Jako świadomy samochodziarz powinieneś wiedzieć, że do aut z ABS-em nie stosuje się opon o różnych rozmiarach! W tej chwili różnica w wielkości opon to prawie 6%. Koła jednej osi w związku z tym obracają się prędzej, a drugiej wolniej. Co może sobie pomyśleć głupi samochód? ŻE JEDNA OŚ SIĘ ŚLIZGA! Jeżeli jest tylko ABS, to układ przy pewnej prędkości po prostu się wyłączy. Ponieważ masz trójkąt na liczniku, to masz ASD lub ASR. ASD w 560 SEC raczej nigdy nie było - tak więc masz ASR który w przypadku poślizgu któregoś koła przy przyspieszaniu po prostu odejmuje moc żeby auto odzyskało przyczepność. I będzie to trwało wiecznie - bo żadne koło się nie ślizga... Dowodem na tą teorię jest migająca kontrolka, która informuje właśnie o poślizgu wzdłużnym koła/kół.
_________________ W203 Kompressor
|