MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 10:21 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn kwie 22, 2013 9:09 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 10:54 am
Posty: 746
Lokalizacja: Warszawa
Pacjent to klasa A, rocznik 1999, 170CDI automat.

Zaczęło się tak:
Na zimnym odpalił, do sklepu po wypieki pojechał, jak wyszedł ze sklepu po 10 minutach to nie chciał odpalić (rozrusznik mielił). Na lawecie do serwisu pojechał.

Serwis baterię wymienił.

Na zimnym odpalił, gdzieś tam pojechał, na ciepłym już odmówił współpracy. Serwis wymienił jakieś 2 czujniki wałka rozrządu (wujek liczy ponad 90 wiosen i nie bardzo wiedział co dokładnie, podał mi numery: 79202 i V30720103). Obecnie na ciepłym jakoś odpala ale trzeba długo mielić i mielić zanim zaskoczy.

Może coś podpowiecie gdzie szukać bo w serwisie pół auta wymienią zanim dojdą do przyczyny.

_________________
'79 C123 280CE Evergreen :)


Na górę
Post: pn kwie 22, 2013 11:34 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 29, 2005 1:44 pm
Posty: 445
Lokalizacja: ZGY Gryfice
diagnoza komputrem nie zaszkodzi, ale sprawdziłbym wtryski na przelewy

_________________
[VW1200, VW1300, bulik - ma już kółka, MB C123, BMW E12 525 i OSA M52 wciąż bez iskry]


Na górę
Post: śr kwie 24, 2013 7:25 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 902
Lokalizacja: Legionowo
Jaka próba przelewowa? Podjedźcie do jakiegoś elektryka samochodowego z kompem i programem do MB.Po podpięciu wyświetli się wszystko łącznie z pracą wtryskiwaczy.Zdarzyło mi sie już dwa razy naprawiać auta gdzie wina złego palenia leżała w katalizatorze.


Na górę
Post: wt maja 07, 2013 10:47 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 29, 2007 10:47 pm
Posty: 395
Lokalizacja: Łańcut
diagnostyka komputerowa sprawdzenie narastanie ciśnienia paliwa na ciepłym coś puszcza albo nie podaje paliwa a jak go niema to niema ciśnienia może ez być zacięty egr ale wtedy by był słaby jak by na to nie patrzeć to na SD musisz podjechać tylko kogoś kumatego.A jak jest rozgrzany to Możesz jeździć pewnie do momentu aż go nie zgasisz. Ja stawiam wtrysk na przelew albo pompa. powodzenia

_________________
W124 300D TURBO 1988r automat
W140 600SEL 1991r automat
W163 ML320 1999r automat


Na górę
Post: ndz maja 12, 2013 10:13 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 10:54 am
Posty: 746
Lokalizacja: Warszawa
Przyczyną była pompa, thx

_________________
'79 C123 280CE Evergreen :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl