MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 30, 2025 11:53 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 153 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 511 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: W124 do oceny
Post: czw gru 20, 2012 9:36 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 21, 2009 4:32 pm
Posty: 146
Lokalizacja: Warszawa (WT)
Mam wielką prośbę: szukam W124 a nie mam doświadczenia w tym modelu.
Czy mógłby Ktoś pomóc w ocenie tych egzemplarzy?
http://allegro.pl/mercedes-w124-coupe-3 ... 89790.html

http://otomoto.pl/mercedes-benz-w124-C27078939.html

http://otomoto.pl/mercedes-benz-w124-14 ... 93442.html

http://allegro.pl/mercedes-260e-sportli ... 34966.html

Z góry bardzo dziękuję za pomoc.
A może Ktoś z Was zna jakiś egzemplarz warty uwagi?

Pozdrawiam

_________________
ex W140 S500 - Japonka
ex W163 350
ex E420 94r.
ex 116 350 SE, 74r.
Masz firmę i chcesz obniżyć rachunki za prąd? - pomogę:) www.energobiznes.pl


Na górę
Post: pt gru 21, 2012 9:36 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 29, 2006 10:00 am
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
Gdybym miał wybierać to ten ostatni ze względu na stan, wyposażenie i cenę o ile opis jest zgodny z rzeczywistością. Wadą jest może tylko brak klimy, ale i tak w większości tych aut ona nie działa, bo większość użytkowników wychodzi z założenia, że lepszy ciepły smród niż świeże zimne powietrze.

_________________
Mercedes W201 2,5D Turbo 90' - ex -rdza
Mercedes S124 300 TDT 91' - ex -rdza
Opel Frontera 2,8 TDI 96' - ex -silnik od betoniarki
Mercedes W126 500 SEL 88' - ex -prob. z LPG
Mercedes W126 420 SE 87' - ex -prob. z LPG
Mercedes S123 300 TD 81' - ex -rdza


Na górę
Post: pt gru 21, 2012 10:37 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 05, 2009 3:06 pm
Posty: 825
Lokalizacja: Czarnobrzeg
Tego 400E z Lublina oglądał kolega i mówił, że jest w porządku. Może się wychyli i coś napisze.

_________________
124.190 '93


Na górę
Post: pt gru 21, 2012 10:47 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 21, 2009 4:32 pm
Posty: 146
Lokalizacja: Warszawa (WT)
Wielkie dzięki za pierwsze info. Ten z Lublina mi się podoba, ale może być nieopłacalny w eksploatacji niestety....
Mirmur, ten z Inowrocławia wygląda super, ale coś mie się nie chce wierzyć we wszystko z opisu.
Nie chciałbym się rozczarować przejeżdżając kilkaset km.
Pozdrawiam

_________________
ex W140 S500 - Japonka
ex W163 350
ex E420 94r.
ex 116 350 SE, 74r.
Masz firmę i chcesz obniżyć rachunki za prąd? - pomogę:) www.energobiznes.pl


Na górę
Post: pt gru 21, 2012 10:48 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 24, 2006 12:08 pm
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa-Suwałki
Mirmur pisze:
Wadą jest może tylko brak klimy

Sportline, a tył mu sterczy jak w terenówce. Albo ktoś kombinował przy nivo (nie wiem, czy wszystkie 2.6 były z Nivo), albo coś nie halo ze sprężynami. W każdym razie w dobrym warstacie wyprostowanie podwozia (kompletny remont na dobrych podzespołach) może kosztować ok. 2000 zł.
No i 260 na k-jecie, czy jak mu tam...

_________________
Wołga Gaz 2410 '88
W124 500E '91 - Pani Jagoda www.w114-115.org.pl/forum/img01/1224070157_IMG_2600m.jpg
W211 320CDI 4Matic
W124 280TE '92 - Oliwka - ex
W124 300TD '92 - Czarna Wdowa - ex


Na górę
Post: pt gru 21, 2012 10:51 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Tez ostatnia propozycja najbardziej mi się widzi (poza kolorem).

PS Co on ma zamontowane na podsufitce zaraz przed szyberdachem?

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Post: pt gru 21, 2012 10:54 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 24, 2006 12:08 pm
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa-Suwałki
PATISON pisze:
ale może być nieopłacalny w eksploatacji niestety...

Mówi tak każdy, kto nie miał do czynienia z silnikami M119. Moim zdaniem, są znacznie tańsze i o wiele lepsze (i mniej palące! przy o niebo lepszych parametrach) niż taki M104 3.2. Eksploatuję 2 takie silniki (M104 w 280TE i M119 w 500E).

_________________
Wołga Gaz 2410 '88
W124 500E '91 - Pani Jagoda www.w114-115.org.pl/forum/img01/1224070157_IMG_2600m.jpg
W211 320CDI 4Matic
W124 280TE '92 - Oliwka - ex
W124 300TD '92 - Czarna Wdowa - ex


Na górę
Post: pt gru 21, 2012 10:56 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 05, 2009 3:06 pm
Posty: 825
Lokalizacja: Czarnobrzeg
szymon.dziawer pisze:
nie wiem, czy wszystkie 2.6 były z Nivo


W standardzie tylko i wyłącznie kombi miały NIVO i chyba pińceta.


Ja bym brał to 400E. Wsadź najwyżej dobry cyklon i gwiżdż na eksploatację. [zlosnikok]

_________________
124.190 '93


Na górę
Post: pt gru 21, 2012 11:05 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 24, 2006 12:08 pm
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa-Suwałki
TReneR pisze:
PS Co on ma zamontowane na podsufitce zaraz przed szyberdachem?

To czujnik otwarcia szyberdachu.

_________________
Wołga Gaz 2410 '88
W124 500E '91 - Pani Jagoda www.w114-115.org.pl/forum/img01/1224070157_IMG_2600m.jpg
W211 320CDI 4Matic
W124 280TE '92 - Oliwka - ex
W124 300TD '92 - Czarna Wdowa - ex


Na górę
Post: pt gru 21, 2012 11:12 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr sie 29, 2012 12:32 pm
Posty: 24
A owszem i wychylę się skoro przywolali mnie do tablicy... auto oglądałem, jezdziłem, psatryknalem pare fotek. W razie czego to komis jest 100m od ASO Lenartowicz w Lublinie, wiec mozna podjechac zobaczyć. Co do lakieru to nie umiem odpowiedziec jak sprawa wygladała, bo nie mialem miernika.

Tutaj pare zdjec z ogledzin...

http://pokazywarka.pl/2g9ops/


Na górę
Post: pt gru 21, 2012 11:42 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 29, 2006 10:00 am
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
szymon.dziawer pisze:
Sportline, a tył mu sterczy jak w terenówce. Albo ktoś kombinował przy nivo (nie wiem, czy wszystkie 2.6 były z Nivo), albo coś nie halo ze sprężynami.

Według mnie tył mu sterczy tylko, dlatego że przód leży. Zmęczone sprężyny, co jest mało prawdopodobne w aucie z Niemiec albo jakiś idiota je poobcinał. Zdjęcia są robione na jakimś podjeździe, więc teren nie jest równy. To coś przy szyberdachu to chyba niefortunnie zamontowana czujka ultradźwiękowa od alarmu.

_________________
Mercedes W201 2,5D Turbo 90' - ex -rdza
Mercedes S124 300 TDT 91' - ex -rdza
Opel Frontera 2,8 TDI 96' - ex -silnik od betoniarki
Mercedes W126 500 SEL 88' - ex -prob. z LPG
Mercedes W126 420 SE 87' - ex -prob. z LPG
Mercedes S123 300 TD 81' - ex -rdza


Na górę
Post: pt gru 21, 2012 11:50 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 24, 2006 12:08 pm
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa-Suwałki
Mirmur pisze:
tył mu sterczy tylko, dlatego że przód leży.

Nie leży, nie leży. Jeśli to sportline (a tak ma napisane), to przód stoi akurat ok.
Sportline
Obrazek
I "zwykły" (z lewej oczywiście):
Obrazek

_________________
Wołga Gaz 2410 '88
W124 500E '91 - Pani Jagoda www.w114-115.org.pl/forum/img01/1224070157_IMG_2600m.jpg
W211 320CDI 4Matic
W124 280TE '92 - Oliwka - ex
W124 300TD '92 - Czarna Wdowa - ex


Na górę
Post: pt gru 21, 2012 12:16 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Mirmur pisze:
To coś przy szyberdachu to chyba niefortunnie zamontowana czujka ultradźwiękowa od alarmu.


Nie bardzo mi to wygląda na czujkę ultradźwiękową, bardziej na jakieś urządzenie optyczne.
Co do wysokości zawieszenia - nie ma co oceniać, bo stoi na pochyłym w dodatku nierównym podłożu.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Ostatnio zmieniony pt gru 21, 2012 12:21 pm przez TReneR, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: pt gru 21, 2012 12:19 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 05, 2009 3:06 pm
Posty: 825
Lokalizacja: Czarnobrzeg
A mógłby ktoś wykroić mi zdjęcie? Proxy mi blokuje w robocie. [chory]3

A co do wysokości to można sobie porównywać do skichania. Przecież one były liczone i wystarczy, żeby postawić dwa samochody, z których jeden ledwo się załapał na dany numer sprężyn "od dołu" a drugi ledwo się zmieścił na końcu zakresu i już jest różnica tęga.

Sportline W124 jest oficjalnie niższy tylko o 17mm. Nie zawias ma niższy o tyle, tylko samochód będzie o tyle niższy. Więc też nie ma co szafować porównywaniem zdjęć.

_________________
124.190 '93


Ostatnio zmieniony pt gru 21, 2012 12:25 pm przez krasuss młodszy, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: pt gru 21, 2012 12:20 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 29, 2006 10:00 am
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
TReneR pisze:
Nie bardzo mi to wygląda na czujkę ultradźwiękową, bardziej na jakieś urządzenie optyczne

Pewnie to peryskop taki jak w SdKfz 171 wykorzystywany przez Niemca podczas wycieczek do Polski.

_________________
Mercedes W201 2,5D Turbo 90' - ex -rdza
Mercedes S124 300 TDT 91' - ex -rdza
Opel Frontera 2,8 TDI 96' - ex -silnik od betoniarki
Mercedes W126 500 SEL 88' - ex -prob. z LPG
Mercedes W126 420 SE 87' - ex -prob. z LPG
Mercedes S123 300 TD 81' - ex -rdza


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 153 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 511 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl