MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 31, 2025 8:53 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw wrz 13, 2012 10:24 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
124 260E z gazem blos.
Nowe świece, palec, kable, kopułka, kalosz pod wtryskiem z rurkami , potencjometr i filtr paliwa, powietrza oraz gazu.

Trudno odpala na PB, na lpg nie odpalany.
Kiedy juz odpali na Pb dziwnie sie wkręca , jakby momentami dostawał za dużo powietrza.Ogólnie jazda na Pb nie jest możliwa ,ale ma jałowe na 800.
Po przełączeniu na lpg znikają wolne obroty ale wkręca się i jedzie dużo lepiej niż przed objawami , które pojawiły sie nagle.

Mając drugie idealnie ustawione 103 pod ręką, przekładałem:
srebrny przekaźnik , blosa z gumą i filtrem, bez rezultatu ani jedno ani drugie.
Dolot szczelny mega do dziś mam kółko na dłoni po sprawdzeniu szczelności.

Co dziwne czy potencjometr dokręcony czy nie, czy ustawiony na 0,7V czy nie silnik pracuje tak samo .
Odpięcie zaworu pow.dodatkowego zupełnie nic nie daje .

Co to ma być bo już kończą mi się pomysły.


Aha wcześniej po tych wymianach wokoło ke jetowych jeździł prawidłowo , tyle że nie miał jałowych co sądziłem miał wpływ potencjometr, stary miał starte ścieżki.Wcześniej był tam zwykły palnik obłożony jakimis modułami od lpg , register też był podłączony elektrycznie pod cały majdan.Ale odpinałem też te moduły sa dwa i nic to nie daje , registra już nie ma bo jest blos.

Dolot szczelny , iskra powali konia w sumie wszystko nowe , a jechać nie chce.

Zaklinaczom rzeczywistości i wyznawcom religii , że ke nie lubi gazu dziękuję i zapraszam na oględziny jak 103 może pracować na lpg trzymając parametry pracy na Pb jednocześnie.

Ustawienie klapy przed progiem też nic nie daje na lpg nie ma jałowych nawet wtedy.
Wydaje mi się, że brak wkręcania na Pb i brak jałowych na lpg to dwie osobne awarie.
Mam jak coś na podmiankę obok drugi wspomniany KE pracujący idealnie .

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: czw wrz 13, 2012 2:08 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
A pompa paliwa daje prawidłowe ciśnienie?

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Post: czw wrz 13, 2012 4:19 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Nie wiem ,sprawdzę.
Ale jest też sitko przy wejściu na rozdzielacz.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl