MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
w201 wersja Primavera https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=60910 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | speedy99 [ wt sty 15, 2013 10:36 pm ] |
Tytuł: | w201 wersja Primavera |
Witam, w201 Primavera 1993 rok Poszukuje informacji co to za wersja, ile sztuk wyprodukowano i folderu / zdjęć. Pozdrawiam |
Autor: | krasuss młodszy [ śr sty 16, 2013 8:25 am ] |
Tytuł: | Re: w201 wersja Primavera |
Primavera była na Szwajcarię. Bodaj 1800 sztuk. 1,8 i 2.3 Premiera na Salonie Genewskim w 1993. Wygląda tak: http://www.w201club.com/forum/index.php ... =0&start=0 I tak: http://www.mb190.de/flotte/primavera0.html I tak: http://www.190er-freunde-deutschland.de ... pic=1430.0 I ma mieć musowo tak: Lakier: Avantgardegrünmetallic mica (269) Tapicerka: Anton z Avantgarde Verde (366) 8-Loch Klima Elektryczne szyby Automat Szyberdach Lampki na słupkach C Podłokietnik Podłokietnik z tyłu Zielone szyby Drewutnię orzechową Tempomat Airbag ASD Tu masz przykładowy VIN: WDB2010281G072368 ENGINE: 102985 12 117026 TRANSMISSION: 722408 03 317251 ORDER NUMBER: 0257136325 LIGHTS: BOSCH WIPER: BOSCH INTERIOR COLOR: 366 PAINTS: 269 211 AUTOMATIC LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (ASD) 281 AMG PERFORMANCE STEERING WHEEL 331 CASSETTE COMPARTMENT 400 FOLDING ARMREST IN THE REAR 412 SCHIEBEDACH ELEKTRISCH MIT HUBEINRICHTUNG 420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR 442 AIRBAG 430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT 466 Centralny zamek 537 MANL. ANTENNA AND SPEAKER, FRONT - WITHOUT 583 ELECTRIC WINDOW LIFTER, 2-WAY 593 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-ESG,BF 620 AIR POLLUTION CONTROL 630 ECE - WARNING TRIANGLE 652 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS 731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT 803 AEJ 06/1/M/X 812 Głośniki Tył 823 VEHICLES FOR SWITZERLAND, ADDITIONAL PARTS 876 INTERIOR LIGHT ASSEMBLY 954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES |
Autor: | m104user [ śr sty 16, 2013 9:58 am ] |
Tytuł: | Re: w201 wersja Primavera |
Obrzydliwa tapicerka, bardzo ładne drewno, piękny kolorek i przyzwoity wypas ![]() |
Autor: | mercfan [ śr sty 16, 2013 10:41 am ] |
Tytuł: | Re: w201 wersja Primavera |
Jeździ u mnie taka w okolicy..całkiem fajna ![]() |
Autor: | Huzar [ śr sty 16, 2013 8:15 pm ] |
Tytuł: | Re: w201 wersja Primavera |
Automat też? Ten z trzeciego linku ma manual. Chyba, że była opcja by pozbyć się opcji. |
Autor: | speedy99 [ śr sty 16, 2013 11:39 pm ] |
Tytuł: | Re: w201 wersja Primavera |
właśnie ktoś mi mówił że primavery było tylko 120 sztuk i jest to rzadsza wersja od Berlin 2000 |
Autor: | krasuss młodszy [ czw sty 17, 2013 8:42 am ] |
Tytuł: | Re: w201 wersja Primavera |
speedy99 pisze: właśnie ktoś mi mówił że primavery było tylko 120 sztuk To na pewno nie. Jak znajdę w końcu prospekt, który gdzieś wisi na sieci, to wkleję. Ale tam było coś o 1800 albo o 700. |
Autor: | kielbik [ czw lut 07, 2013 1:14 am ] |
Tytuł: | Re: w201 wersja Primavera |
krasuss młodszy pisze: I ma mieć musowo tak: Placzesz sie w zeznaniach (...) Automat (...) Tempomat ![]() ![]() EDIT: Rozwalilo mnie to przyklejane "drewno" - gdyby nie te zdjecia w zyciu bym nie uwierzyl, ze taki fajans montowano fabrycznie ![]() |
Autor: | krasuss młodszy [ czw lut 07, 2013 8:23 am ] |
Tytuł: | Re: w201 wersja Primavera |
kielbik pisze: Placzesz sie w zeznaniach ![]() ![]() A, trochę bezrefleksyjnie przepisałem z jakiegoś niemieckiego forum. ![]() Zaraz się wychłostam. ![]() kielbik pisze: Rozwalilo mnie to przyklejane "drewno" - gdyby nie te zdjecia w zyciu bym nie uwierzyl, ze taki fajans montowano fabrycznie ![]() Ale czemu "drewno"? Przecież to pewnie taka sama sklejka z fornirem, jak i wszędzie w 124 i 201. Wiekszą siarą wieje od drewna ze 124 tego przed 1993. Wygląda jak boazeria. ![]() |
Autor: | kielbik [ czw lut 07, 2013 4:08 pm ] |
Tytuł: | Re: w201 wersja Primavera |
No wlasnie, zwykle byla to sklejka lub kawalek innej deski, powleczona fornirem i pomalowana zywica - w kazdym razie element wykonany z drewna - a nie kawalek plastikowej folii z nadrukowanym wzorem jakiegos forniru. Zaloze sie, ze gdybys z jakiegokolwiek powodu zechcial ten element zdemontowac to zostanie ci tylko plastik i klej na rekach ![]() krasuss młodszy pisze: Ale czemu "drewno"? Przecież to pewnie taka sama sklejka z fornirem, jak i wszędzie w 124 i 201. A czym sie rozni drewno przed i po 1993? ![]() krasuss młodszy pisze: Wiekszą siarą wieje od drewna ze 124 tego przed 1993. Wygląda jak boazeria.
|
Autor: | krasuss młodszy [ pt lut 08, 2013 8:19 am ] |
Tytuł: | Re: w201 wersja Primavera |
kielbik pisze: A czym sie rozni drewno przed i po 1993? ![]() Nie wiem dokładnie, czy '93, ale w starszych trafia się taka dokładana toporna drewutnia - najbardziej się na schowku rzuca w oczy. Wszystkie te deski wyglądają jak spęczone wodą. Normalne wykończenie. Standardowe powyżej tam '92 czy '93: ![]() Dokładana starsza siermięga: A co do różnic, to lakier jest w nowszych cieńszy. To na 100%. |
Autor: | kielbik [ sob lut 09, 2013 12:23 am ] |
Tytuł: | Re: w201 wersja Primavera |
krasuss młodszy pisze: Dokładana starsza siermięga: Ciemnosc widze... ![]() krasuss młodszy pisze: A co do różnic, to lakier jest w nowszych cieńszy. To na 100%. Na 100% nie. To nie jest zaden lakier tylko zywica nakladana kilkunastoma warstwami tak, zeby w razie kolizji nie tworzyly sie drzazgi i ostre odlamki. I ta technologia, wprowadzona wraz z modelem W124, nie zmienila sie do dzis.
|
Autor: | krasuss młodszy [ sob lut 09, 2013 7:55 am ] |
Tytuł: | Re: w201 wersja Primavera |
kielbik pisze: Ciemnosc widze... Poprawiwszy niniejszym: ![]() A co do żywicy/lakieru - będę się upierał, że ilość warstw jednak jest mniejsza. Ale nie ma jak tego rozstrzygnąć i tak. ![]() A co do odłamków to od tego były aluminiowe wkładki w laminacie sklejkowym. I to było już w W126. W W124 nie ma tego aluminium, ale ta żywica w niczym niestety nie pomaga - drewno idzie w drzazgi i tak. Złamałem już dwa i żadne nie prasnęło równo. Ale to też kompletnie nieistotne. ![]() |
Autor: | kielbik [ sob lut 09, 2013 11:15 am ] |
Tytuł: | Re: w201 wersja Primavera |
krasuss młodszy pisze: kielbik pisze: Ciemnosc widze... Poprawiwszy niniejszym: ![]() krasuss młodszy pisze: A co do żywicy/lakieru - będę się upierał, że ilość warstw jednak jest mniejsza. Ale nie ma jak tego rozstrzygnąć i tak. Aluminiowe wkladki w W124 sa tez. Zywice nie tworzyla ostrych odlamkow jak byla nowa - dzis najmlodsze W124 ma 17 lat...
![]() A co do odłamków to od tego były aluminiowe wkładki w laminacie sklejkowym. I to było już w W126. W W124 nie ma tego aluminium, ale ta żywica w niczym niestety nie pomaga - drewno idzie w drzazgi i tak. Złamałem już dwa i żadne nie prasnęło równo. Ale to też kompletnie nieistotne. ![]() |
Autor: | DJ MAKU [ czw mar 21, 2013 11:16 pm ] |
Tytuł: | Re: w201 wersja Primavera |
Odgrzeje ten temat w kwestii wnętrza, bo trafiłem na takie coś: Załącznik: Wiem, że czasem zdarza się w 190 drewno na schowku i nad nawiewami, ale pierwszy raz widzę żeby "w stolarce" była też ta 'półeczka' pod kratkami i to na całej jej długości. Na klapce schowka wydaje się jakby to był inny kolor (a więc wygląda na 'tuning' rodem znad Bosforu), ale im dłużej się przyglądam tym bardziej widzę, że to może być tylko taki efekt od lampy, bo dalej w stronę kierowcy to zaczyna wyglądać jak i reszta tego zebrano wokoło. No i dodatkowo też jest wykończenie na drzwiach... Coś takiego mogło być, czy to tylko patent? Kto rozjaśni..? A tu link do padliny do której należy to wnętrze: http://otomoto.pl/mercedes-benz-190-oka ... 20697.html Niestety zdjęcie środka tylko jedno, ale za to w 'szportlajnie' ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |