MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 30, 2025 11:55 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt lis 13, 2012 6:33 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
Witam ! Dzisiaj po około miesięcznym postoju w garażu postanowiłem trochę przewietrzyć maszynę, odpalił od kopa, na wolnych obrotach pracuje idealnie, przy wolnym ruszaniu jest wszystko OK ,podczas jazdy też bez zarzutów,ale podczas gwałtownego ruszania tzn. przy gwałtownym wciśnięciu gazu ,krztusi się-zadławia i potrafi zgasnąć ,tak jakby dzióra w gazie ,problem jest na zimnym jak i na nagrzanym silniku,mam LPG ale nie przełączam z obawy przed możliwym wystrzałem,tak że jeżdziłem tylko na PB ,palec -kopułka i świeczki -sprawdziłem ,wszystko wygląda OK ,jedynie co zauważyłem to po odpaleniu wskazówka na zegarze od temperatury wskakuje od razu na max -do końca skali - może umarł czujnik ? to do sprawdzenia ale myślę że nie mam to nic wspólnego z problemem .

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
Post: czw lis 15, 2012 8:36 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt maja 29, 2012 1:54 pm
Posty: 93
Obie pompy paliwa pracują ?


Na górę
Post: sob lis 17, 2012 7:55 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz gru 03, 2006 1:34 am
Posty: 83
Lokalizacja: PO <---> CB
Miałem podobne objawy dławienie przy dodawaniu gazu na ciepłym i zimnym. Sprawdzane były po kolei kable, świece, kopułka, wtryskiwacze, filtr paliwa i pompa i nic. Na koniec okazało się, że cewka była do wymiany.


Na górę
Post: ndz lis 18, 2012 10:19 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
Na razie doszłem do tego że prawdopodobnie bałagan robi STOP KE od insalki LPG podłaczony do EHA, po odpięciu wtyczki silnik odżył i zbiera się od samego dołu do jakiś 2000 obrotów i póżniej dostaje czkawki,zamienię jeszcze na inną cewkę i zobaczę co będzie !

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl