MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 30, 2025 11:55 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob lis 17, 2012 9:32 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 30, 2009 1:56 pm
Posty: 244
Lokalizacja: Katowice
Po dwóch tygodniach postoju moja 211 zechciała zapalić bez zająknięcia (270 CDI), ale już nie chce pokazywać jak szybko jedzie, jakie ma obroty, ile jest paliwa itd. Nic nie jest podświetlane na desce tzn. zegary, kontrolki a cała pozostała elektryka, w tym podświetlanie przycisków, szyby, oświetlenie działa jak wcześniej. Jaka może być przyczyna takiego stanu rzeczy? Dodam także, że zegar stoi i wskazuje, czas sprzed uruchomienia silnika po dwóch tygodniach, a zatem raczej wykluczona jest awaria podczas rozruchu.

_________________
R 107 450 SL '77
W 126 560 SEL '89 - ex
R 129 SL 500 '98 - ex
W 211 270 CDI '03
W 221 500 4Matic - ex
W 140 500 SE '95 - ex
W 126 560 SEC '87 - ex
W 126 560 SE '90 - ex
W 124 300 CE '90 - ex

...a pozdrówcie mi tam!


Na górę
Post: ndz lis 18, 2012 9:03 am 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Niby rozłączanie akumulatora w tych nowszych Mercedesach nie jest wskazane, ale chyba najprościej zacząć właśnie od tego. Może taki "reset" ustawi go do rzędu.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
Post: ndz lis 18, 2012 11:30 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 30, 2009 1:56 pm
Posty: 244
Lokalizacja: Katowice
Gerri pisze:
Niby rozłączanie akumulatora w tych nowszych Mercedesach nie jest wskazane, ale chyba najprościej zacząć właśnie od tego. Może taki "reset" ustawi go do rzędu.


Ale może także wygenerować taką ilość błędów, że tydzień sprawdzania. Moje pytanie kieruję raczej do osób, których opisany problem dotknął i znaleźli rozwiązanie albo do fachowców (bez urazy Gerri 8) )

_________________
R 107 450 SL '77
W 126 560 SEL '89 - ex
R 129 SL 500 '98 - ex
W 211 270 CDI '03
W 221 500 4Matic - ex
W 140 500 SE '95 - ex
W 126 560 SEC '87 - ex
W 126 560 SE '90 - ex
W 124 300 CE '90 - ex

...a pozdrówcie mi tam!


Na górę
Post: ndz lis 18, 2012 4:14 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
No właśnie kolego Gerri, jak się nie znasz na Mercedesach, to się nie odzywaj.

Ja pierdzielę, koniec świata.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: pn lis 19, 2012 9:04 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lip 23, 2005 7:43 pm
Posty: 852
Tylko SD może pomóc.


Na górę
Post: pn lis 19, 2012 9:27 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 05, 2009 3:06 pm
Posty: 825
Lokalizacja: Czarnobrzeg
wojtek_kato pisze:
albo do fachowców (bez urazy Gerri 8) )


[zlosnikok] Gerri jest twardy i średnio parę razy w miesiącu mu tak ktoś zasunie nieświadomie. Ja mu się szczerze dziwie, że to jakoś znosi.

Dlatego noc ma w stopce wypisane "referencje", bo pewnie też mu sugerowali, żeby się douczył.

_________________
124.190 '93


Na górę
Post: pn lis 19, 2012 9:32 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
No ale fachowiec tez człowiek.
Jeden buc nadęty, drugi wedle humoru coś tam nakieruje.

SD może pomóc, może tez micro SD, trzeba sprawdzić. [palacz] [palacz] [palacz]

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: pn lis 19, 2012 9:45 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
THC pisze:
No ale fachowiec tez człowiek.
Jeden buc nadęty, drugi wedle humoru coś tam nakieruje.


A ty co taki serdeczny się nagle zrobiłeś?
To dlatego, że w ciąży jesteście?
Gratulacje tak w ogóle.

Wczoraj miałeś pretensje, że nie wie, jakim kotletem jeździ Waciak i zrobiłeś z niego łacha.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: pn lis 19, 2012 10:00 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 05, 2009 3:06 pm
Posty: 825
Lokalizacja: Czarnobrzeg
_me: how_ pisze:
A ty co taki serdeczny się nagle zrobiłeś?


W nocy mu robią transfuzję estrogenów po kryjomu. [zlosnikhihi]

_________________
124.190 '93


Na górę
Post: pn lis 19, 2012 10:54 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Jakbyś miażdżył na każdych światłach każdego nie przekraczając 3 tysięcy obrotów z odpalona sonata księżycową to też wróciłaby Ci wiara w ludzi :)
Bose mówi Ci to coś :):)

A dziękuję , nie będę dziecku życia marnował imieniem Mercedes jak co niektórzy potrafią .
190 na osiemnastkę też jej nie kupię , ale naukę czytania rozpocznie od Twoich postów.Będą z niej ludzie , zamiast lalek matchoboxy.
Zamiast tipsow komplet torxów.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: wt lis 20, 2012 7:57 am 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
krasuss młodszy pisze:
Gerri jest twardy

Określiłbym to "twardy inaczej" [zlosnikhihi]
Drogą ewolucji zrobiła mi się skorupa od której wszelakie inwektywy się odbijają [clown]
wojtek_kato pisze:
Ale może także wygenerować taką ilość błędów, że tydzień sprawdzania

To odłącz na chwilę sam licznik. Albo znajdź jego bezpieczniki i wyjmij. Najprawdopodobniej i tak już masz w systemie błędy wynikające z braku komunikacji z licznikiem i podłączenie do komputera twojego auta nie ominie. Natomiast jeżeli chodzi o generowanie błędów, to chyba najgorsze jest kręcenie rozrusznikiem w przypadku znacznego spadku napięcia akumulatora - dochodzi wtedy do awaryjnego wyłączania poszczególnych sterowników, zanik komunikacji między nimi i praktycznie nie ma systemu w którym nie pojawiłby się błąd wynikający ze spadku napięcia. Ale w mentalności większości użytkowników wszystko jest OK - bo przecież bateria nie była odłączona... Odłączenie baterii to w porównaniu z tą sytuacją przysłowiowy "pikuś"
wojtek_kato pisze:
albo do fachowców

W zasadzie twój problem mógłby mi już "dyndać", ale zajrzyj sobie na forum W-211. Kiedyś był tam temat o liczniku.
Pzdr. G

_________________
W203 Kompressor


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl