No to mojemu od wymiany do wymiany czyli co 10000km dolewam 1l. Ale zależy jak jeżdżę. Pewno jak bym leciał po autostradzie do Poznania co tydzień to by wziął więcej.Nie podejżewam ze to wyciek. U mnie też leci spod aparatu zapłonowego. Uszczelka kosztoawała pół roku temu 30zł czy coś około tego. Nie opłaca się wymieniać i tak będzie się pocił
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
.
W M102 nie było przynajmniej aparatu na wałku rozrządu, a to ta sama rodzina silników.
Jeżdżę na syntetyku Texaco Tamten coś za dużo tej oliwki żłopie. Mój silnik jest z 92 roku podobno z 300TE 4matic i ma ze 200000km teraz. Pozatym jeździ już rok na gazie. Jakby była to sprawa wycieku to zostawiałby spore plamy.Ciekawe jak nie kopci

Moze kolega śmiga sobie po dwie paczki.Wtedy złużycie jest jak najbardziej słuszne
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
.
Bardzo przyjemnie jeździ się takim mesiem, to prawda.Ciekaw jestem ile jeszcze automat mu pożyje. Mój po 300kkm wystawił kopyto na 3 garnku a po 320kkm rozwaliła się skrzynia
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
, więc tamtemu już nie wiele brakuje. Żartuję oczywiście