Mam szybkie pytanie bo kolega zachwiał moja pewność w tej kwestii - jaka powinna być kolejność tych operacji - najpierw ustawiamy potencjometr klapy a potem skład mieszanki czy odwrotnie? A może jest jeszcze inna technologia tych operacji np. współbieżna? Kto opisze jak to powinno wyglądać?
Sprawa jest raczej pilna - jutro mam czas aby za to się zabrać.
![[zlosnikhihi]](./images/smilies/zlosnikhihi.gif)
I jeszcze jedna sprawa. Kolega miał małą stłuczkę (też 126 M103) i auto stało 4 tygodnie. Teraz dzieje się dziwna rzecz - odpala i chodzi aż do momentu jak się podgrzeje. Powyżej 60 stopni na zegarze zaczyna nierówno chodzić i się dławić (na wolnych obrotach) a jak temperatura jeszcze trochę wzrośnie silnik zgaśnie i nie ma żadnej możliwości jego uruchomienia (ani Pb ani LPG - nawet samostartem) dopóki nie ostygnie ze 4 godziny. Co to może być?