MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
260se klopoty https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=61672 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | lysykazik [ pn kwie 08, 2013 8:02 pm ] |
Tytuł: | 260se klopoty |
czesc wszystkim moj maly smoczek 1 raz od kupna sprawia klopot,,,nagle mam problem z obrotami,silnik sam wchodzi na obroty i spada,falowanie obratow,,,nie bardzo wiem gdzie doszukiwac sie klopotu,,,nie jest to zawsze,czasem jest dzien ze wszystko jest ok,a czasem to sie pojawia i bardzo zlosci.....2 pytanko jest odnosnie jesli pamietam takiej czarnej kostki wpietej w gaznik pod obudowa filtra od strony sciany grodziowej do ktorej dochodza kabelki,,chyba z niej kapie paliwo,,,co to za czarna czesc i do czego jest? |
Autor: | BrunoGiamatti [ pn kwie 08, 2013 8:47 pm ] |
Tytuł: | Re: 260se klopoty |
Cześć No to się wesoło zaczyna ![]() Ma LPG? |
Autor: | THC [ pn kwie 08, 2013 10:11 pm ] |
Tytuł: | Re: 260se klopoty |
lysykazik pisze: takiej czarnej kostki wpietej w gaznik pod obudowa filtra od strony sciany grodziowej do ktorej dochodza kabelki to jest eha możesz wymienić do m103 jest dużo. |
Autor: | lysykazik [ pn kwie 08, 2013 11:13 pm ] |
Tytuł: | Re: 260se klopoty |
nie ma LPG...tylko benzyna.....a jeszcze jest taki maly klopot moze to tez sprawa tego eha ,,,ze jak samochod jest zimny i ma ssanie to bardzo rowno pracuje i wchodzi na obraoty po wcisnieciu,,,gdy silnik jest cieply juz nie jest to taka rowna praca,,,i nie kreci sie tak ochoczo,,,ale czas moze na remoncik wiekszy...bo juz lata ma,,,haha |
Autor: | bmw [ wt kwie 09, 2013 9:59 am ] |
Tytuł: | Re: 260se klopoty |
No jak tam gaźnik jest to ja nie wiem ![]() |
Autor: | lysykazik [ wt kwie 09, 2013 6:42 pm ] |
Tytuł: | Re: 260se klopoty |
no tak bedziemy sie czepiac,,,wszyscy wiedza o co chodzi o to cos pod filtrem gdzie jest ta membrana ktora otwiera doplyw powietrza....ale dziekuje za twoja pomoc,,,byla duzo bardziej profesjonalna niz moje pytanie |
Autor: | beet [ wt kwie 09, 2013 8:55 pm ] |
Tytuł: | Re: 260se klopoty |
Wyciek spod EHA nie jest zły, włączam nawiew i od razu jest weselej w samochodzie ![]() |
Autor: | bmw [ wt kwie 09, 2013 9:33 pm ] |
Tytuł: | Re: 260se klopoty |
No to proszę po kolei: -do wymiany masz elektrohydrauliczny nastawnik ciśnienia paliwa bo cieknie, -potem należy sprawdzić oscyloskopem lub na miernikiem analogowym stan potencjometru klapy przepływomierza powietrza (nie wiem ile kosztuje ale oryginał pewnie parę setek) i jeżeli jest ok to: -sprawdzić, to jest zdjąć cały ke pod kątem nieszczelności ,rurki do zaworu powietrza dodatkowego (około 30-50pln zamiennik mayle,kalosz tylko oryginał około 250pln),kalosz. -sprawdzić wtryskiwacze 6 szt. czy poprawnie rozpylają paliwo jeżeli źle to do wymiany na nowe+ich uszczelki obowiązkowo (około 700pln) -sprawdzić sondę lambda, -na koniec wszystkiego kiedy już powymieniasz zużyte elementy: -ustawić potencjometr klapy na 0,7v -ustawić wypełnienie na okolo 35-45% -cieszyć się z sprawnego auta i zwykle około tysia mniej z portfela-wiem bo obecnie mam 3 szt mb z m103 pod maską. Opisy regulacji są na forum...w tym dziale wszystko o 124-ps:brałem udział w tworzeniu tego opisu. Miłej zabawy ![]() |
Autor: | bmw [ wt kwie 09, 2013 9:38 pm ] |
Tytuł: | Re: 260se klopoty |
A i pewnie każdy mechanik pogoni Cie z ke gdzie pieprz rośnie bo boją się mechanicznego wtrysku jak ognia,a jeżeli znajdziesz jakiś warsztat który się podejmie i się zna na tym (gorzej jak się nie znają i jeszcze więcej napieprzą)to pewnie można dodać kolejnego tysia..ot realia ke. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |