MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 10:19 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt cze 21, 2013 5:15 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 19, 2004 9:12 am
Posty: 987
Numer GG: 5552450
Lokalizacja: Golczewo woj. Zachodniopomorskie
Witam, czy da radę samodzielnie wybłyskać kody błędów w W-202 (C-180 95 rok okrągła wtyczka diagnostyczna), albo przynajmniej zresetować komputer? Wymieniłem akumulator bo Tato zostawił fure na światłach (na cały dzień), i teraz przy wyrzucaniu na luz czy też czasami po odpaleniu nie ma wolnych obrotów, auto gaśnie. Nie bardzo wiem co by mogło się stać.

_________________
historia
pf 125 76r, dwie W-115, dwa Poldki Caro, Golf III i 124 ce
Obecnie
FSO Warszawa Truck 1995 1.6, FSO Polonez Caro 94r 1.6GLE (Złombol-car), Jakieś Exeo, Koreański Mercedes Korando 98r.


Na górę
Post: pt cze 21, 2013 7:13 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
Chyba ECU PMS nie ma diagnostyki analogowej, ale niech się inni wypowiedza

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
Post: pt cze 21, 2013 8:28 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Wydaje mi sie, że może byc potrzebna adaptacja przepustnicy, ale procedury trzeba by poszukać.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Post: pt cze 21, 2013 9:44 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 24, 2010 9:43 am
Posty: 84
Lokalizacja: Warszawa
Wiele warsztatów posiada diagnoskopy i tam można usunąć błędy. Czasem potrzebna jest przejściówka na okrągłe złącze.Usługa w granicach 100 zeta

_________________
W116 350SEL
W140 S420
W210 E320T
------------------

Renowacja pojazdów zabytkowych


Na górę
Post: pt cze 21, 2013 11:00 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 29, 2005 1:44 pm
Posty: 445
Lokalizacja: ZGY Gryfice
a tam nie jest HFM? on ma możliwość zabawy z diodą led i odczytu błędów

"autoadaptacja" do znalezienia w google, gdzieś kiedyś widziałem, spróbuj

_________________
[VW1200, VW1300, bulik - ma już kółka, MB C123, BMW E12 525 i OSA M52 wciąż bez iskry]


Na górę
Post: sob cze 22, 2013 1:21 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 19, 2004 9:12 am
Posty: 987
Numer GG: 5552450
Lokalizacja: Golczewo woj. Zachodniopomorskie
Witam ponownie, tak kolega ma warsztat i może mi podpiąć kompa ale będzie dopiero w poniedziałek
a po prostu chciałem spróbować sam, jak w moim 124 CE. W sieci owszem pogrzebałem i znalazłem sposób z diodą http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=7090, ale zeskanowany artykuł kończy się na kasowaniu błędów w złączu 16 pinowym, a w c klasie ojca jest 38. Tak czy siak awaria jest chyba poważniejsza, w zasadzie jak jest zimny to nie gaśnie, ale jak się rozgrzeje to już nie ma wolnych obrotów wcale. Kurde ale dziwna rzecz, że te wariacje zaczęły się po akcji z akumulatorem.
Kolega darus mówi o adaptacji przepustnicy, ok wiem że trzeba to zrobić po jej wymianie, ale czy po odłączeniu aku również? W moim 124ce akumulator był często ostatnio wymontowywany i jakoś adaptacji przepustnicy nie robiłem, a silnik to również m111 tylko 2.2. Chym chyba jutro spróbuje z tą adaptacją, w sumie co mi tam zależy [zlosnikok]

_________________
historia
pf 125 76r, dwie W-115, dwa Poldki Caro, Golf III i 124 ce
Obecnie
FSO Warszawa Truck 1995 1.6, FSO Polonez Caro 94r 1.6GLE (Złombol-car), Jakieś Exeo, Koreański Mercedes Korando 98r.


Na górę
Post: sob cze 22, 2013 3:24 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Czasami tak moze sie zdarzyć, zaczałbym od tego bo to nic nie kosztuje. Tylko procedure trzeba by znaleźć.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Post: sob cze 22, 2013 5:25 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lip 23, 2005 7:43 pm
Posty: 852
1. Włącz zapłon
2. Wciskaj delikatnie i równomiernie pedał gazu od położenia wolnych obrotów do "dechy"
3. Zwalniaj powoli nacisk na pedał gazu aż do jego całkowitego zwolnienia
4. Wyłącz zapłon


Na górę
Post: sob cze 22, 2013 6:33 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
dodatkowo możesz ja zaadoptować przez odpalenie ZIMNEGO silnika i niech sobie popracuje BEZ DODAWANIA GAZU az osiągnie temp. robocza. Zrob tak najlepiej kilkakrotnie.

Me-how pytal czy to jest wtrysk HFM, który ma możliwość wybłyskania errorow?. U Ciebie jest wtrysk PMS i najprawdopodobniej jedynym narzędziem do diagnostyki jest STAR DIAGNOSIS lub KTS Boscha.

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
Post: sob cze 22, 2013 8:25 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 19, 2004 9:12 am
Posty: 987
Numer GG: 5552450
Lokalizacja: Golczewo woj. Zachodniopomorskie
Dzięki chłopaki za rady (na was zawsze mogę liczyć [ok] ), więc zaadoptowałem przepustnice sposobem kolegi Milosha. -Prawie ponieważ doczytałem w jednej z instrukcji, że po osiągnięciu temperatury należy włączyć na chwilę klimę, podejrzewam -żeby obciążyć silnik, klimy nie mam to włączyłem dmuchawę na maksa, silnikiem majtło ale nie zgasł, po tym go zgasiłem.
Więc udało się, auto już nie gaśnie [zlosnikok] ale jak to bywa sukces jest połowiczny, obroty nadal spadają po czym wracają do normy i się utrzymują (nie falują). Doczytałem się przy okazji, że takie objawy mogą sugerować problemy z instalacją. Pooglądałem go trochę i widać że nikt jeszcze w nią nie ingerował, a przy wtryskiwaczach na izolacji kabelków widać jakby ryski. Chyba czeka mnie kolejna zabawa z tym autem.
Tak czy siak potrafię już adaptować przepustnice w 202 1.8 benzyna 95 rok [zlosnikz] . Dzięki

_________________
historia
pf 125 76r, dwie W-115, dwa Poldki Caro, Golf III i 124 ce
Obecnie
FSO Warszawa Truck 1995 1.6, FSO Polonez Caro 94r 1.6GLE (Złombol-car), Jakieś Exeo, Koreański Mercedes Korando 98r.


Na górę
Post: wt cze 25, 2013 9:28 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
Ciesze się, ze moglem pomoc. Powodzenia

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl