MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
[w208) CLK 230 kompressor problem z dyferencjałem https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=64471 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | ArlaAppetina [ wt cze 10, 2014 11:01 am ] |
Tytuł: | [w208) CLK 230 kompressor problem z dyferencjałem |
Witam serdecznie, Drodzy Koledzy mam do Was gorącą prośbę, poradźcie mi co mam zrobić. Od 4 lat jeźdzę MB CLK 230k. Jakieś dwa lata temu zerwał mi się napęd (dyferencjał siè rozsypał) nie będe ukrywać, że łaskawa nie byłam, szalałam bokami, paliłam na suchym i takie tam. Most wymieniłam wraz z przegubami, wszystko było cacy. Nieco bardziej szanowałam ale "spod świateł" się zdarzało;-). Ok. 3 msc temu powtórka, koła zaczeły boksować, huk i boom! Kolejny most rozsypał się. Teraz moje pytanie. Planuje wsadzić most od czegoś mocniejszego np. CLK 55AMG lub CLK 320... Tylko pojawia się problem kwestii przełożenia. Coś, kiedyś obiło mi się o uszy, że u mnie, fabrycznie powinno być 3.46 ale nie jestem pewna, te dyferencjały od AMG mają blisko 2.06 -2.50. Wiem, że ustawienie będzie wpływało na V-max oraz na samo przyspieszenie, natomiast czy będzie również wpływało na żywotność? Co radzicie? |
Autor: | THC [ wt cze 10, 2014 12:14 pm ] |
Tytuł: | Re: [w208) CLK 230 kompressor problem z dyferencjałem |
Dyfer i jego przełożenie jest powiązane z silnikiem i skrzynią. AMG nie ma tu nic do rzeczy. Będzie dyfer z niższym przełożeniem to spadnie przyspieszenie wzrośnie Vmax. I odwrotnie. Jeśli kochasz upalanie sprzętu bardziej niż zamykanie szafy , zakup i zainstaluj z wyższym przełożeniem. Na żywotność nie będzie miało to wpływu i padnie znów w kłębach dymu. |
Autor: | beet [ wt cze 10, 2014 1:18 pm ] |
Tytuł: | Re: [w208) CLK 230 kompressor problem z dyferencjałem |
THC pisze: Na żywotność nie będzie miało to wpływu i padnie znów w kłębach dymu. A mnie się wydaje, że dyfer od aemdżi będzie mocniejszy, bo fabrycznie przystosowany do większej mocy i momentu obrotowego. Sam założyłbym coś mocniejszego do 250tki, ale na razie węższa guma zdaje egzamin i odciąża trochę most i półosie. Swoją drogą ciekawe, czemu w przypadku auta Koleżanki/Kolegi z pierwszego postu półosie pierwsze nie podziękowały za współpracę. |
Autor: | THC [ wt cze 10, 2014 2:06 pm ] |
Tytuł: | Re: [w208) CLK 230 kompressor problem z dyferencjałem |
Mocniejszy czyli jaki? Z innych stopów czy wzmocnione powierzchnie robocze trybów? 420 paliła opony jak oszalała , ale 123 230E produkował tyyle samo dymu z oponami 225 . Nic mi tam nie wybuchało poza oponami heheh |
Autor: | Omen [ wt cze 10, 2014 6:46 pm ] |
Tytuł: | Re: [w208) CLK 230 kompressor problem z dyferencjałem |
VIN poprosze to się sprawdzi przełożenie jakie było fabrycznie |
Autor: | Perzu126 [ czw cze 12, 2014 3:24 am ] |
Tytuł: | Re: [w208) CLK 230 kompressor problem z dyferencjałem |
Również uważam, że most od AMG wiele nie wpłynie na trwałośc. Wszystko zależy od stanu uzywki. Jak ktos prędzej upalał lacza na tym z AMG to on równiez wiele nie wytrzyma |
Autor: | ArlaAppetina [ czw cze 12, 2014 7:55 pm ] |
Tytuł: | Re: [w208) CLK 230 kompressor problem z dyferencjałem |
Pragnę zaznaczyć, że nie katuje auta jakoś wyjątkowo mocno czy często. Po prostu pare razy paliłam kapcie a dyfer walną przy ostrzejszym ruszaniu ze świateł. Myślałam o amg ponieważ jest (ponoć) bardziej przystosowany do większych obciążeń. Vin auta: WDB2083471F016480 Przelozenie to chyba 3.46 |
Autor: | kokosz [ pt cze 13, 2014 5:14 pm ] |
Tytuł: | Re: [w208) CLK 230 kompressor problem z dyferencjałem |
ArlaAppetina pisze: Pragnę zaznaczyć, że nie katuje auta jakoś wyjątkowo mocno czy często. Po prostu pare razy paliłam kapcie a dyfer walną przy ostrzejszym ruszaniu ze świateł. Powiedz tylko po co? Jesli roznosi Cię adrenalina to kup/ zrób rajdówkę jak Erio i pokaż co umiesz na torze. Palące gumę na skrzyzowaniu clk może już tylko wywołać usmiech politowania a nie pianie pod niebiosa |
Autor: | ArlaAppetina [ pt cze 13, 2014 5:38 pm ] |
Tytuł: | Re: [w208) CLK 230 kompressor problem z dyferencjałem |
Bo lubie:-) dlatego:-) nie mam na celu szpanowac czy cos w tym stylu:-) po prostu lubie ostra jazde zupelnie jak Boguś z BMW;-) jezeli chodzi o palienie gumy to robie to raczej na spotach kiedys cargo dzic MOP Brwinow albo m1 marki:-) |
Autor: | kokosz [ pt cze 13, 2014 6:39 pm ] |
Tytuł: | Re: [w208) CLK 230 kompressor problem z dyferencjałem |
Gratuluje idola. Pamietaj tylko,ze nie jestes sama na drodze. |
Autor: | ArlaAppetina [ pt cze 13, 2014 7:26 pm ] |
Tytuł: | Re: [w208) CLK 230 kompressor problem z dyferencjałem |
-.-' napisałam, ze moj idol? Proponowałabym, skupić się na technicznym aspekcie moich postów a nie na ocenianiu, mojej osoby albo stylu jazdy. |
Autor: | THC [ pn cze 16, 2014 5:15 pm ] |
Tytuł: | Re: [w208) CLK 230 kompressor problem z dyferencjałem |
Tak od strony technicznej. Wystarczy jeden zapieczony cylinderek z tyłu i opony płoną dużo lepiej . wtedy też nie obciąża się aż tak skrzyni i dyfra ![]() |
Autor: | WeebShut [ wt cze 17, 2014 1:50 pm ] |
Tytuł: | Re: [w208) CLK 230 kompressor problem z dyferencjałem |
kokosz pisze: Palące gumę na skrzyzowaniu clk może już tylko wywołać usmiech politowania a nie pianie pod niebiosa Taaa, już się zapomniało jak Pasek rozpływał się w kłębach dymu pod remizą ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |