szymon.dziawer pisze:
Główna różnica między S a E jest taka, że w S-tandardzie kickdown działa także przy niepełnym wciśnięciu gazu. Na E-conomy musisz wdusić gaz do dechy, żeby mieć pewność, że skrzynia zrzuci bieg, lub dwa. *
Przy niepełnym wciśnięciu gazu ale dośc głębokim oraz dynamicznym skrzynia zrzuca zawsze o 1 bieg.Tylko jeśłi prędkość jest odpowiednia i redukcja nie zniszczy silnika oraz samej skrzyni.
Kiedy wciśniemy do końca i uruchomimy kickdown wtedy jeśli prędkość pozwoli zrzuca o dwa.
Ale szymek jest inny i ma skrzynie zrobiona według swojej ograniczonej wiedzy , czysto teoretycznej jednak.
Nie wprowadzaj ludzi w błąd takimi bzdurami.
Pojeździj ,popróbuj, naciskaj przyciski i sam zobaczysz.
szymon.dziawer pisze:
Olej ma być oczywiście do ASB. Poziom sprawdzamy przy uruchomionym silniku.
Pismakowanie dla samego pismakowania.
Ale wg ciebie ktoś wpadłby na to, żeby wlac olej do frytek do ASB, cenna rada.
Błyśnij i podaj ilość litrów do 722.3
Poziom sprawdzamy po rozgrzaniu skrzyni, podczas około 20 km dynamicznej jazdy.
Dźwignia na D , film olejowy między znakami.