MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob wrz 13, 2025 1:08 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn lut 20, 2012 4:22 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
Zna ktoś to auto lub właściciela: http://allegro.pl/show_item.php?item=2123565374, dziękuję za wszelkie info

_________________
V-ce Prezes MB/8 Club Poland
560SL, 560SEC, 280SEL 4.5, s115, 230C,W123 300usa, C111 5.0 puzzle, 1502, 635CSi, 840Ci, 911 3.0SC targa, XJS 4.0


Na górę
Post: pn lut 20, 2012 5:06 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz cze 28, 2009 9:01 pm
Posty: 62
Lokalizacja: Warszawa
W 1989 brak katalizatora? Czy on nie rejestrował samochodu w PL czy po prostu wstawił nieaktualne zdjęcia?

_________________
CL 500 W215 M113 2003; Boxster 986


Na górę
Post: pn lut 20, 2012 7:13 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
W ogłoszeniu pisze / Młodzi szukających auta dla bajeru dziękuje SEC zasługuje na poważne indywidualne traktowanie / he-he dobre sobie, reklama jak nie wiem co,a na marginesie,kto jak nie młody dla bajeru /oczywiście jak ma tyle kasy ! / kupi sobie takie auto ,stary pierdzioch taki jak ja ,już takim autem młodej lasce nie zaimponuje,tu już królują glanz nówki BMW 7,Ferrari !
Widziałem osobiście w tej samej cenie lub parę kafli więcej naprawdę piękne SEC, a ten -no cóż -wcale taki picuś nie jest,jeśli już tak dba i jeżdzi tylko okazjonalnie mógłby zadbać o komorę silnika aby błyszczała jak w kolekcjonerskim egzemplarzu !

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
Post: pn lut 20, 2012 7:56 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt wrz 09, 2011 10:38 pm
Posty: 15
Tak się składa, że sam szukam SEC'a i już prawie wszystkie "cacka" z Allegro widziałem.
W piątek byliśmy w Wałbrzychu i cały czar pryska, jak zobaczysz auto na miejscu.
Fura kopci biało-niebieskim dymem, poza tym prawdopodobnie może być walnięta uszczelka pod głowicą (słodki smak oleju)
Skóra zniszczona i spękana, nadaje się wyłącznie do regeneracji- koszt min 1000 zł
Wykładzina wewnątrz auta wygląda - hmm raczej nie wygląda :( Podsufitka opada. Ogólnie wnętrze to tragedia. (nie podobne do tego ze zdjęć)
Zewnętrznie auto też katastrofa. Lakier zajechany i porysowany i wiele ognisk rdzy na całym aucie.
Nadkole lewe tylne przetarte i zaczyna lecieć, poza tym praktycznie na każdym elemencie wychodzi rdza, albo jest coś przytarte lub obtarte.
Sprzedający nie wiem co miał na myśli pisząc o stanie idealnym. Może i był idealny, ale na dzień dzisiejszy nie jest lepszy od
Sec'ów z Allegro za 12-13 tysi.
Układ wydechowy, a szczególnie tłumiki środkowe się już rozsypują.
Ogólnie strata czasu.
Tak jak wspomniałem widziałem już kilkanaście aut w Polsce i ten nie jest więcej wart jak pozostałe "perełki" z Allegro.

Szczerze odradzam !!!!!


Na górę
Post: pn lut 20, 2012 8:25 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 05, 2009 3:06 pm
Posty: 825
Lokalizacja: Czarnobrzeg
Richie_SLC pisze:
(słodki smak oleju)


Poświęcenie miłośnika marki jest bezgraniczne. [zlosnikok]

_________________
124.190 '93


Na górę
Post: pn lut 20, 2012 9:19 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
No i nie jestem wróżką, ale widać na foto- brak płynu chłodzącego w zbiorniczku wyrównawczym ???
obdarta lewa strona wygłuszenia/ jak stoisz przed autem /najczęściej to się zdarza przy wyciąganiu silnika na żywca !
Jest jeszcze sporo detali które mi się nie podobają, a miał być taki cycuś-glancuś !!!
Koledzy- nic nie ma za darmo !!!- wolę kupić auto do roboty,wtedy patrzę na karoserię, reszta jest mniej ważna ! wszystko da się wymienić-naprawić, ale karoserię robić to już utopia !!! Z swojego doświadczenia mogę poradzić młodszym kolegom-patrzcie dokładnie na stan blach !!! Jak wyłażą parchy to już nic ciekawego z tego nie da się wytworzyć,im bardziej będziecie drążyć temat-tym więcej wtopicie kasy -nadaremnie, bo ratowanie trupa na siłę nic nie da, oprócz oczywiście bąbli na rękach po szczotce i pędzlu z minią !!!

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
Post: pn lut 20, 2012 9:43 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt wrz 09, 2011 10:38 pm
Posty: 15
Tutaj jeszcze znalazłem tego "złoma" na mobile. :
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=157737538&lang=de&__lp=10&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelDescription=sec&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&pageNumber=2
Jak ja go oglądałem miał ponad 300 tys. przebiegu. Teraz ma 230 tys.
Cud jaki czy co??


Na górę
Post: wt lut 21, 2012 7:59 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 7:56 pm
Posty: 1440
Lokalizacja: WIELICZKA
Auto z pierwszego postu już omówione, ale chciałem dopytać o kilka spraw.
Po 1. Czy 1989 nie powinien mieć jeszcze zderzaków i listew nie malowanych?
po 2. (i tu bardziej stwierdzenie niż pytanie) Przecież wersje ECE były produkowane '85-'87 a po '87 już tylko 279KM... Prawdę piszę??

_________________
pozdrawiam
broneq

W123 C 230CE 1983r i W115 220D 1974r
Stare Mercedesy ... są doskonałe.


Na górę
Post: wt lut 21, 2012 8:49 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 05, 2009 3:06 pm
Posty: 825
Lokalizacja: Czarnobrzeg
broneq pisze:
Przecież wersje ECE były produkowane '85-'87 a po '87 już tylko 279KM... Prawdę piszę??




http://et.mercedes-benz-clubs.com/media ... C-Motor/en

Cytuj:
272 hp / 200 kW at 5000 rpm (with catalyst 242 hp / 178 kW at 4800 rpm); from 09.1987: 300hp / 220 kW at 5000 rpm (with catalyst 279 hp / 205 kW at 5200 rpm)

_________________
124.190 '93


Na górę
Post: wt lut 21, 2012 9:32 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 7:56 pm
Posty: 1440
Lokalizacja: WIELICZKA
No to coś mi się pokiełbasiło :)
Dzięki ;)

_________________
pozdrawiam
broneq

W123 C 230CE 1983r i W115 220D 1974r
Stare Mercedesy ... są doskonałe.


Na górę
Post: wt lut 21, 2012 9:47 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 05, 2009 3:06 pm
Posty: 825
Lokalizacja: Czarnobrzeg
broneq pisze:
No to coś mi się pokiełbasiło :)


No jak? Dobrze gadałeś!
broneq pisze:
po '87 już tylko 279KM... Prawdę piszę??


krasuss młodszy pisze:
from 09.1987: 300hp / 220 kW at 5000 rpm (with catalyst 279 hp / 205 kW at 5200 rpm)

_________________
124.190 '93


Na górę
Post: wt lut 21, 2012 11:14 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
Później były jeszcze RUF z 300KM, ale ten z ogłoszenia widać po zdjęciu silnika, ze to nie mocniejsza wersja.

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
Post: wt lut 21, 2012 11:37 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 05, 2009 3:06 pm
Posty: 825
Lokalizacja: Czarnobrzeg
zegarek pisze:
Później były jeszcze RUF z 300KM,


No jak potem?

Cytuj:
from 09.1987: 300hp / 220 kW at 5000 rpm
Masz swój Rückrüstfahrzeug. [oczko] Czyli bez kata, ale przygotowany pod ewentualne doposażenie.

Cytuj:
(with catalyst 279 hp / 205 kW at 5200 rpm)
A tu standardowo z katem.

Wersje ECE były zgodne z ówczesnymi normami spalin emitowanych z gołego silnika. Nie wiem na pewno. Potem to jakoś pozmieniali w skoku chyba, że nawet z katem miał tyle koni, co wcześniejsze ECE. Więc go olali i zaczęli robić Ruf i normalne z katem.

Jak ktoś wie i ma chwile, to niech wpisze dla potomności. Ja nie jestem wiarygodny. [zlosnikhihi]

_________________
124.190 '93


Na górę
Post: wt lut 21, 2012 11:46 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
krasuss młodszy pisze:
zegarek pisze:
Później były jeszcze RUF z 300KM,


No jak potem?


po 87

Jedyna różnica w RUF vs ECE była taka, że RUF przewidywał podłączenie kata, a ECE nie.
Wersje z katalizatorem miały zawsze inne wałki i kolektory, stąd mniej mocy.

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
Post: wt lut 21, 2012 12:23 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 05, 2009 3:06 pm
Posty: 825
Lokalizacja: Czarnobrzeg
No, chodziło mi to, że chodziło nam o o samo, ino że nie napisałem ,że to RUF. [zlosnikok]

A ta inność polegała na czym? potem były ostrzejsze?

_________________
124.190 '93


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl