MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

260se klopoty
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=61672
Strona 1 z 1

Autor:  lysykazik [ pn kwie 08, 2013 8:02 pm ]
Tytuł:  260se klopoty

czesc wszystkim moj maly smoczek 1 raz od kupna sprawia klopot,,,nagle mam problem z obrotami,silnik sam wchodzi na obroty i spada,falowanie obratow,,,nie bardzo wiem gdzie doszukiwac sie klopotu,,,nie jest to zawsze,czasem jest dzien ze wszystko jest ok,a czasem to sie pojawia i bardzo zlosci.....2 pytanko jest odnosnie jesli pamietam takiej czarnej kostki wpietej w gaznik pod obudowa filtra od strony sciany grodziowej do ktorej dochodza kabelki,,chyba z niej kapie paliwo,,,co to za czarna czesc i do czego jest?

Autor:  BrunoGiamatti [ pn kwie 08, 2013 8:47 pm ]
Tytuł:  Re: 260se klopoty

Cześć

No to się wesoło zaczyna [zlosnikok]
Ma LPG?

Autor:  THC [ pn kwie 08, 2013 10:11 pm ]
Tytuł:  Re: 260se klopoty

lysykazik pisze:
takiej czarnej kostki wpietej w gaznik pod obudowa filtra od strony sciany grodziowej do ktorej dochodza kabelki


to jest eha możesz wymienić do m103 jest dużo.

Autor:  lysykazik [ pn kwie 08, 2013 11:13 pm ]
Tytuł:  Re: 260se klopoty

nie ma LPG...tylko benzyna.....a jeszcze jest taki maly klopot moze to tez sprawa tego eha ,,,ze jak samochod jest zimny i ma ssanie to bardzo rowno pracuje i wchodzi na obraoty po wcisnieciu,,,gdy silnik jest cieply juz nie jest to taka rowna praca,,,i nie kreci sie tak ochoczo,,,ale czas moze na remoncik wiekszy...bo juz lata ma,,,haha

Autor:  bmw [ wt kwie 09, 2013 9:59 am ]
Tytuł:  Re: 260se klopoty

No jak tam gaźnik jest to ja nie wiem [jezyk5]

Autor:  lysykazik [ wt kwie 09, 2013 6:42 pm ]
Tytuł:  Re: 260se klopoty

no tak bedziemy sie czepiac,,,wszyscy wiedza o co chodzi o to cos pod filtrem gdzie jest ta membrana ktora otwiera doplyw powietrza....ale dziekuje za twoja pomoc,,,byla duzo bardziej profesjonalna niz moje pytanie

Autor:  beet [ wt kwie 09, 2013 8:55 pm ]
Tytuł:  Re: 260se klopoty

Wyciek spod EHA nie jest zły, włączam nawiew i od razu jest weselej w samochodzie [palacz]

Autor:  bmw [ wt kwie 09, 2013 9:33 pm ]
Tytuł:  Re: 260se klopoty

No to proszę po kolei:
-do wymiany masz elektrohydrauliczny nastawnik ciśnienia paliwa bo cieknie,
-potem należy sprawdzić oscyloskopem lub na miernikiem analogowym stan potencjometru klapy przepływomierza powietrza (nie wiem ile kosztuje ale oryginał pewnie parę setek) i jeżeli jest ok to:
-sprawdzić, to jest zdjąć cały ke pod kątem nieszczelności ,rurki do zaworu powietrza dodatkowego (około 30-50pln zamiennik mayle,kalosz tylko oryginał około 250pln),kalosz.
-sprawdzić wtryskiwacze 6 szt. czy poprawnie rozpylają paliwo jeżeli źle to do wymiany na nowe+ich uszczelki obowiązkowo (około 700pln)
-sprawdzić sondę lambda,
-na koniec wszystkiego kiedy już powymieniasz zużyte elementy:
-ustawić potencjometr klapy na 0,7v
-ustawić wypełnienie na okolo 35-45%
-cieszyć się z sprawnego auta i zwykle około tysia mniej z portfela-wiem bo obecnie mam 3 szt mb z m103 pod maską.
Opisy regulacji są na forum...w tym dziale wszystko o 124-ps:brałem udział w tworzeniu tego opisu.
Miłej zabawy :)

Autor:  bmw [ wt kwie 09, 2013 9:38 pm ]
Tytuł:  Re: 260se klopoty

A i pewnie każdy mechanik pogoni Cie z ke gdzie pieprz rośnie bo boją się mechanicznego wtrysku jak ognia,a jeżeli znajdziesz jakiś warsztat który się podejmie i się zna na tym (gorzej jak się nie znają i jeszcze więcej napieprzą)to pewnie można dodać kolejnego tysia..ot realia ke.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/