Nie będę Ci go oglądał,ale mam taki sam i powinienieś coś wiedzieć.
Chłodnicy oleju nie da się za bardzo kupić używanej, uszkodzeniu przy demontażu ulegają gwinty , ASO 1500zł, nie ma za bardzo jak rzeźbić .
To akurat przerabiałem w swoim.
Chłodnica cieczy podobny temat, ale łatwiej o używkę pasuje od 300TD 177PS. I tu już o używkę lepiej.
Na forum jest człek , który mi usiłuje przy każdej okazji sprzedac taka za 8 stów nową . To juz coś:)
Remont tego silnika jest zupełnie nie opłacalny. Myślę, że tysiąc złotych za cylinder policzy mechanik.
Koszt drugiego to około 4-6 tysięcy. I raczej musi to być M119985 , których ze wszystkich 119 jest najmniej .No i loteriada co się trafi i czy nie będzie też stukała panewka, czy może komuś się nie przegrzał, a to akurat łatwo zrobić w tym silniku.
Reasumując za 10 000zł kupisz jeżdżące w miarę utrzymane może i z lpg jeśli na tym Ci tez zależy.
Także 2500zł za to auto tak jak stoi jest dobrą ceną , nawet na części za bardzo nic z niego nie wyjdzie, bo 210 420 jest tak mało , że albo są absurdalnie drogie, albo śmiesznie tanie.
Chyba że masz już taki wynalazek na części czy anglika to ok, jak sam porzeźbisz, to gotowy wyjdzie w rozsądnej cenie.
Ale jednak jest to wściekła gablota , którą można popsuć humor motocyklistom, a przy 250km/h można pogadać bez podnoszenia głosu trzymając go jedną ręką.
Czy to co ten silnik robi od 80km/h do końca licznika....
No fajny model, aż mi mój żal sprzedawać trochę

A teraz zobaczyłem podpis to widze, że wiesz o co chodzi

:):)