MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 10:24 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt lip 06, 2010 11:01 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Od juz jakiegos czasu cos dziwnego dzieje sie w moim silniku M119 5.0.
Otóż gdzy odpalam zimny silnik, to odpala po dłuzszym kręceniu, od razu po odpaleniu przygasa, pozniej obroty raptomnie podnoszą się i znów spadają tak że prawie silnik gasnie, jak wrzuce D to strasznie trzesie silnikiem i nie mozna w zasadzie ruszyć, po jakiś 50s silnik pracuje normalnie, lecz gdy odpalam ciepły silnik to zapala w dziwnych momentach czasmi tuz po przekręceniu kluczyka czasem kręce i załapuje ale jakby nie na wszystki gary od razu, poprostu loteria, nie ma takiej liniowości zapłonu jak było wczesnie.
Ponadto gdy silnik się nagrzeje to pracuje na luzie nierówno, trzesie nim, jaby nie łapał na wszystkie gary
W silniku zmienione na nowe:
-koupułki wraz z palcami
-świece zapłonowe
-kable zapł.
-sonda lambda
-przepływomierz
-wiązka przepustnicy
Zaobserwowałem jeszcze ze jak przygazuje na maxa na luzie to zapala się kontrolka ASR i silnik przechodzi w tryb awaryjny, po ponownym odpaleniu wszystko jest OK, nie wiem tylko czy taka reakcja ASR na pełen gaz jest poprawna, może inni uzytkownicy S500 się wpowiedza.
U jednego mechanika silnik był podłączany pod kompa i okazało się że nie ma żadnych błędów

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Ostatnio zmieniony czw lip 08, 2010 11:28 pm przez butek22, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: śr lip 07, 2010 10:51 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw paź 02, 2008 3:28 am
Posty: 86
Lokalizacja: Stolyca:)
Sprawdź jeszcze wtryskiwacze...

_________________
ex 190E 1.8 92r
400 SEL v8 91r


Na górę
Post: śr lip 07, 2010 11:25 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Tego nie sprawdzałem, a faktycznie moga miec z tym duzo wspólnego

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
Post: sob lip 10, 2010 12:08 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 5:46 pm
Posty: 852
Lokalizacja: Lębork Żarnowska/k Łeby
a poduchy pod silnikiem

_________________
MB 123 220D 80r 6lat
MB 123 240D 82r 3lata
MB 124 200TD 88r kombi biały mułek


Na górę
Post: sob lip 10, 2010 12:44 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Cytuj:
a poduchy pod silnikiem

To w 100% nie ma powiązania z tym zachowaniem silnika.

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
Post: ndz lip 11, 2010 12:43 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 23, 2009 11:28 pm
Posty: 485
ja mam podobne problemy, o czym już pisałem... tylko mój ma (a właściwie miał, bo dalej nie potrafię opanować tego, by zapalił), że problemy ustępowały po przejechaniu ok.20km... i jeśli autem jeździłem codziennie, to problemu nie było...

_________________
MB W140 500SE '94


Na górę
Post: ndz sie 15, 2010 6:46 pm 
Offline

Rejestracja: ndz sie 15, 2010 4:41 pm
Posty: 0
Numer GG: 957865
Witam, mam ten sam problem. Wymieniłem świece zapłonowe i czyszczone były wtryskiwacze lecz efekt ten sam trzęsie dalej.
Sprawdzałem także ciśnienie pompy paliwa i niestety też OK. Sam już nie wiem co jeszcze mogę sprawdzić.

Jak ktoś pozbędzie się problemu za każdą podpowiedz wielkie dzięki

_________________
Mercedes-Benz W-140
Long S-500 326KM V8
1996


Na górę
Post: wt sie 17, 2010 12:29 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
...i pewnie podpinaliście pod stara i nie ma błędów ;)

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
Post: śr sie 18, 2010 12:56 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 05, 2010 12:23 am
Posty: 18
Lokalizacja: Kraków
Witam
a czy wszystkie weżyki szczelne może lewe powietrze

_________________
Pozdrawiam Piotr.
W140 CL500 95r.


Na górę
Post: śr sie 18, 2010 9:48 am 
Offline

Rejestracja: ndz sie 15, 2010 4:41 pm
Posty: 0
Numer GG: 957865
Navitt pisze:
Witam
a czy wszystkie weżyki szczelne może lewe powietrze


U siebie sprawdziłem podciśnienie, jeden wężyk podpadał to go połatałem ale i tak ZONG.
Przejrzałem też wtyczki cewek wysokiego napięcia oraz wtyczki wtryskiwaczy nic podejrzanego nie znalazłem :(
Faktem jest i już ktoś pisał na forum iż problem może tkwić w wiązce elektrycznej, tylko bez rozpiski dojść będzie trudno.

_________________
Mercedes-Benz W-140
Long S-500 326KM V8
1996


Na górę
Post: śr sie 18, 2010 10:21 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
Ja z tym problemem walczę od listopada 2009 r.problem ten występuje zarówno na PB jak i lpg więc podejrzewam jednak jakieś nieszczelności w układzie podciśnień,z tym że niekiedy ,na krótko problem zanika i silnik zachowuje się wzorcowo,chodzi równiutko ,tak jak fabryka przykazała ale są to krótkie okresy,wymienione mam praktycznie wszystkie części z zapłonu (kopułka,palec,świeczki, kable-nowe )sprawdzone ciśnienie sprężania -11,5-12 bar,rozrząd,wałki rozrządu,zapłon i dalej brak mi już pomysłów na dalszą diagnozę,silnik pracuje nierówno tak jakby nie palił na wszystkie gary,co dziwne, moc ma nieziemska,startuje jak rakieta,nie dławi się,no niby wszystko w porządku :o

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
Post: pn cze 10, 2013 3:27 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw mar 01, 2007 3:04 pm
Posty: 12
Czy udało wam sie rozwiązać problem ?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl