MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob wrz 13, 2025 10:27 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn sty 23, 2012 11:16 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 24, 2006 12:08 pm
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa-Suwałki
S124, klasyczny (nie scyzoryk)
Kluczyk znów zaczyna ciężko wchodzić do zamka drzwi.
Macie kogoś, kto solidnie przeprowadzi gruntownuy przegląd zamków (prawe i lewe drzwi)?
Pytanie na marginesie:
Czy można kupić nowy zamek w MB pod kluczyk? Mam komplet, zakładam, że kod z jakim opuścił fabrykę obowiązuje.
Szymon

_________________
Wołga Gaz 2410 '88
W124 500E '91 - Pani Jagoda www.w114-115.org.pl/forum/img01/1224070157_IMG_2600m.jpg
W211 320CDI 4Matic
W124 280TE '92 - Oliwka - ex
W124 300TD '92 - Czarna Wdowa - ex


Na górę
Post: pn sty 23, 2012 12:02 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Chyba najlepszy spec jest na Narbutta. Nie pamietam dokladnego adresu, ale sie chyba wygoogla.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: pn sty 23, 2012 2:31 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 10:22 pm
Posty: 38
Lokalizacja: Warszawa
Dwóch fachowców z których usług korzystam od lat:
- Ul. Dąbrowskiego 14 albo 16 (stary mokotów)
- Al. Wilanowska jadąc od Wilanowa po prawej stronie przed pętlą Metro Wilanowska - Auto Kluczyk czy jakoś tak.
Ten drugi na pewno biegły w Mercedesach.
Obaj starej daty nie odwalający "rzeźby".
Pozdr ;)

_________________
126.045


Na górę
Post: pn sty 23, 2012 3:43 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
Patrz ranking, jest mój wpis

_________________
V-ce Prezes MB/8 Club Poland
560SL, 560SEC, 280SEL 4.5, s115, 230C,W123 300usa, C111 5.0 puzzle, 1502, 635CSi, 840Ci, 911 3.0SC targa, XJS 4.0


Na górę
Post: pn sty 23, 2012 4:46 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Kolego, spróbuj najpierw swoich sił. Przed zimą uruchomiłem jedną wkładke awaryjnie, bo na codzień uzywam pilota. Operacja zajęła w sumie z 20min, wystarczyło wyjąć wkładkę, wybić bolczyk i odddzielić bębenek od obudowy. Potem trochę cx 80 i rozruszanie zapadek wkrętakiem, wytrzeć do sucha, nawpuszczać oleju ATF, poskładać i śmiga jak nowa.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Post: pn sty 30, 2012 1:31 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 24, 2006 12:08 pm
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa-Suwałki
Kluczyka używam zawsze. Nie mam pilota z wyboru. Powodem "awarii" nie było "zastanie" zamków, a zwyczajne zyżycie. I bardziej chyba chodziło o zużycie samego kluczyka (jest wyraźnie cieńszy niż nowo wycięty), ale i samym zapadkom dobrze zrobiło gruntowne przejrzenie.
Za namową kolegów, którzy kiedyś parali się zamkowym interesem, pojechałem na ulicę Pańską nr 100. Prowadzą dwaj panowie (chyba bracia). "Warstat" wygląda jak powinien, bez fajerwerków, szkła i aluminium, ale od razu czuć, że panowie mają fach w rękach. Jak na razie zamki spisują się "jak nowe".
p.s. Na marginesie wraca odwieczny dylemat oceny przebiegu po zużyciu kluczyka, czy boczka siedzenia. Jak zamiast jeździć zamyka się, otwiera wsiada i wysiada (często 4 razy na dystansie mniejszym jak 20 km), to i te elementy dostają. Na liczniku u mnie aktualnie nieco ponad 180 000 km (w miarę udokumentowane i wydaje się wiarygodne), a dwa kluczyki oryginalne zajeżdżone, serwisowy (ten z "bananem" na końcu, cały metalowy) dobry, ale niewygodny w użyciu. Boczek fotela łądny, ale po "przetarciu" w pierwszym swoim 124 odsuwam fotel przy wsiadaniu. Teraz poświęciłem "żelazny zapas", oryginalną surówkę "Huf'a" (?) i mam nadzieję, że posłuży kilkadziesiąt tysięcy.

_________________
Wołga Gaz 2410 '88
W124 500E '91 - Pani Jagoda www.w114-115.org.pl/forum/img01/1224070157_IMG_2600m.jpg
W211 320CDI 4Matic
W124 280TE '92 - Oliwka - ex
W124 300TD '92 - Czarna Wdowa - ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl