MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 31, 2025 8:56 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob sie 25, 2012 7:19 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 27, 2005 9:08 pm
Posty: 518
Lokalizacja: z Wrocka
Mam taki problem:
Jeżdżę pożyczonym W201 w średnim stanie, ale się toczy. Dzisiaj chciałem podregulować KE-JETA, bo jest wypięty bezpiecznik ze srebrnego przekaźnika, bo nie trzyma obrotów i gaśnie.
Ustawiłem potencjometr na 0.7V i chciałem pokręcić śrubą od CO2. Jednak mimo kręcenia nic się nie zmieniało na pinach 3-5.
Nagle coś się stało i auto rzuciło palenie. Zajechałem 2 akumulatory i nawet nie zagadał.
Sprawdziłem wtryski i leją zaraz po włączeniu zapłonu. Przy naciskaniu klapy leci więcej benzyny. Silnik cały czas jest zalewany benzyną. Jak poluzuję przewód od dowolnego wtrysku, to jakby zaczynał łapać, ale nie zapali.

Dziwi mnie fakt, że jak zaczynałem dzisiaj zabawę i auto działało, to klapa miała kulka mm luzu, a teraz luz znikł :o

Ponadto nie rozumiem tej śrubki od CO2. Mogę sobie nią kręcić, a nic się nie dzieje. jak ją nacisnę, to działa jak zderzak do ramienia klapy, ale kręcenie w pozycji wciśniętej też nic nie zmienia?

Czy może ktoś mnie naprowadzić, czemu znikł luz na ramieniu i wtryski od razu podają paliwo? Bo chyba w tym leży problem.

Ewentualnie może ktoś we Wrocławiu naprawi to za jakąś kasę?

_________________
W201
W124
W168


Na górę
Post: sob sie 25, 2012 9:58 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
Po prostu- za dużo podkręciłeś śrubką w kominku i teraz go zalewa, nie zapali za chiny ludowe ! musisz wrucić śrubką regulacyjną do pozycji w której uzyskasz luz na ramieniu przepustnicy/ jakieś ok. 1-1,5 mm / musi być wyczuwalny pod palcem , inaczej tłoczek w rozdzielaczu poprzez ramię przepustnicy podaje więcej paliwa i będzie go zalewać,dobrze by było wykręcić po tej operacji wszystkie świece zapłonowe ,wysuszyć, pokręcić parę razy silnikiem bez świec aby przedmuchać / zdejmij kabel od cewki żeby czasami nie przeskoczyła ci iskra i nie było bum lub pożaru silnika/ i dopiero wtedy wkręcić świece i próbuj ,powinien zapalić !!!

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
Post: wt sie 28, 2012 1:32 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
No i trzeba ja docisnąć w dol przy kręceniu (śrubkę CO)

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Post: wt sie 28, 2012 9:29 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 27, 2005 9:08 pm
Posty: 518
Lokalizacja: z Wrocka
Dziękuję za podpowiedzi.
Rzeczywiście poniosło mnie z kręceniem tą śrubką.
Ustawiłem tak, aby był luz jak na początku i odpalił. POtem to już z górki.

Cudów i tak nie uzyskam, bo kalosz taki dziurawy, że aż świszczy, jak przysłonię wlot [zlosnik] i nawet obroty nie spadną. Ale jedzie do przodu.

_________________
W201
W124
W168


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl