Nie dodałem na początku ale auto miało zmieniane błotniki, widać to pod plastikowymi osłonami.
gwiazda pisze:
masz hak?Wygląda,ze dostał w dupkę strzała i był naciągany dlatego powstały pękniecia.
Hak jest.
TReneR pisze:
A może to zmęczenie materiału powstałe przez zbyt duże i częste obciążanie haka? Poskacz po haku i patrz czy to pękniecie pracuje.
Mogę poskakać, ale co to da? Jak będzie pracować to robić czy sprzedawać?
kuba_tcz pisze:
Jeśli nie odkryjesz nic niepokojącego poza tymi pęknięciami, to moim zdaniem można spawać, jak będzie zrobione naprawdę porządnie, to dobrze.
Oglądałem pod tapicerką tylnych słupków, wszystko wygląda na fabryczne
Czy możesz jeszcze dodać co to znaczy porządnie? Ja na spawaniu się nie znam, więc nawet nie będę w stanie ocenić czy fachowiec wykonał robotę dobrze.
Czy wystarczy 1 spaw na pęknięcie aby było OK, czy trzeba jeszcze jakiś dodatkowy kątownik/blachę przyspawać aby te miejsca wzmocnić?
kuba_tcz pisze:
Nie takie rzeczy się robi, np. odbudowując stare auta.
Zgadam się że przy odbudowie klasyka, którym wyjeżdżamy tylko w weekendy można wiele zrobić i pójść na kilka kompromisów w kwestii bezpieczeństwa/wytrzymałości konstrukcji, bo eksploatacja takiego auta jest lżejsza, ale to konkretne W201 jest przeznaczone na zwyczajne codzienne użytkowanie i to jeszcze przez kobietę - które jak powszechnie wiadomo nie specjalnie omijają dziury na drodze
