa, już się zapomniało jak Pasek rozpływał się w kłębach dymu pod remizą [hihi]

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/