Witam.
Na wstepie powiem, ze nie znalazlem zadnych informacji na temat mojego problemu.
jakies 2tygodnie temu zauwazylem wyciek spod nakretki przewodu od ASD tej kolo zbiornika plynu chlodzacego(laczenie), autko stalo ok 1,5 tygodnia poniewaz mialem ogromny problem z kupnem przewodu gumowego w pojedynczym oplocie tekstylnym Gates 2TD. Udalo mi sie kupic najbardziej odpowiedni zamiennik ze srednica wewnetrzna 10mm jak oryginal ale w oplocie pojedynczym stalowym (takich rozmiarow jak oryginal nie produkuja, dowiedzialem sie, ze ten gumowy przewod w pojedynczym oplocie tekstylnym produkowal GATES na potrzeby koncernu MB - oryginal 800zl!-berlin 2 tygodnie:P). Przewod ma taka sama srednice wewnetrzna lecz z zewnatrz jest cienszy ale do 180bar i odporny na temp. Udalo mi sie ladnie poskrecac w oryginalne nakretki jak rowniez wypelnilem waz plastikowymi tlumikami pozyskanymi z oryginalu (bardzo ich duzo

), wszystko dobrze poskrecalem, uzupelnilem plyn do ASD, odpowietrzylem i teraz strasznie cos wyje w okolicy podlogi pasazera od ok 1000obrotow a przy 2500 najglosniej!!, srednice przewodow sa takie same wiec nie zmienilem parametrow weza i nie wiem czy to on czy jakies fatum bo wycie to pojawia sie wraz ze wzrostem temp silnika, wyje jakby ktos w scianie wiercil, sa to takie jakby niskie tony i wraz z obrotami silnika one wystepuja.
tlumiki sprawdzone dzisiaj, wszystko idealnie, dodam, ze na zewnatrz tego nie slychac!! tylko w srodku w okolicach nog pasazera, taaaam kotluje sie owy denerwujace dzwiek. Na postoju, wysprzeglony i w czasie jazdy, caly czas wyje kiedy dodaje gaz.
i coz to moze byc ???