To nie są przełączniki do tego - nic z tym nie zrobisz. Te przełączniki są do układu z modułem komfortu. Poniżej masz obrazek:
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Merced ... S/3556.pdfPrzełącznik z powyższego zdjęcia został wycięty konkretnie z pozycji w prawym dolnym rogu schematu - porównaj sobie kolory.
hearse_driver pisze:
Komentarz do pliku: Oryginalna przełącznik: 1. Brązowy, 2. podwójny Szary, 3. podwójny Niebieski, 4. podwójny Zielony
Mój komentarz jest taki: obrazki opisałeś dobrze, zdjęcia są czytelne, ale całość jest bardzo niefachowa bo:
- większość przewodów ma dodatkowy znacznik w postaci pasków (czasami kropek) i nie jest to dla ozdoby, tylko jest to dodatkowa, bardzo ważna informacja. Tak więc nie jest zielony, tylko zielono/czerwony (na pierwszym miejscu jest zawsze kolor podstawowy, potem znaczniki)
-
hearse_driver pisze:
Komentarz do pliku: Przewody w aucie są 4: Czarny, Czarno-żółty, Brązowy, Zielony.
Tutaj nawet najlepiej opisane kolory nic nie dadzą. Bo podnośników podrabianych na rynku są dziesiątki rodzajów dla tego auta, a każda firma może stosować swoje własne kolory. Znalezienie prawidłowego podłączenia jest banalnie proste, ale niestety trzeba mieć multimetr i podstawowe wiadomości o działaniu przełącznika tzw. "krzyżowego"
W instalacji znajdujemy najpierw dwa druty które doprowadzają prąd (plus i minus), tak więc dwa pozostałe drogą eliminacji będą prowadzić do silniczka co możemy zweryfikować doprowadzając do nich prąd. Teraz trzeba pomierzyć omomierzem przełącznik i w stanie spoczynkowym dwa piny będą ze sobą zwarte: to one są podłączone do silniczka, a dwa pozostałe do plusa i minusa. Następnie sprawdzamy działanie. Jeżeli przycisk działa w odwrotnym kierunku niż zamierzony to zmieniamy podłączenie jednej z par kabli - albo tej zasilającej, albo tej do silniczka. Taką metodę się stosuje w praktyce i OSTRZEGAM: podłączenie przełącznika "na pałę" może spowodować jego uszkodzenie!