MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 10:24 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt gru 28, 2012 3:13 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz gru 09, 2007 12:05 am
Posty: 110
Lokalizacja: woj.łódzkie[EKU]
http://moto.allegro.pl/mercedes-benz-c2 ... 33664.html
Jeździł ktoś kiedyś takim mercem z gazem? Jest sens się w to pakować? Instalacja gazowa ma 6 lat, podobno funkcjonuje bez problemów. Miałem kiedyś 124 2.3 +lpg i to był dramat. Czytałem ze W202 chodzą dobrze na sekwencji? W niedzielę jadę go zobaczyć na żywo. Auto stoi w komisie. Planuje zamienić na niego VW Polo 96 rocznik 1.9 w dieslu. Na co zwrócić uwagę przy oględzinach?

_________________
Aktualnie: MB 124 200D 90r., MB W202 2.0D 93r.
a kiedyś:
Sprinter 2.9D 2000r.
123 200D 76r. AUTOMAT
124 230E 88r.
123 200D 76r.
123 200D/220D
123 300D 82r.
123 300D 83r.
124 200D 85r.


Na górę
Post: pt gru 28, 2012 3:26 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 11, 2007 10:59 pm
Posty: 699
Lokalizacja: Warszawa (WK)
m_slonik pisze:
Na co zwrócić uwagę przy oględzinach?


Na wszystko. To 18-letnia C-klasa z komisu za niecałe 7 kafli. Szukaj rdzy, bo te auta są w dobrej komitywie z rudą koleżanką.
Poza tym zwróć uwagę, że zdjęcia są zrobione tak, że nie widać fotela kierowcy, a kierownica jest nieoryginalnie (i strasznie gównianie) obszyta. To może wskazywać na duży przebieg.
To chyba tyle z mojej strony, jeśli chodzi o wróżenie z fusów ;)

_________________
V945 2.3T 97'
Ex: V945 93' "Knudsen"
Ex: W123 240D 78' Englischrot
Ex: 85' Oldsmobile Delta 88 Royale Brougham V8 307ci
Ex: W123 240D 84' 459 maroonbraun
Ex: 86' Chevy Caprice Wagon 5,0 V8 - moja pierwsza miłość...


Na górę
Post: pt gru 28, 2012 6:59 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 29, 2006 10:00 am
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
m_slonik pisze:
Jeździł ktoś kiedyś takim mercem z gazem? Jest sens się w to pakować?

Mercedes z LPG zapewni Ci niezapomniane przeżycia podczas prób jego eksploatacji. Dzięki LPG zdobędziesz nową życiowa wiedzę na temat silników Mercedesa, ludzkiej naiwności i pozornych oszczędności a także zaczniesz brać większy udział na Forum. Oczywiście zaraz podniosą się głosy, że nie mam racji i gaz jest super, ale ja zdania nie zmienię i tą nauczkę już mam za sobą.

_________________
Mercedes W201 2,5D Turbo 90' - ex -rdza
Mercedes S124 300 TDT 91' - ex -rdza
Opel Frontera 2,8 TDI 96' - ex -silnik od betoniarki
Mercedes W126 500 SEL 88' - ex -prob. z LPG
Mercedes W126 420 SE 87' - ex -prob. z LPG
Mercedes S123 300 TD 81' - ex -rdza


Na górę
Post: pt gru 28, 2012 9:57 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Mirmur pisze:
ale ja zdania nie zmienię i tą nauczkę już mam za sobą.

Tylko sądząc po Twoim podpisie to pakowałeś/miałeś LPG w dużych struclach z KE - nie można tego porównywać do poprawnie założonego sekwencyjnego wtrysku. M111 czy M104 świetnie dają radę z gazem byle wtrysk byle nie na pakuły i białą farbę.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Post: sob gru 29, 2012 3:11 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
ukaniu pisze:
Mirmur pisze:
ale ja zdania nie zmienię i tą nauczkę już mam za sobą.

Tylko sądząc po Twoim podpisie to pakowałeś/miałeś LPG w dużych struclach z KE - nie można tego porównywać do poprawnie założonego sekwencyjnego wtrysku. M111 czy M104 świetnie dają radę z gazem byle wtrysk byle nie na pakuły i białą farbę.


Potwierdzam. Silniki na elektronicznym wielopunkcie to zupełnie inna bajka niż te z KE-Jetronic. Mimo, iż sam nie przepadam za LPG w Mercedesach, to do LPG w silnikach od 1993 roku nie mam zastrzeżeń. A jak w W202 jest z wiązką elektryczną silnika? Również tak ekologiczna, jak w E-klasie W124? Czy już nie sprawia takich problemów?

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
Post: sob gru 29, 2012 3:52 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
Fajna ale szkoda, ze klimy brak. Ta kiera to kupsko, tapicer popuscil wodze fantazji [zlosnikhihi]

Elegance to jedyny sluszny pakiet optyczny do klasy C, Esprit, Sport czy Classic sa moim zdaniem ohydne.

silniki M111 sa wrecz stworzone do lpg. Mialem taki motor w W124, najechal 250tkm na gazie (a w sumie ponad 400.000km w momncie gdy go sprzedawalem i NIGDY nie mialem jakichkolwiek problemow z nim. Wiedzialem, ze mam lpg tylko podczas tankowania). Moja zona ma C180, tez zagazowany i tez nie ma bolu.

Wiazki el. w tym motorze sypia sie tak samo jak w W124 wiec trzeba to ogarnac jesli trzeba.

C klasa (jak zadbana) to fajne, poreczne auto - mega zwrotne!

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
Post: ndz gru 30, 2012 12:20 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Ta kiera to nic strasznefo. Mi to wyglada na skoropodobny pokrowiec z tesco, montowany chalupniczo. Gorzej wyglada galka. Warto zapytac o przebieg auta.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: pn gru 31, 2012 1:41 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob paź 02, 2010 8:51 pm
Posty: 372
Numer GG: 8740062
Lokalizacja: mazowieckie
Milosh pisze:
(...) NIGDY nie mialem jakichkolwiek problemow z nim (...)
Ty nie miałeś, inni mieli, loteria to fajna rzecz, ale niekoniecznie przy kupnie samochodu.
Z tego co słyszałem, to m111 2.0 miewa problemy ze sterownikiem silnika (w przeciwieństwie do m111 2.2). Do potwierdzenia przez użytkowników tego motoru.

_________________
S124 250D 12/91 manual, malachite metallic
W124 300E 08/89 automat, nautical blue metallic

Mercedes się nie psuje, Mercedes się zużywa!


Na górę
Post: wt sty 01, 2013 6:53 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
M111 1.8 i 2.0 to wtrysk PMS, a 2.2 to wtrysk HFM (z przeplywka). W PMS komputer mierzy wartosc podcisnienia, a w HFM ma info z przeplywki. Te komputerki do PMS troche kosztuja (na allegro 500-600zl) ale nie jest to super nagminna usterka. Cena komputera tez znacznie spadla - kiedys kosztowal grubo ponad 1000zl wiec cena do przelkniecia.

Dalej twierdze, ze M111 to bardzo dobry motor. W124 mialem 2,2 a zona ma 1,8. Jezdzi juz tym 3 lata i nic sie nie dzieje. W autku dzien po kupnie zostala zalozona instalka LPG IV gen. i spisuje sie idealnie do dnia dzisiejszego.

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
Post: pt sty 04, 2013 10:22 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz gru 09, 2007 12:05 am
Posty: 110
Lokalizacja: woj.łódzkie[EKU]
Witam wszystkich i dziękuje za wszystkie podpowiedzi. Dopiero dzisiaj miałem okazję obejrzeć mercedesa. Pierwsze wrażenie nawet spoko, wygląd fajny jak na fotkach , czyściutki, równiutki. Niestety mój zachwyt minął kiedy zobaczyłem doły drzwi i progi. Dużo korozji i miałem wrażenie ze jeszcze tylko lakier to jakoś trzyma w kupie. Wnętrze wytyrane, fotel kierowcy przetarty. Błotnik przedni od strony kierowcy tak jak by w innym odcieniu. Nawet nie odpalaliśmy. Odpusciłem. Pozdro

_________________
Aktualnie: MB 124 200D 90r., MB W202 2.0D 93r.
a kiedyś:
Sprinter 2.9D 2000r.
123 200D 76r. AUTOMAT
124 230E 88r.
123 200D 76r.
123 200D/220D
123 300D 82r.
123 300D 83r.
124 200D 85r.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl